Canyon lost dit doorgaans netjes op.....gewoon even een mailtje sturen!elboutero schreef:Hmm weekje later bestellen had mij dus honderd euro gescheeld..
Canyon
Ah oke, ik heb niet de klem van Canyon, dus kon die gegevens niet vinden.tomtom schreef:Yep; 5Nm als ik het goed heb (dat doe ik altijd bij de mijn en volgens mij staat het oo de klem zelf).
2e vraag:
Ik heb een Ritchey 2 bolt pen. In de handleiding staat dat de schroeven voor de zadelrails met het aantal Nm dat op de pen staat aangedraaid moet worden. Maar er staat niks op de pen. Weet jij dit aandraai moment ook?
- hetfietsertje1958
- Forum-lid
- Contact
Zo, ook ik behoor nu officieel tot het gilde van oude mannen met meer geld dan conditie.
Who cares, ik ben blij met m'n Aeroad., ennehhhh, met dat geld valt het nu dus gelijk ook weer tegen.
(zadel staat inmiddels iets lager en de frishbee gaat er uit als ik zeker weet dat alles goed staat afgesteld. Moet toch niet denken aan een ketting die in het achterwiel slaat)
Who cares, ik ben blij met m'n Aeroad., ennehhhh, met dat geld valt het nu dus gelijk ook weer tegen.
(zadel staat inmiddels iets lager en de frishbee gaat er uit als ik zeker weet dat alles goed staat afgesteld. Moet toch niet denken aan een ketting die in het achterwiel slaat)
Canyon Aeroad CF 8.0 2013.
-
- Forum-lid
Oude mannen met een slecht conditie kiezen meestal voor andere merken .hetfietsertje1958 schreef:Zo, ook ik behoor nu officieel tot het gilde van oude mannen met meer geld dan conditie.
Maar schitterende fiets! Heel veel plezierige km-ers en hopelijk verbeterd de conditie snel. Zo'n fiets vraagt namelijk om snel bereden te worden.
+1 voor de wielen.
- hetfietsertje1958
- Forum-lid
- Contact
Tnx, jsprbcn Hij zit op de foto pas 5 minuten in elkaar De beschermstickers zitten nog op de crank, de pedalen moeten er nog in en die lelijke spaakbeschermer zit nog in het achterwiel. Alles op z'n tijd en persoonlijk vind ik die wielstickers wel wat hebben. De tijd zal het leren, nu eerst de pedalen er in en fietsen!jsprbcn schreef:Mooi!
Ik zou persoonlijk, voor een beetje meer rust, de stickers van de wielen halen
Verder heel veel fijne fiets kilometers toegewenst!
- hetfietsertje1958
- Forum-lid
- Contact
Zeker een lekker gevoel! Oeps, die reflectoren heb ik net aan m'n nichtje gegeven voor haar Barbie fiets......jsprbcn schreef:Lekker gevoel hé de fiets uit de door halen en opbouwen... niet vergeven de tas aan reflectoren te monteren... veiligheid boven alles!!