Scheelt alleen wel aanzienlijk in bedrag ... die ga je niet vinden volgens mij voor minder dan 3000Nicosch schreef:Via Ricardo C. MedeirosYaspo schreef:Nu komen ook langzaam de 2015 modellen er aan. Ik heb alleen de blauwe nog maar gezien. Straks is de CAAD 10 Ultegra spuuglelijk .
Cannondale CAAD 10 Disc Black Inc
Lijkt iets van SRAM op te zitten, iig ander kleurtje dan blauw.
Cannondale
Die zal zeker boven mijn budget zijn. Wel heel mooi .
Net contact met de FM gehad, die heeft het over eind juli. Maar denk zelf dat het wet wat later worden.
Om de huidige fiets te verkopen is dit wel een gunstige periode heb ik het idee. Anders wordt het een tijdje op de mountainbike alvorens er een nieuwe racefiets komt
Na even Googlen kwam ik onderstaande 105 nog tegen. Nu de Ultegra versie nog
Net contact met de FM gehad, die heeft het over eind juli. Maar denk zelf dat het wet wat later worden.
Om de huidige fiets te verkopen is dit wel een gunstige periode heb ik het idee. Anders wordt het een tijdje op de mountainbike alvorens er een nieuwe racefiets komt
Na even Googlen kwam ik onderstaande 105 nog tegen. Nu de Ultegra versie nog
Gisteren mijn Synapse een kleine update gegeven. Standaard stuurbocht (Cannondale C2) vervangen door een 3T Ergonova Pro en gelijk een wit i.p.v zwart stuurlint gewikkeld. Het witte stuurlint brengt het geheel meer in (optisch ) balans naar mijn idee. Nu nog witte rem/shifter buitenkabels?
Hier wat voor en na foto's.
Hier wat voor en na foto's.
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user
Ziet er wel netjes uit! Tipje, nu staat je stuur best naar voor gekanteld, maar je zou ervoor kunnen kiezen om je stuur vlak te zetten en een spacer te verwijderen
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Dat is de vorm van een Ergonova, die loopt sowieso al schuin naar voren/beneden. Het onderste gedeelte van de beugel loopt horizontaal/al iets naar boven. Verder omhoog kantelen zit er niet in dus...JasperGR schreef:Ziet er wel netjes uit! Tipje, nu staat je stuur best naar voor gekanteld, maar je zou ervoor kunnen kiezen om je stuur vlak te zetten en een spacer te verwijderen
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user
-
- Forum-lid HC
Ziet er strak uit zo!
Nou, die zou voor het mooie wel wat rechter kunnen, nu rijd ik weer juist andersom, daar niet van overigens.
Maar dit heeft niet veel met de vorm van het stuur te maken, anders zouden je shifters wel recht staan.
Nou, die zou voor het mooie wel wat rechter kunnen, nu rijd ik weer juist andersom, daar niet van overigens.
Maar dit heeft niet veel met de vorm van het stuur te maken, anders zouden je shifters wel recht staan.
de shifters zitten bij mij al op de hoogste positie. De Ergonovan loopt van nature al schuin af , dit in tegenstelling tot "normale" stuurbochten. vandaar dat het "lijkt" alsof het stuur naar voren is gekanteld. Ik hoop met onderstaande plaatje eea te kunnen verduidelijken. Maar ik zal eens kijken of ik het nog wat terug kan zetten, vind ik namelijk zelf ook wel mooier
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user
- opperhoofd
- Forum-lid
Witte kabels, niet doen.
Zadel vervangen door een volledig witte.
Wielen vervangen voor een 38mm carbon setje met witte naven en spaken.
opperhoofd schreef:Witte kabels, niet doen.
velolove schreef:Zadel horizontaal en vervangen door zwart. Wielen vervangen, alles zwart.
Zadel blijft maar gaat nog stukje horizontaler (al zit het best prettig nu)
Wielen worden tzt H+ Sons Archetype 23 mm en dan worden dit de "slecht weer" wielen. Eerst nog even fondsen werven
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user