Bianchi
- daniel1975
- Forum-lid HC
@kobro: ik ben benieuwd! Die vele kleine noppen en echte modder is waarschijnlijk geen supercombi.
Fietsje is sowiso niks mis mee!!
Fietsje is sowiso niks mis mee!!
Less is bore
- Italia_david
- Forum-lid
Van de week mijn winterspeelgoed opgehaald... helaas geen Bianchi.... maar toch wel een gave koets.
#passioneceleste #ridebianchi
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mods, geef die man ff een ban van 7dg. Beetje usa zooi in een Bianchi-topic posten
Less is bore
- Italia_david
- Forum-lid
daniel1975 schreef:Mods, geef die man ff een ban van 7dg. Beetje usa zooi in een Bianchi-topic posten
- Italia_david
- Forum-lid
Xell schreef:Tijdje terug voor mijn vriendin een Bianchi Intenso met Campa Potenza gaan bestellen, leveringsdatum was eerst 30/12, dan 15/01, dan 31/01 en nu al zeker midden/eind feb...
Die Italianen hebben geen zin om geld te verdienen, zeker?
Geld verdienen ze toch wel... denk dat het afhankelijk is van de FM en wie het hardst schreeuwd.
duimen voor een snelle levering.
Italia_david schreef:Xell schreef:Tijdje terug voor mijn vriendin een Bianchi Intenso met Campa Potenza gaan bestellen, leveringsdatum was eerst 30/12, dan 15/01, dan 31/01 en nu al zeker midden/eind feb...
Die Italianen hebben geen zin om geld te verdienen, zeker?
Geld verdienen ze toch wel... denk dat het afhankelijk is van de FM en wie het hardst schreeuwd.
duimen voor een snelle levering.
Mja, zowat elke FM geeft dezelfde leverdatum, voor zowat alle modellen... Gewoon klote!
-
- Forum-lid
Hierbij mijn Bianchi (celeste strandracer en loopfietsje van mijn dochter:) )