Canyon
-
- Forum-lid
ziet er echt geweldig uit.elboutero schreef:Vanaf vandaag behoor ik ook tot de Canyon club:
Morgen maar eens even testen
maar ik vroeg me af is de cf slx veel meer comfortabler dan de aeroroad of niet?
ik neem aan dat de aeroroad het snelste is van beide maar welke frame is sterker voor iemand van 100 KG?
-
- Forum-lid
Mooie fiets hoor Ik zou nog wel de remhendels "dicht" zetten Veel plezier ermee.hetfietsertje1958 schreef:Zo, ook ik behoor nu officieel tot het gilde van oude mannen met meer geld dan conditie.
Who cares, ik ben blij met m'n Aeroad., ennehhhh, met dat geld valt het nu dus gelijk ook weer tegen.
(zadel staat inmiddels iets lager en de frishbee gaat er uit als ik zeker weet dat alles goed staat afgesteld. Moet toch niet denken aan een ketting die in het achterwiel slaat)
Rose X-lite Four disc Di2 2018 & Mr. Big 2 29-er 2014
Proficiat ! Het was een betere foto geweest indien die niet zo uit de hoogte werd genomenelboutero schreef:Vanaf vandaag behoor ik ook tot de Canyon club:
Welke maat ?
Laatst gewijzigd door brekson op 07 sep 2013 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Sworks Venge
Dank je, zal vandaag even een betere foto maken. Het is een 2xl = 63brekson schreef:
Proficiat ! Het was betere foto geweest indien die niet zo uit de hoogte werd genomen
Welke maat ?
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3
Net het eerste rondje op de Aeroad gemaakt. Briljante fiets Onderweg even gestopt om een iets betere foto te maken. Bidonhouders ga ik denk ik nog vervangen, evenals de pedalen. Echter heb ik voor dat laatste momenteel even geen geld meer
De wielen zijn Reynolds Forty Six met donkere stickers, zitten standaard op deze versie van de Aeroad. Zit er wel aan te denken om ze te verkopen want er staan hier nu eigenlijk teveel wielsets.
De wielen zijn Reynolds Forty Six met donkere stickers, zitten standaard op deze versie van de Aeroad. Zit er wel aan te denken om ze te verkopen want er staan hier nu eigenlijk teveel wielsets.
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3
- hetfietsertje1958
- Forum-lid
- Contact
Kan het helemaal vinden in deze omschrijving. Als jij er net zoveel plezier aan beleeft als ik zit het helemaal goed!elboutero schreef:Net het eerste rondje op de Aeroad gemaakt. Briljante fiets .
Canyon Aeroad CF 8.0 2013.
-
- Forum-lid
Wil je met iets anders begraven worden?hetfietsertje1958 schreef:Kan het helemaal vinden in deze omschrijving. Als jij er net zoveel plezier aan beleeft als ik zit het helemaal goed!elboutero schreef:Net het eerste rondje op de Aeroad gemaakt. Briljante fiets .
- hetfietsertje1958
- Forum-lid
- Contact
Wat is dat nou voor een reactie?materialist schreef:Wil je met iets anders begraven worden?hetfietsertje1958 schreef:Kan het helemaal vinden in deze omschrijving. Als jij er net zoveel plezier aan beleeft als ik zit het helemaal goed!elboutero schreef:Net het eerste rondje op de Aeroad gemaakt. Briljante fiets .
Canyon Aeroad CF 8.0 2013.