Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Mart Smeets

bruco
Forum-lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 25 mar 2005 15:26

bruco 29 jul 2009 14:50

Niet dat we er echt op zitten te wachten, want het is al vaker gedaan—
klik, klik, of klik—maar ik kon de verleiding niet weerstaan en heb m'n eigen Martje geblogd.

giosbeast
Forum-lid
Berichten: 141
Lid geworden op: 23 apr 2007 22:10

giosbeast 31 jul 2009 01:39

Bruco schreef:maar ik kon de verleiding niet weerstaan en heb m'n eigen Martje geblogd.


Hahahaha, SUPER gedaan, echte smeetstaal (en blij dat het over is met die avondetappe. Vive le Velo!)

dual
Forum-lid
Berichten: 419
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:59

dual 31 jul 2009 11:52

Ik zag een paar dagen geleden die kwijlende glibber van een Jack van Gelder weer op tv; over slechte programma's gesproken.... dan 10000000x liever Mart op tv.
nulla tenaci invia est via

bruco
Forum-lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 25 mar 2005 15:26

bruco 31 jul 2009 15:19

Dual schreef:Jack van Gelder
Ahhh, de 'meester van de Open Vraag'. :D Gelukkig laten ze die (nog) niet los op het péloton.

deboefvanparma
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 01 okt 2007 14:49

deboefvanparma 04 aug 2009 11:19

Bruco schreef:
Dual schreef:Jack van Gelder
Ahhh, de 'meester van de Open Vraag'. :D Gelukkig laten ze die (nog) niet los op het péloton.


Hahah, Jack is idd een vrolijk babbelaartje en schnabbelaartje. De gemiddelde voetballer kan veel met de typische Jack vraag: Waarom vindt iedereen je zo goed? De ervaringswereld van een wielrenner is zò anders dat deze bij zo'n vraag naar luchthappend in de mic blijft staren: 'waar heeft die man het over?'

Begin Mart te missen.............

Overigens, de beste vraag ooit door Jack gesteld: Ik vind jou zò goed, hoe vind je mij?

Gaat Mart tijdens de Vuelta nog een programma presenteren? Oeps, NOS zal natuurlijk niets uitzenden want Jack moet weer voetballen.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 04 aug 2009 18:02

de boef van parma schreef:
Bruco schreef:
Dual schreef:Jack van Gelder
Ahhh, de 'meester van de Open Vraag'. :D Gelukkig laten ze die (nog) niet los op het péloton.


Hahah, Jack is idd een vrolijk babbelaartje en schnabbelaartje. De gemiddelde voetballer kan veel met de typische Jack vraag: Waarom vindt iedereen je zo goed? De ervaringswereld van een wielrenner is zò anders dat deze bij zo'n vraag naar luchthappend in de mic blijft staren: 'waar heeft die man het over?'

Begin Mart te missen.............

Overigens, de beste vraag ooit door Jack gesteld: Ik vind jou zò goed, hoe vind je mij?

Gaat Mart tijdens de Vuelta nog een programma presenteren? Oeps, NOS zal natuurlijk niets uitzenden want Jack moet weer voetballen.


Nou....dat moet zo nodig weer voetballen....bah bah..... Wanneer krijgen we een fietskanaal ipv zo'n sportzender met voetbal??? Geef mij Mart maar. Die van Gelder....bleeehhhhh!
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 04 aug 2009 18:24

Bruco schreef:Niet dat we er echt op zitten te wachten, want het is al vaker gedaan—
klik, klik, of klik—maar ik kon de verleiding niet weerstaan en heb m'n eigen Martje geblogd.


Sorry hoor.... ik lig bijna in coma van het lachen :)
Zalig, net als je andere blogs heb ik er weer van genoten, want dat mag ik toch zeggen?

De herkenbaarheid van vroegâh :)
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

freusen
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 02 jul 2009 23:49

freusen 04 aug 2009 18:56

Bruco schreef:Niet dat we er echt op zitten te wachten, maar ik kon de verleiding niet weerstaan en heb m'n eigen Martje geblogd.

Humor, het is niet iedereen gegeven om ervan te kunnen genieten. Chapeau!

FrankR

dual
Forum-lid
Berichten: 419
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:59

dual 04 aug 2009 23:31

Voor de mensen met ontwenningsverschijnselen is er morgen een interview van jeroen Pauw met 'onze' Mart. Voor mensen die zich erg willen ergeren is dit ook een echte aanrader!!!
nulla tenaci invia est via

deboefvanparma
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 01 okt 2007 14:49

deboefvanparma 05 aug 2009 00:24

Dual schreef:Voor de mensen met ontwenningsverschijnselen is er morgen een interview van jeroen Pauw met 'onze' Mart. Voor mensen die zich erg willen ergeren is dit ook een echte aanrader!!!


'Onze' Mart! Geweldig! Ik begin steeds meer in te zien hoe waardevol deze man voor onze commune was, is en zal zijn. Als wij deze man droppen (hoor ik nu droplul ergens?) gooien we het kind met het badwater weg. De NOS zal de kans schoon zien en ons kalt stellen. Het vrij gekomen geld zal in easy voetbal/Jack van G. gestopt worden. Porca Miseria! Dat gaan we dus niet doen. We draaien het om: Mart4President! Waarom heeft hij nog geen eigen column op deze site? Waarom is er nog geen Omloop van, naar en over Smeets? De Smeets trofee voor de renner/ster met de mooiste zit? De Smeetsranking (geweldig gekoerst maar weer 2e)? 't Kopje heet voortaan l'Alpe de Smeets......er valt nog zoveel te doen....Standbeeld? Fietsenmerk? Velodrome? 'Onze' Mart. Over deze man wil ik geen slecht woord meer horen. Hij is van ons! Hij is ons! Of mag ik dat niet zeggen......Het gaat overigens slecht met De Neel.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit

dual
Forum-lid
Berichten: 419
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:59

dual 05 aug 2009 01:23

@ de boef van parma,

Ja, je mag het zeggen....
nulla tenaci invia est via

pipootje
Forum-lid
Berichten: 636
Lid geworden op: 24 nov 2006 23:20

pipootje 05 aug 2009 11:38

Mag ik iets geks zeggen ? Ik ben evenals "de boef van Parma" tot de conclusie gekomen dat elk alternatief voor Smeets veel en veel slechter zal uitpakken voor onze natie. Uiteraard met uitzondering van ondergetekende maar ik ben helaas niet beschikbaar.
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"

Plaats reactie