Het grote OAKLEY topic
http://cgi.ebay.com/NEW-OAKLEY-RADAR-SU ... 2a1251275f" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat krijgen we nou, zijn er nu ook passende lenzen van andere fabrikanten dan Oakley voor de Radar.
Voor de Jawbone zijn die er al enige tijd.
Wat krijgen we nou, zijn er nu ook passende lenzen van andere fabrikanten dan Oakley voor de Radar.
Voor de Jawbone zijn die er al enige tijd.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Pfoe... dit lijkt anders wel heel heel heel erg sterk op een Crystal Black, ze gaan echt steeds sterker lijken.
Maar als ik zo dat neusstukje zie dan ga ik inderdaad een beetje twijfelen.
-
- Forum-lid
Als er iemand is die een rode Radar wil ruilen tegen een roze (enkel het frame) dan sta ik wel open voor een ruil..
-
- Forum-lid
Als je naar het logo op de zakjes kijkt zie je duidelijk dat het een namaak is.masterb schreef:Pfoe... dit lijkt anders wel heel heel heel erg sterk op een Crystal Black, ze gaan echt steeds sterker lijken.
Oakley kenners,
Ik heb via de zoekfunctie weinig kunnen vinden over de Straight Jacket. Ik ben hierin geïnteresseerd omdat deze iets smaller is/lijkt dan de Jawbone. Dit is naar mijn weten niet echt een 'sport' bril maar wat houdt dat precies in? Waar zit het verschil en degene die hem hebben en ermee fietsen hoe bevalt ie?
Ik heb via de zoekfunctie weinig kunnen vinden over de Straight Jacket. Ik ben hierin geïnteresseerd omdat deze iets smaller is/lijkt dan de Jawbone. Dit is naar mijn weten niet echt een 'sport' bril maar wat houdt dat precies in? Waar zit het verschil en degene die hem hebben en ermee fietsen hoe bevalt ie?
"Ik reed lek, maar de rest ging lekker"
-
- Forum-lid
Kan iemand mij middels een PM het email adres van Jan88 sturen?
Zou graag een oakley willen laten spuiten.
Zou graag een oakley willen laten spuiten.