Thanks! Ik ben er erg tevreden meetimo2.0 schreef:Ik ben normaal geen fan van flatbars maar die Moser is een beauty
foto van je fiets
-
- Forum-lid
Hier een paar kiekjes van mijn stalen ros met alu vork. (KOGA flyer) Voor €150 in bijna nieuwstaat gekocht, toen nog aangepast aan mijn lengtes + nieuwe bandjes voor wat euro's; voor mij als student zijnde erg voordelig en fijn om op te fietsen.
Let me take you to the herding ground
-
- Forum-lid
Ziet er strak uit!
-
- Forum-lid
Ziet er goed uit, zeker voor dat bedrag. Kan haast geen miskoop zijn. Welke maat is het eigenlijk, het lijkt echt een enorm ding.altarofsacrifice schreef:Hier een paar kiekjes van mijn stalen ros met alu vork. (KOGA flyer) Voor €150 in bijna nieuwstaat gekocht, toen nog aangepast aan mijn lengtes + nieuwe bandjes voor wat euro's; voor mij als student zijnde erg voordelig en fijn om op te fietsen.
-
- Forum-lid
Stalen ros met de rol zilverfolie onder de stuurpen is idd een net fietsje voor dat geld! De Rose ook fraai. Vond de Redbulls meestal ronduit lelijk maar zie er steeds vaker een die me aanspreekt qua looks.
-
- Forum-lid
Hehe het is een maat 64, dus inderdaad een vrij groot dingjoeptimmermans schreef:Ziet er goed uit, zeker voor dat bedrag. Kan haast geen miskoop zijn. Welke maat is het eigenlijk, het lijkt echt een enorm ding.altarofsacrifice schreef:Hier een paar kiekjes van mijn stalen ros met alu vork. (KOGA flyer) Voor €150 in bijna nieuwstaat gekocht, toen nog aangepast aan mijn lengtes + nieuwe bandjes voor wat euro's; voor mij als student zijnde erg voordelig en fijn om op te fietsen.
Ben hier bedeeld met een aardige binnenbeenlengte, dus dit rijdt voor mij het fijnst.
Dank jeapojapo schreef:Mooie fiets Rob! Vind het heel mooi hoe het rood terugkomt bij het zadel, banden en stuur. Het zwarte crankstel is natuurlijk veel mooier dan een aluminium kleur en hij is gelukkig niet te schreeuwerig,
Ik heb een standaard uitvoering gekozen en daarna iets betere wielen gekozen. Vervolgens net zo lang zitten zoeken tussen de beschikbare vervang opties om een leuke kleurstelling te krijgen. In het rood waren er veel ascesoires te vinden. En dat leek mij ook wel mooi staan.
Live fast; die young. mijn blog
nieuwe trek 002 by JasperSteen, on Flickr
nieuwe trek 007 by JasperSteen, on Flickr
Mijn nieuwe Trek frame opgebouwd, erg leuk geworden al zeg ik het zelfs.
Zitten nu wel blauwe speedplays op...!
mijn Flickr