+1jsprbcn schreef:Die spaak schijf achterin heb ik er met een schaar er uit geknipt. Wel stukje bij beetje doen
Canyon
- hetfietsertje1958
- Forum-lid
- Contact
Maatje S Koos. Moet zeggen dat ze volgens mij best wel groot uitvallen. Ben in elk geval blij dat ik de configurator heb gebruikt. Mijn 'oude' Merida is maatje L en daarvan is de bovenbuis maar 1.5 cm langer. Mijn eerste opgemeten racer was van 1987, dus gelukkig weet ik inmiddels wel ongeveer wat me past.koos1978 schreef:Prachtige bak! Welke maat is het?
Canyon Aeroad CF 8.0 2013.
- arnoudrace
- Forum-lid
Gave aeroad! Veel plezier
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
Stickers laten zitten hoor Willem! Erg gaaf zo, niets meer aan doen, behalve de frisbee natuurlijk;-)
- hetfietsertje1958
- Forum-lid
- Contact
Net terug van het eerste ritje. Tjeez, wat een beest is die fiets! En wat zit 'ie als gegoten. Was eerst nog wat bang voor meer rugpijn vanwege de drop van zo'n 10 cm. Integendeel, Ik kan nu gewoon blijven geven zonder dat ik om de kilometer uit het zadel moet om de rug te strekken. Geen ritgegevens omdat er nog geen computertje op zit. Volgende week maar eens langs bij WayPoint voor een Edge (tja, als je jezelf eens verwent moet je het goed doen toch?).
O ja, op dit moment zitten er, tijdelijk, Elite fiber bidonhouders op en dat kan natuurlijk niet. Iemand advies? Tot slot: De stickers blijven voorlopig op de wielen en de frishbee gaat er vanmiddag uit
O ja, op dit moment zitten er, tijdelijk, Elite fiber bidonhouders op en dat kan natuurlijk niet. Iemand advies? Tot slot: De stickers blijven voorlopig op de wielen en de frishbee gaat er vanmiddag uit
Haha! Dat is geen mening maar een feit! Zeer mooie fiets. Is kijken of ik je kan spotten in de komende weken!Focus schreef:Bab is weer een mooie fiets rijker!
PS: van blackburn heb je goedkope maar hele lichte bidonhouders. 23gr voor 7 eu. De bidon zit goed vast alleen trilt de houder wel :/
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
- hetfietsertje1958
- Forum-lid
- Contact
Gaat vast wel lukken Jasper. Al doet de fiets anders vermoeden; ik ben niet bepaald een snelheidskanon dus als je een Aeroad voorbij ziet kruipen ben ik het die er op zitJasperGR schreef: Haha! Dat is geen mening maar een feit! Zeer mooie fiets. Is kijken of ik je kan spotten in de komende weken!
Snelheid doet er niet toe, als je maar plezier hebt! En zoals je al aangaf zit de fiets als gegoten dus wat wil je nog meer!
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3