Cannondale
-
- Forum-lid
Originele lagers zijn ook erg slecht. Je zal de eerste niet zijn die na 3000km zijn lagers heeft versleten.
Mijn supersix die net helemaal af was is trouwens een paar weken geleden overleden bij een valpartij .
Ga nog even kijken of hij een nieuw leven krijgt door hem te laten repareren (carbon reparatie).
Had net een syntace p6 carbon voor hem gekocht.
R.i.p.
Deze week maar een frame gekocht en opgebouwd met onderdelen die ik nog had liggen.
Zadelpen klem moet nog vervangen worden door een zwarte en derailleur kabel is ook al korter.
Mijn supersix die net helemaal af was is trouwens een paar weken geleden overleden bij een valpartij .
Ga nog even kijken of hij een nieuw leven krijgt door hem te laten repareren (carbon reparatie).
Had net een syntace p6 carbon voor hem gekocht.
R.i.p.
Deze week maar een frame gekocht en opgebouwd met onderdelen die ik nog had liggen.
Zadelpen klem moet nog vervangen worden door een zwarte en derailleur kabel is ook al korter.
-
- Forum-lid
Gecondoleerd
Jakkie. Als je hem laat repareren, plaats je dan voor en na foto's. Altijd interessant
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Volgens mij heb ik dezelfde fiets, of die van 2012 en heb ook 2 keer last gehad van kraakjes bij de bottom bracket. Losmaken van de crank is niet zo moeilijk en je hebt in mijn ervaring ook geen momentsleutel nodig. Daarna heb ik alles schoongemaakt, wel even onthouden hoe de spacers en 'washers' zitten. Vervolgens invetten met montagepasta (http://www.bike-components.de/products/ ... paste.html deze heb ik gebruikt). De lagers heb ik er dus niet uitgehaald. Hiermee kwam ik weer 5k km vooruit en toen moest ik het truckje herhalen.Soap schreef: Smeren van de bracket is wat lastig, hoe krijg ik daar vet/olie?
Zonder dus zelf boel uit elkaar te moeten halen.
FSA crank van een CAAD10 2013.
-
- Forum-lid
Clubgenoot voor me raakte in een bocht met zijn pedaal de groot. Hij gleed er onderuit en ik zat aan de verkeerde kant :-s.JasperGR schreef:Gais dat is zeker zuur! Wat was de oorzaak van de valpartij?
Stuur is tegen het frame aan geklapt (bovenbuis). Mocht ik het laten repareren zal ik dat zeker hier even posten.
- henschoten
- Forum-lid
Ik had al ervaring met car-wrap op mijn ATB, maar nu heb ik ook mijn Synapse een up-date gegeven. Fluorescerend geel over alle zilvergrijze delen van de Synapse.
De foto's zijn moeilijk echt goed te krijgen omdat de iPhone niet meewerkt om de kleurenpracht er lekker op te zetten, maar het geeft een goede indruk. In werkelijkheid is het nog ietsje frisser.
Bijpassend stuurlintje van Fizik. Erg mooi.
Touwtje van mijn zadeltasje meteen meegenomen; had toevallig zo'n stukje liggen
De enige dissonant waren de rode stickers op de DT wielen. Die heb ik nu ook fluor gemaakt maar ik denk erover om daar zwart overheen te zetten omdat het ook iets too much kan zijn.
Al met al, erg blij mee, unieke Synapse!
De foto's zijn moeilijk echt goed te krijgen omdat de iPhone niet meewerkt om de kleurenpracht er lekker op te zetten, maar het geeft een goede indruk. In werkelijkheid is het nog ietsje frisser.
Bijpassend stuurlintje van Fizik. Erg mooi.
Touwtje van mijn zadeltasje meteen meegenomen; had toevallig zo'n stukje liggen
De enige dissonant waren de rode stickers op de DT wielen. Die heb ik nu ook fluor gemaakt maar ik denk erover om daar zwart overheen te zetten omdat het ook iets too much kan zijn.
Al met al, erg blij mee, unieke Synapse!
-
- Forum-lid
Wielen zijn inderdaad net te, althans dat vind ik.
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
-
- Forum-lid HC
mwaaa. Ik denk dat zwarte kabels heel veel doen dan oogt het veel strakker meer als een geheelthomwittendorp schreef:Wielen zijn inderdaad net te, althans dat vind ik.
- henschoten
- Forum-lid
Ik denk ook dat zwarte kabels veel doen, maar ja, ik had er net witte opgezet ....