Het dopingtopic 2.0
Ja, en nu gaat het allemaal beter??
Als ik zie dat zo'n Vinoukourov aan de slag gaat bij Astana, heb ik toch twijfels.
Er zijn trouwens best veel ploegleiders die een dopingverleden hebben.
Uiteindelijk heeft Bruyneel de "stiel" geleerd bij het ONCE van Sainz.
Was de vaste begeleider van Ulrich niet ene Pevenage?
Als ik zie dat zo'n Vinoukourov aan de slag gaat bij Astana, heb ik toch twijfels.
Er zijn trouwens best veel ploegleiders die een dopingverleden hebben.
Uiteindelijk heeft Bruyneel de "stiel" geleerd bij het ONCE van Sainz.
Was de vaste begeleider van Ulrich niet ene Pevenage?
http://www.hln.be/hln/nl/1297/Doping-In ... enis.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
-
- Forum-lid
Og gut,als ze allemaal een paling eten wordt de soort bedreigddc schreef:Moet je eens de doctoren nalopen die nog steeds bij profploegen werken. Het is om te janken.galileo2 schreef: Er zijn trouwens best veel ploegleiders die een dopingverleden hebben.
Do kin der mar druk mei weze
-
- Forum-lid
Inderdaad. Daarom moet ik ook altijd een beetje fronsen als ik renners, ploegleiders of journalisten hoor zeggen dat het tegenwoordig allemaal veel schoner is. Al die doktoren en ploegleiders die volop meededen aan georganiseerd dopinggebruik zouden allemaal hun leven gebeterd hebben?dc schreef:Moet je eens de doctoren nalopen die nog steeds bij profploegen werken. Het is om te janken.galileo2 schreef: Er zijn trouwens best veel ploegleiders die een dopingverleden hebben.
Ik las trouwens bijna over het bericht heen dat Hincapie bekend heeft. Er hebben de laatste jaren zoveel renners bekend en er zijn zoveel renners ernstig verdacht zonder dat ze iets toegegeven hebben dat ik niet meer precies op een rijtje heb wie er wel en wie er niet bekend hebben.
Verhaal leest als een trein, ben ongeveer halverwege nu.
- de zwarten
- Forum-lid HC
haha, ik vond het ook goeie lectuur.
Ben aan de Tour van 2003 geraakt. Jammer dat ze Ulrich zijn kant van het verhaal niet hebben laten horen. Die liep waarschijnlijk ook stijf van de dope. Het was alleszins een onvergetelijke Tour (wie herinnert zich nog de Tour van Sastre of Evans over 10 jaar?). Wel heel heel sneu voor de zuiveren. Ben eigenlijk eens benieuwd wie er zuiver reed (je bent bijna stoerder/moediger/ongeloofwaardiger nu om dat te beweren!)
Ben aan de Tour van 2003 geraakt. Jammer dat ze Ulrich zijn kant van het verhaal niet hebben laten horen. Die liep waarschijnlijk ook stijf van de dope. Het was alleszins een onvergetelijke Tour (wie herinnert zich nog de Tour van Sastre of Evans over 10 jaar?). Wel heel heel sneu voor de zuiveren. Ben eigenlijk eens benieuwd wie er zuiver reed (je bent bijna stoerder/moediger/ongeloofwaardiger nu om dat te beweren!)
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zoveel verhalen krijg je niet verzonnen. Al helemaal niet als de afzonderlijke bekentenissen veel overeenkomsten hebben.
Less is bore
Als ik het goed lees is er ook een positieve test, in '99.
Interessant, op pagina 3:
Dat zou suggereren dat de meeste getuigen tweemaal een verklaring hebben afgelegd: eerst voor Novitzky en zijn medewerkers en daarna voor het USADA.None of the evidence USADA summarizes in this Reasoned Decision was obtained fromthe United States federal law enforcement investigation involving Mr. Armstrong. After theannouncement by U.S. District Attorney Andre Birotte on February 3, 2012, that he wasdiscontinuing the criminal investigation of Armstrong’s conduct, USADA formally requestedcopies of non-grand jury evidence from the case. However, no documents have been receivedto date. As a result, none of the evidence assembled by USADA has come from federal lawenforcement.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof