Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

demonsternaar
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08

demonsternaar 06 feb 2009 07:27

Rodrigo Rodriguez schreef:mijn nieuwe


heb je zoveel spacers nodig onder je stuurpen?
en het ijs is nog te dun om er op te rijden :D
maar mooie fiets veel fietsplezier er mee.
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27872
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 06 feb 2009 10:53

Maatje te klein gekocht vrees ik.

De RS had beter gepast trouwens.

Fiets van TS-Biker is mijn smaak niet, alhoewe hij er natuurlijk geweldig uitziet. De nieuwe route van de bekabeling vind ik een enorme achteruitgang.

pizzi
Forum-lid
Berichten: 475
Lid geworden op: 06 feb 2009 16:03

pizzi 06 feb 2009 16:11

Prachtige fiets TS-Biker!! :D

Ik zou alleen hebben gekozen voor een zwart stuurlint + compleet zwarte stuur/stuurpen (dus zonder rode strepen e.d.), maar dat blijft natuurlijk smaak.

Vraagje: wat heb je voor deze fiets betaald? Per PM met een kleine specificatie zou ik erg op prijs stellen :)

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 06 feb 2009 16:34

havana schreef:Maatje te klein gekocht vrees ik.

De RS had beter gepast trouwens.


Misschien alleen iets minder bij zijn bankrekening. scheelt al gauw zo'n €1000 voor het frame.
Iets minder spacers, stickers van de wielen en je hebt een hele strakke racebak!

ericpeters
Forum-lid HC
Berichten: 4217
Lid geworden op: 10 jul 2006 18:43

ericpeters 06 feb 2009 17:06

intersantos schreef: Iets minder spacers, stickers van de wielen en je hebt een hele strakke racebak!


Kan ik me helemaal in vinden, zelf zou ik ook geen witte stuurpen hebben gekocht (vind ik trouwens nooit mooi whatever de rest van de fiets is)
Afbeelding

kjvelo
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 jan 2009 10:26

kjvelo 06 feb 2009 20:07

De versie van stuur en stuurpen van TS Biker (wauw, wat een bike!) worden volgens mij op deze wijze door 3T afgeleverd.
Peugeot, Giant, Stevens, Cervelo

dehulk
Forum-lid
Berichten: 262
Lid geworden op: 04 feb 2006 08:26

dehulk 06 feb 2009 20:23

http://www.cyclingnews.com/photos/2009/ ... testeam_s3
Let vooral op het cranckstel ,wel erg apart , en om heerlijk te wezen is er inderdaad wel erg weinig ruimte voor het achterwiel.

demonsternaar
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08

demonsternaar 06 feb 2009 22:00

ik vind het crankstel vreselijk lelijk een beetje over the top.

het is wel goed te zien hoe de bekabeling zit ( lelijk)

carlos rijd ook met een Garmin aan de houder te zien op zijn stuurpen
de kabels gaan echt tegen de computer aan komen en dit gaat toch slijtage op leveren .
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid

arnos
Forum-lid
Berichten: 160
Lid geworden op: 11 mei 2007 15:20

arnos 08 feb 2009 14:17

Weet iemand of de testteam kleding al ergens in Nederland te koop is? Normaal hou ik niet zo van merk/reclame fietskleding, maar deze vind ik wel smaakvol. Op deze website staat de kleding al wel, maar is pas vanaf maart leverbaar: http://www.wiggle.co.uk/p/Cycle/7/Caste ... 5360041594

21st-century
Forum-lid
Berichten: 396
Lid geworden op: 20 aug 2007 18:36

21st-century 08 feb 2009 15:01

TS-Biker schreef:Mijn nieuw machien voor 2009 :

maat 61

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Hoi TS-Biker,

Erg mooie bike inderdaad !!! :D
Wil zelf ook overstappen op een AX lightness zadel. Is jou zadel het "endurance zadel" van AX? Mijn 1 jaar oude flite ziet er nu al niet meer uit (weliswaar wit) wat niet meer mooi wit is maar ook al veel slijtplekken. Heb nu om deze reden al elk jaar een nieuw zadel moeten aanschaffen. Ik zie hier in ieder geval mensen die al twee jaar met een AX zadel rondrijden dus prijs valt dan op zich niet eens tegen.
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

stockie
Forum-lid
Berichten: 428
Lid geworden op: 09 okt 2006 19:43

stockie 08 feb 2009 15:05

@ ts-biker: is die zadelpen in je S3 een ander model dan die in de vorige edities van de Soloists? Ik heb de indruk dat de klemming van het zadel anders is...
Stockie

Gebruikersavatar
lancev7
Forum-lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 26 dec 2005 02:06

Gebruikersavatar lancev7 08 feb 2009 15:06

21st-century schreef:Wil zelf ook overstappen op een AX lightness zadel. Is jou zadel het "endurance zadel" van AX? Mijn 1 jaar oude flite ziet er nu al niet meer uit (weliswaar wit) wat niet meer mooi wit is maar ook al veel slijtplekken. Heb nu om deze reden al elk jaar een nieuw zadel moeten aanschaffen. Ik zie hier in ieder geval mensen die al twee jaar met een AX zadel rondrijden dus prijs valt dan op zich niet eens tegen.


Als ik even voor mijn beurt mag antwoorden. Het endurance zadel is inderdaad van AX Lightness, endurance staat voor het meest comfortabele zadel van AX en het bevalt mij absoluut. Ik rijd er nu ook al meer dan 2jaar op rond het bevalt perfect. Zolang je er niet mee valt of tegen een muur parkeert zal het zadel 'niet' slijten. Dat parkeren van de fiets is wel iets waar je attent op moet zijn, het carbon zadel is natuurlijk gevoel voor 'schades, braampjes' bij het tegen een muur staan. De prijs is hoog, maar als je lichtgewicht en goed wil, is AX wel THE way to go. Succes met de overstap, mocht je nog vragen hebben kun je altijd informeren.

Plaats reactie