Bianchi
- Supergrover
- Forum-lid HC
Mooi Jorgv.
Wat voor zadel heb je er nu opgezet??
Wat voor zadel heb je er nu opgezet??
Dankjewel! Ik ben er nog steeds ontzettend blij mee! Ik heb de Aliante vervangen door een Antares, die is iets platter en dat past denk ik beter bij me. Het is wel even wennen de eerste paar ritjes!
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
-
- Forum-lid
Met de Sempre in de nazomerzon.
- daniel1975
- Forum-lid HC
@jorg : ik vind dat nog steeds de mooiste Infinito, zwart-celeste. Helaas 2017 naar mat-zwart.
Less is bore
Dankjewel! Ik vind deze kleurstelling ook heel erg mooi, hoewel ik de 'nieuwe' Celeste van de Oltre XR4 ook echt enom gaaf vind!daniel1975 schreef:@jorg : ik vind dat nog steeds de mooiste Infinito, zwart-celeste. Helaas 2017 naar mat-zwart.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wanneer is de huidige Infinito eigenlijk gelanceerd? MY2014?
De 2017 wordt mat-zwart met celeste. Dat suffe matzwart kom je nu echt overal tegen.
De 2017 wordt mat-zwart met celeste. Dat suffe matzwart kom je nu echt overal tegen.
Less is bore
- Infinito GB
- Forum-lid
@Loekie,
Blijft toch een mooie fiets hè.
Heb dezelfde alleen dan met Ultegra en Mantel wielen ipv. full Campa. Iets met budget. En een maatje 61, maar dan nog is het gewoon een mooi strak frame. En weer eens iets anders dan dat suffe matzwart.
Blijft toch een mooie fiets hè.
Heb dezelfde alleen dan met Ultegra en Mantel wielen ipv. full Campa. Iets met budget. En een maatje 61, maar dan nog is het gewoon een mooi strak frame. En weer eens iets anders dan dat suffe matzwart.
Bij een lokale FM krijg ik 25% korting op een intenso 105 2016 model (carbon, zonder disc) tot €1684 en voor gebruiksklaar te maken nog eens €109 erbij (servicekosten). Dus in totaal haast €1800. Is dit niet een beetje veel of zie ik dit verkeerd?
Ik kreeg sterk de indruk dat ie hem zsm kwijt wilde.
Ik kon geen proefrit maken destijds gezien er geen fiets gebruiksklaar stond. Voordat ik een aanschaf maak gebeurd dit uiteraard nog wel.
Maar vandaar mijn volgende vraag. Ik ben zelf 1.74 met bbl van rond de 83 cm. Moet ik dan kijken naar framemaat 53 of 55? Hoe 'vallen' de framematen van Bianchi Intenso doorgaans?
Ik kreeg sterk de indruk dat ie hem zsm kwijt wilde.
Ik kon geen proefrit maken destijds gezien er geen fiets gebruiksklaar stond. Voordat ik een aanschaf maak gebeurd dit uiteraard nog wel.
Maar vandaar mijn volgende vraag. Ik ben zelf 1.74 met bbl van rond de 83 cm. Moet ik dan kijken naar framemaat 53 of 55? Hoe 'vallen' de framematen van Bianchi Intenso doorgaans?
109 euro voor rijklaar maken!? Het moet niet gekker worden....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Alleen al dat rijklaar maken is wel hele grote afknapper.
Verder de 53: ik ben 179 en pas 100% zeker op een 55.
Verder de 53: ik ben 179 en pas 100% zeker op een 55.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Op Marktplaats staan er nieuwe Bianchi Intenso fietsen bij verschillende fietsenmakers met full Ultegra (dus ook de crank en remmen) voor €1750 tot €1899 (beetje afhankelijk van de kleur maat).
€1684 voor een 105 bij een lokale FM is wel oke. Rijklaar maken vind ik echt de grootste onzin die er bestaat (ook bij auto's, maar dan vallen de kosten nog te verklaren i.v.m. aanvraag kenteken etc). Wie gaat er nou naar een dealer om een niet-rijklare fiets of auto te kopen?
€1684 voor een 105 bij een lokale FM is wel oke. Rijklaar maken vind ik echt de grootste onzin die er bestaat (ook bij auto's, maar dan vallen de kosten nog te verklaren i.v.m. aanvraag kenteken etc). Wie gaat er nou naar een dealer om een niet-rijklare fiets of auto te kopen?