Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello

nicovandijk
Forum-lid

nicovandijk 21 feb 2012 12:05

kiekeboeboe schreef:Deze ochtend telefonisch contact gehad met Evertse, vandaag bestelling geplaatst, hij zal me het naakte FpQuattro model 2012 frame leveren, met een Campa Chorus 11sp groep. De fiets ga ik dan zelf opbouwen, met de overige onderdelen van mijn oude fiets.
Goed nieuws! Succes met het bouwen. Mocht je hulp nodig hebben dan horen we het wel....
-aka Morpheus-
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.

Afbeelding

My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1

brekson
Forum-lid

brekson 22 feb 2012 10:51

daniel1975 schreef:Hopmans heeft nu Dogma2's hangen met 26% korting (afgelopen vrijdagavond gezien). Dat zal dus ongeveer de lijn zijn. Evertse ook rond dat %. Maar wel met topservice.
Klopt , hopmans heeft hier in de grensstreek al menig fm de das omgedaan. Nu dus ook de pinadealers
En even melden dat ik bij evertse ook al wielen heb gekocht van most (vind mijn Claws de mooiste onder mijn "echte FP3" :D ,die iets goedkoper waren dan bij mijn lokale fm ( even een reactie op enkele meningen hier ;) )
Maar dat ze in zierikzee ook 26% korting op een fiets of frame geven vind ik verbazend
Wel spijtig dat zierikzee toch wel een uurtje rijden is ( met auto ) anders had ik hier wel meer gestaan
Sworks Venge

natres
Forum-lid

natres 22 feb 2012 11:12

Modbreak: Ga maar ergens anders de trol uithangen.
Laatst gewijzigd door natres op 22 feb 2012 12:34, 2 keer totaal gewijzigd.

nicovandijk
Forum-lid

nicovandijk 22 feb 2012 11:53

Tja, ik zie Hopmans toch als een "dozen schuiver" ik koop daar m'n spullen zoals kleding en kleine onderdelen. Al ben je op de Duitse bestel sites vaak goedkoper uit.
Mijn nieuwe frame en groep heb ik toch weer bij mijn lokale dealer (John Knoops) besteld. Na wat onderhandelen komt hij toch akelig dicht bij de Hopmans prijzen. Die paar % extra aan kosten heb ik graag over voor de service en garantie die hij mij, maar ook onze wielerclub, biedt. Hij heeft me nu al 3x goed geholpen terwijl Card Sports niet echt thuis gaf en daar ben ik hem nog steeds dankbaar voor. John Knoops is inmiddels gestopt met Pinarello overigens.
-aka Morpheus-
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.

Afbeelding

My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1

Kiekeboe
Forum-lid

Gebruikersavatar Kiekeboe 22 feb 2012 12:30

Kzal nog even moeten wachten, Evertse heeft me gemeld dat er momenteel geen enkel frame beschikbaar is 57,5cm van de FP4, of ik zou voor de Paris moeten gaan, maar die is me net iets te duur.
Ik moet dus nog een maand geduld hebben, dan zijn ze terug in stock. Wel een correcte kerel, hij zij me, ik kan je natuurlijk ook een FP4 van 2011 aansmeren, maar dat doe ik niet, wacht maar 4 weken, dan heb je een mooi nieuw model met geïntegreerde derailleurkabels.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 22 feb 2012 13:20

brekson schreef: Maar dat ze in zierikzee ook 26% korting op een fiets of frame geven vind ik verbazend
Eenmanszaak, eigen klein pandje, beperkte openingstijden, zeer beperkt assortiment (voorraadkosten), liefhebber. Ik kan wel wat argumenten bedenken hoor.
Less is bore

natres
Forum-lid

natres 22 feb 2012 15:38

Mod break: En weer verwijderd. Oude koeien uit de sloot halen om maar weer lekker te kunnen trollen. Ons geduld is een keer op met je.

pinarello
Forum-lid

pinarello 22 feb 2012 16:31

natres schreef: Snap niet waarom dit niet gezegd mag worden en ik daarom ineens een trol wordt genoemd door de moderator :roll:
Misschien vanwege je onvolwassen gedrag?

natres
Forum-lid

natres 22 feb 2012 16:50

pinarello schreef:
natres schreef: Snap niet waarom dit niet gezegd mag worden en ik daarom ineens een trol wordt genoemd door de moderator :roll:
Ik zal hier niet meer posten.
Eén grote vriendenkliek die elkaar de hand boven het hoofd houdt.
Blijkbaar mag iedereen hier alles zeggen, zelfs dat mijn nieuwe Pinarello FP2 geen Pinarello is, ( en dan is de moderator in geen velden of wegen te bekennen)
maar ieder woord van mij wordt op een weegschaal gewogen.
Heb al eerder gezegd hoe hypocriet dit forum is.
Geen enkel ander geluid wordt toegestaan.
Zelfs al plaats je hier je nieuwe Pinarello, wordt gelijk afgezeken.
Laatst gewijzigd door natres op 22 feb 2012 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.

pinarello
Forum-lid

pinarello 22 feb 2012 16:55

natres schreef:
pinarello schreef:
Ik zal hier niet meer posten.
Eén grote vriendenkliek die elkaar de hand boven het hoofd houdt.
Blijkbaar mag iedereen hier alles zeggen, zelfs dat mijn Pinarello geen Pinarello is, ( en dan is de moderator in geen velden of wegen te bekennen)
maar ieder woord van mij wordt op een weegschaal gewogen.
Heb al eerder gezegd hoe hypocriet dit forum is.
Geen enkel ander geluid wordt toegestaan.
Zelfs al plaats je hier je nieuwe Pinarello, wordt gelijk afgezeken.
je kun jezelf niet duidelijker omschrijven ;)

PinarelloQuattro
Forum-lid

PinarelloQuattro 22 feb 2012 18:16

Vraagje:
Mijn Pina was standaard afgemonteerd met een 11-28 cassette. Nu hoor ik van verschillende kanten dat ik voor het vlakke beter een 12-23, 12-25 of 15-25 kan kopen omdat je niks hebt aan een 11-28 en bij deze de verschillen tussen de tandwielen te groot is.

nu ga ik morgen 2 nieuwe kettingen kopen, en is mij vraag welke cassette ik dan het beste voor normaal gebruik kan nemen?
Pinarello Quattro, Shimano Ultegra, Fulcrum R1

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 22 feb 2012 18:19

12-23 is veruit mijn favoriet. Zeker omdat je de 11-28 al hebt voor het echt klimwerk.
Less is bore

Plaats reactie