Kuiper Trading
-
- Forum-lid
Ik heb ze vandaag net in ontvangst mogen nemen. Service/ communicatie is super.
Ik heb de set ontvangen met "Kuiper" stickers. zit zelf te twijfelen of het wel mooi past bij mijn fiets.
Ik heb de set ontvangen met "Kuiper" stickers. zit zelf te twijfelen of het wel mooi past bij mijn fiets.
Cannondale Six (costum rebuild) SRAM RED + Kuiper FCC50 & SRAM S27AL
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
Wat is het beste velglint dat je kan gebruiken met de FCC50? Ik wil namelijk GP 4000S bandjes gebruiken en heb gelezen (oa op dit forum) dat de combinatie FCC50 en 4000S nogal moeilijk is.
Het beste is dus om dun velglint te gebruiken, maar welke? Is dat dunne lint van BBB bijv. goed of zijn er betere?
(Ze worden toch zonder velglint geleverd trouwens?
Ik ontvang mijn setje waarschijnlijk maandag pas, DHL.... Bezorgt DHL eigenlijk bij de buren als je er niet bent? Hoop van wel, want a.s. week ben ik weinig thuis en dan zou ik de wielen moeten gaan ophalen bij het DHL depot (als de 2e afleverpoging dus ook mislukt) en de dichtbijzijnste is in Den Haag. Dat is voor mij 3 kwartier met de auto....)
Het beste is dus om dun velglint te gebruiken, maar welke? Is dat dunne lint van BBB bijv. goed of zijn er betere?
(Ze worden toch zonder velglint geleverd trouwens?
Ik ontvang mijn setje waarschijnlijk maandag pas, DHL.... Bezorgt DHL eigenlijk bij de buren als je er niet bent? Hoop van wel, want a.s. week ben ik weinig thuis en dan zou ik de wielen moeten gaan ophalen bij het DHL depot (als de 2e afleverpoging dus ook mislukt) en de dichtbijzijnste is in Den Haag. Dat is voor mij 3 kwartier met de auto....)
-
- Forum-lid
jasperr schreef:Bezorgt DHL eigenlijk bij de buren als je er niet bent? Hoop van wel, want a.s. week ben ik weinig thuis en dan zou ik de wielen moeten gaan ophalen bij het DHL depot (als de 2e afleverpoging dus ook mislukt) en de dichtbijzijnste is in Den Haag. Dat is voor mij 3 kwartier met de auto....)
Nee, DHL komt 1x terug (volgende dag), als je dan niet thuis bent moet je afhalen bij het depot.
� De toestand in de bergen *
jasperr schreef:Wat is het beste velglint dat je kan gebruiken met de FCC50? Ik wil namelijk GP 4000S bandjes gebruiken en heb gelezen (oa op dit forum) dat de combinatie FCC50 en 4000S nogal moeilijk is.
Iemand? Wat gebruiken jullie? (De FCC50 bezitters hier.)
-
- Forum-lid
Ik heb zelf Continental HP Easy tape 16mm gekocht en Velox 17mm tape.
Ik ga ze morgen monteren, maar probeer eerst de Conti velgentape. Maar lees erg goede ervaringen over de Velox tape. Chris adviseerde 16mm tape.
Ik ga ze morgen monteren, maar probeer eerst de Conti velgentape. Maar lees erg goede ervaringen over de Velox tape. Chris adviseerde 16mm tape.
-
- Forum-lid
Ik heb vandaag dit tape gemonteerd>>
Continental Easy Tape High Pressure Rim Strip 16mm
Daarna mijn GP4000s gemonteerd met de VAR bandenhulp en dat ging prima.
Continental Easy Tape High Pressure Rim Strip 16mm
Daarna mijn GP4000s gemonteerd met de VAR bandenhulp en dat ging prima.
Heeft er iemand een idee of ik remblokken van het merk zipp kan gebruiken (type koolstop)? Ze zouden zowel voor carbon als aluminium kunnen gebruikt worden? Ik heb dit weekend eindelijk mijn setje kuipers (full carbons) gemonteerd en ik ben toch geweldig geschrokken van het helse lawaai die die kurk remblokjes maken. Het zou ook gemakkelijk zijn als ik eens wil wisselen van wielen natuurlijk.