Canyon
Ik ben ook een leek, zeker wat CX betreft;
Vraagje: waarom kunnen wielen van een racer niet in een crosser?
Ik heb een focus mares cx 1.0 met fulcrum racing cx 6.5 wielen, deze zijn volgens mij erg zwaar.
Iemand tips voor een wielset upgrade?
Zijn er ook wielen met hoge velgen (-40mm) voor een crosser te krijgen?
Vraagje: waarom kunnen wielen van een racer niet in een crosser?
Ik heb een focus mares cx 1.0 met fulcrum racing cx 6.5 wielen, deze zijn volgens mij erg zwaar.
Iemand tips voor een wielset upgrade?
Zijn er ook wielen met hoge velgen (-40mm) voor een crosser te krijgen?
-
- Forum-lid
Een mooi setje tube velgen. Dura ace c24 of c35 bijvoorbeeld.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Zag hier nog geen antwoord op, ik heb die topcap zopas per e-mail voor mijn cf slx besteld, in totaal inclusief verzendkosten € 55,02. Is volgens opgave 4,5 mm hoog. En vergeet niet indien je de vork niet wilt afzagen extra spacers te bestellen.NuitKor schreef:Dankje, weet je ook ongeveer wanneer dat besproken is in dit topic?haaldoor schreef:Lager balhoofd is mogelijk. Je kan dan een bearingcover krijgen van 2,5mm en een gewoon verstel systeem voor de lager spanning. Te bestellen per e-mail direct bij Canyon. Details staan ergens in dit topic.
-
- Forum-lid
Vroeger..... kon je een canyon nog testen (Heerlen). Kan dat momenteel nog steeds?
- timofietst
- Forum-lid
De laatste keer de ik in Koblenz was kon je hooguit een rondje over de parkeerplaats rijden. Fiets een ochtend meenemen om rustig te testen kan daar ook niet.
-
- Forum-lid
Canyon komt dit jaar ook naar bikemotion, volgens hun site
-
- Forum-lid
Moeten we dat dan maar gaan doen . Bedankt voor jullie reacties!haaldoor schreef:Dat is ieder jaar zo. Maar proefrijden is tot op heden bij bikemotion op Canyon's niet mogelijk geweest.
Enige plek waarvan ik zeker weet dat je een Canyon goed voor een proefrit kunt nemen is Mallorca
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ook in het 'te koop gevraagd' topic al gesteld, maar ook even hier omdat ik ontdekte dat ritchey eigenlijk 1 1/4 stuurpennen speciaal voor canyon heeft ontwikkeld. Voor de canyon lezers onder ons dus: ik ben op zoek naar een ritchey WCS 4 axis stuurpen 100mm 6graden. eventueel te ruilen voor mijn huidige 120mm versie