Het grote OAKLEY topic
-
- Forum-lid
Heb je nog betere foto's?gsr750 schreef:De Echelon Jawbone:
Het is precies een mat kleur?
coole viral van oakley http://youvs.oakley.com" onclick="window.open(this.href);return false; je moet volgens mij wel een facebook account hebben, maar dan kun je ook racen tegen cav.
Ik wil een Oakley Radar gaan kopen, maar twijfel nog over de lenzen die ik er bij wil kopen. Ik heb vrij snel 'last' van het licht, wat in de praktijk betekend dat ik snel m'n ogen wat dichtknijp om minder licht binnen te laten
Nu vraag ik me af of een black iridium polarized lens daarbij past of misschien toch iets teveel van het goede is voor Nederlandse begrippen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Nu vraag ik me af of een black iridium polarized lens daarbij past of misschien toch iets teveel van het goede is voor Nederlandse begrippen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Heel veel verschil zit er niet tussen de lichttransmissie van de black iridium en de fire..
Ik wissel deze lensen vaak af en vind het beide hele fijne lenzen als de zon schijnt. Beide zijn voor deze omstandigheden gewoon heel goed..
Ik wissel deze lensen vaak af en vind het beide hele fijne lenzen als de zon schijnt. Beide zijn voor deze omstandigheden gewoon heel goed..
-
- Forum-lid
Hierzo:marten schreef:Heeft iemand nog een betrouwbaar adres voor een Oakley Jupiter Polished Black met black iridium lenzen. Futurumshop schuift de leverdatum steeds 2 weken naar voren....
http://www.jamesandjames.com/oakley/pro ... 03-244.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Is er nog iemand die een Radar of Jawbone te koop heeft staan? Graag pm dan...
Wil nog even eentje aankopen om de verzameling wat uit te breiden.
Momenteel heb ik een Split Jacket, pearl white met ice iridium en een Radar, pearl white, rode earsocks en een positive red iridium polarized.
Wil nog even eentje aankopen om de verzameling wat uit te breiden.
Momenteel heb ik een Split Jacket, pearl white met ice iridium en een Radar, pearl white, rode earsocks en een positive red iridium polarized.