Draag een helm
[quote="danny1407"][quote="dummy"]Oké, maar even voor alle duidelijkheid... die compleet andere insteek van hetgeen in dit topic besproken wordt, stond in jouw bericht. Waarop ik dus een reactie plaatste. [/quote]
Ik geloof niet dat ik het ergens over risico's voor, of letsel aan derden had?[/quote]
Dat klopt inderdaad. Jij had het slechts over dat 't je geen probleem vindt dat iemand helmloos in de rondte rijdt. En dat iemand in een auto te hard of door rood rijdt, maakt je ook geen ruk uit. Met een helm op kan jou natuurlijk niks gebeuren. Da's waar.
Ik geloof niet dat ik het ergens over risico's voor, of letsel aan derden had?[/quote]
Dat klopt inderdaad. Jij had het slechts over dat 't je geen probleem vindt dat iemand helmloos in de rondte rijdt. En dat iemand in een auto te hard of door rood rijdt, maakt je ook geen ruk uit. Met een helm op kan jou natuurlijk niks gebeuren. Da's waar.
[quote="dummy"]
[/quote]
:rolleye:
Ken jij dat gezegde van die tang en dat varken?
[/quote]
Ken jij dat gezegde van die tang en dat varken?
[quote="danny1407"][quote="dummy"]
Dat klopt inderdaad. Jij had het slechts over dat 't je geen probleem vindt dat iemand helmloos in de rondte rijdt. En dat iemand in een auto te hard of door rood rijdt, maakt je ook geen ruk uit. Met een helm op kan jou natuurlijk niks gebeuren. Da's waar.[/quote]
Ken jij dat gezegde van die tang en dat varken?[/quote]
Nee, jij wel?
Dat klopt inderdaad. Jij had het slechts over dat 't je geen probleem vindt dat iemand helmloos in de rondte rijdt. En dat iemand in een auto te hard of door rood rijdt, maakt je ook geen ruk uit. Met een helm op kan jou natuurlijk niks gebeuren. Da's waar.[/quote]
Ken jij dat gezegde van die tang en dat varken?[/quote]
Nee, jij wel?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik hoor de roep om een slotje al een paar keer door het topic heen galmen.
Bij deze dan maar. In elk geval tot de boel een beetje is afgekoeld
Bij deze dan maar. In elk geval tot de boel een beetje is afgekoeld
Less is bore
- de zwarten
- Forum-lid HC
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Vanmiddag heb ik lekker 45 km gefietst op de racefiets, het was wel koud maar mooi weer.
Als ik alleen rijd heb ik nooit een helm op, maar vandaag wel. Muts en helm op mede omdat het glad kan zijn en het risico op vallen groter is dan normaal.
Voelde eigenlijk wel goed, normaal heb ik hem op als ik met meerdere mensen fiets.
Als ik alleen rijd heb ik nooit een helm op, maar vandaag wel. Muts en helm op mede omdat het glad kan zijn en het risico op vallen groter is dan normaal.
Voelde eigenlijk wel goed, normaal heb ik hem op als ik met meerdere mensen fiets.
Interessante standpunten hier, heb ik er ook nog 1, er schijnt een enorm tekort te zijn aan donoren, dus als iedereen die helm nou eens afzet en met zijn hoofd op het beton terecht komt is dat donor tekort probleem ook weer een stuk opgelost.
[quote="fonzie11"]Interessante standpunten hier, heb ik er ook nog 1, er schijnt een enorm tekort te zijn aan donoren, dus als iedereen die helm nou eens afzet en met zijn hoofd op het beton terecht komt is dat donor tekort probleem ook weer een stuk opgelost.[/quote]
Goed initiatief Hopelijk hebben de helmlozen onder ons wel een donorcodicil... Gezien de argumentatie waarschijnlijk ook niet.
Voor je het weet verzanden we in een discussie wel of geen verplicht orgaandonor.
Goed initiatief Hopelijk hebben de helmlozen onder ons wel een donorcodicil... Gezien de argumentatie waarschijnlijk ook niet.
Voor je het weet verzanden we in een discussie wel of geen verplicht orgaandonor.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O