Ik ben vandaag vanuit Arnhem naar mijn zus in Amsterdam gefietst om daar wat te helpen klussen. Ik vind het altijd leuk om van A naar B te fietsen ipv een rondje, Je komt nog eens ergens! Het was mijn eerste 100km-rit dit jaar. Een leuk ritje, ging lekker!
Eerst vanuit Arnhem langs de Hoge Veluwe naar Otterlo
Vervolgens tussen de weilanden en kippenschuren door in de omgeving van Barneveld
Daarna via Nijkerk in de richting van het Gooi (pontje bij Eemdijk).
Door in de richting van Naarden en Muiden
Het nieuwe fietspad over de brug bij Diemen
Plaats van bestemming!
Vandaag gefietst in 2010?
Net terug van een heerlijk rustig ritje in de volle zon. Puur genieten van de omgeving en natuur.
Rondje: Ter Aar - de Meije - Ter Aar
Afstand: 40 km
Duur: 1 uur 26 min
Gemiddeld: 27.9 km/h
Ik zal volgende keer ook eens het fototoestel meenemen. Leuk al die foto's!!
Rondje: Ter Aar - de Meije - Ter Aar
Afstand: 40 km
Duur: 1 uur 26 min
Gemiddeld: 27.9 km/h
Ik zal volgende keer ook eens het fototoestel meenemen. Leuk al die foto's!!
In het kader van de foto's. Het is leuk fietsen benoorden A'dam. Maar tussen Broek op Waterland en Zunderdrop is er een dijkje doorgebroken.
http://twitpic.com/1a30qd/full
http://twitpic.com/1a30qd/full
- geertjan5
- Forum-lid
Zojuist even helemaal leeg gereden. Lekker overal even geknalt.
IJlst, Blauwhuis, nijehuzum, workum, koudum, balk, woudsend, IJlst. ongeveer 60km en 1 uur 45 verder:) Moest helaas een aantal stukken langzaam rijden omdat er een tractor voor me reed en een aantal auto's in een stad (van 3000 inwoners?:P). Dus daar ging mijn hartslag:(
IJlst, Blauwhuis, nijehuzum, workum, koudum, balk, woudsend, IJlst. ongeveer 60km en 1 uur 45 verder:) Moest helaas een aantal stukken langzaam rijden omdat er een tractor voor me reed en een aantal auto's in een stad (van 3000 inwoners?:P). Dus daar ging mijn hartslag:(
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
Vanmiddag vrij genomen en vanaf Leiden richting Rijnsburg, Voorhout langs de leidse vaart richting Vogelenzang. Toen richting Hillegom en via Beinsdorp richting ringvaart. Via ringvaart uiteindelijk weer back home...(S'heim). Leuk rondje van ca. 50 km.
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'