Het dopingtopic 2.0
-
- Forum-lid
Ik zeg: gooi maar open die beerput!
Daarna streep eronder, uithuilen en gauw vergeten deze periode.
Ik kan me nog goed een interview met Edwig van Hooydonk herinneren, die met pijn in het hart vertelde dat hij stopte met wielrennen, omdat hij weigerde te pakken.
Hij werd links en rechts voorbij gereden door kerels, die hij er eerder allemaal oplegde. En hij trainde niet te weinig!
Voor hem zeg ik: chapeau! En een diepe buiging.
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Daarna streep eronder, uithuilen en gauw vergeten deze periode.
Ik kan me nog goed een interview met Edwig van Hooydonk herinneren, die met pijn in het hart vertelde dat hij stopte met wielrennen, omdat hij weigerde te pakken.
Hij werd links en rechts voorbij gereden door kerels, die hij er eerder allemaal oplegde. En hij trainde niet te weinig!
Voor hem zeg ik: chapeau! En een diepe buiging.
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Hier een link. Kun je het hele verhaal als .PDF downloaden. Ik lees grote documenten toch nog altijd liever uitgeprint.sloeren schreef:Ruud; je moet die REASONED DECISION wel even lezen hoor. geeft inzicht
http://cyclinginvestigation.usada.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Zorro op 11 okt 2012 00:30, 1 keer totaal gewijzigd.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Moet iemand daar dan van opkijken? Kom zeg, Boogert, Dekker 1 en Dekker 2, de verhalen zijn bekendpinarello schreef:De Rabo politie zal wel teleurgesteld zijn na het lezen van teletekst pagina 666.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Weening, Kohl, Barredo.Lotz en hoe heet die betrapte renner ook al weer (Australier???). En alle vertrouwen in Menchov?timo2.0 schreef:Moet iemand daar dan van opkijken? Kom zeg, Boogert, Dekker 1 en Dekker 2, de verhalen zijn bekendpinarello schreef:De Rabo politie zal wel teleurgesteld zijn na het lezen van teletekst pagina 666.
-
- Forum-lid
het lijkt wel een film en er komt nog een vervolg
Do kin der mar druk mei weze
Overigens lijkt het mij geen toeval dat Team Sky uitgerekend gisteren bekendmaakte dat de samenwerking met Geert Leinders wordt beëindigd, maar wat doen ze met Yates? En wat doet Radioshack met Pedro Celaya, of is die daar al weg?
fietsen doe ik net als een prof,
Micheal Boogerd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kan er maar 1 zijn
Less is bore
p 37
Overigens lijkt het me tamelijk eenvoudig om achter de naam van de Raborenner te komen. Gezien de ruimte tussen de woorden is zo na te gaan welke namen daar überhaupt tussen passen. Ik zal vanmiddag eens een poging wagen met Photoshop, moet niet al te moeilijk zijn.he retesting of Lance Armstrong’ssamples from the 1999 Tour and the clear finding of EPO in six of the samples provides powerful corroborating evidence of Armstrong’s use of EPO.
-
- Forum-lid HC
Ik neem toch aan dat de naam van de betreffende Raborenner door USADA is doorgegeven aan NeCeDo en we uit die hoek aktie mogen verwachten?havana schreef:p 37
Overigens lijkt het me tamelijk eenvoudig om achter de naam van de Raborenner te komen. Gezien de ruimte tussen de woorden is zo na te gaan welke namen daar überhaupt tussen passen. Ik zal vanmiddag eens een poging wagen met Photoshop, moet niet al te moeilijk zijn.he retesting of Lance Armstrong’ssamples from the 1999 Tour and the clear finding of EPO in six of the samples provides powerful corroborating evidence of Armstrong’s use of EPO.
What makes the boat go faster?