Bulls
Hoi Bas, wel raar .. ik heb hem de eerste week van januari besteld (fiets prive haha) en kon hem binnen twee weken bij de Fm ophalen. Nog niet veel op kunnen fietsen (klote strooi zout)..
Cube Ltc Comp (\'08)
Bulls Desert Falcon 1 (\'10)
Doelen dit jaar: Ventoux, Tecklenburger Rundfahrt, Fietsen in de Ardeche
@Harry1969 Het kan aan de maat liggen. Ik heb hem besteld in maat 64 en die was niet op voorraad, gaf het computersysteem van Bulls aan. Ik heb 'm met deze ongelofelijk lange winter ook nog niet echt gemist, maar zou nu wel wat kilometers willen maken.
Dan heb je een 'grote' zal dat het probleem wel zijn. Ik heb een maatje 60. Welke kleur stelling heb je besteld .. De wit rode of de grijs rode ... ik de laatste. Aan de fiets mag het niet meer liggen bij me
Cube Ltc Comp (\'08)
Avond allen.
Ik heb deze middag ook een Bulls gekocht, de Desert Falcon (model 2009)
Bij m'n opdrachtgever loopt een sportprogramma (keuze uit Nordic Walking, hardlopen en fietsen) waar ik dit jaar aan mee doe.
De fiets is na het weekend klaar, ik kan 'm pas over een week ophalen dus foto's volgen later
Het is dezelfde kleurstelling als die van Bluedevil
Einddoel van het programma is een 80 km rit uit de Giro in Toscane met als toetje de beklimming van de Paso de San Pellegrino.
Dat wordt dus een leuke uitdaging voor iemand die al 7 jaar niet meer gesport heeft !
Gelukkig is de complete voorbereiding wel onder professionele begeleiding en worden we bijna 1 op 1 begeleid.
Rest mij alvast even de vraag:
Ik heb de fiets zonder extra opties gekocht. Zijn er nog zaken die jullie m kunnen aanbevelen om te veranderen ?
De specs zijn overigens:
frame 6061 superlite aluminium, triple butted, smooth welded
voorvork Carbon-aluminium
shifters Shimano Ultegra
derailleur Shimano Ultegra 30-speed
voorderailleur Shimano Ultegra
crankstel Shimano Ultegra, 52/39/30T
remmen Shimano Ultegra
stuurvoorbouw FSA Vero/FSA OS-190
gewicht 8,9 kg
Ow ja, en ook ik ben een dwerg, want ik heb framemaat 54
Groet, Drey.
Ik heb deze middag ook een Bulls gekocht, de Desert Falcon (model 2009)
Bij m'n opdrachtgever loopt een sportprogramma (keuze uit Nordic Walking, hardlopen en fietsen) waar ik dit jaar aan mee doe.
De fiets is na het weekend klaar, ik kan 'm pas over een week ophalen dus foto's volgen later
Het is dezelfde kleurstelling als die van Bluedevil
Einddoel van het programma is een 80 km rit uit de Giro in Toscane met als toetje de beklimming van de Paso de San Pellegrino.
Dat wordt dus een leuke uitdaging voor iemand die al 7 jaar niet meer gesport heeft !
Gelukkig is de complete voorbereiding wel onder professionele begeleiding en worden we bijna 1 op 1 begeleid.
Rest mij alvast even de vraag:
Ik heb de fiets zonder extra opties gekocht. Zijn er nog zaken die jullie m kunnen aanbevelen om te veranderen ?
De specs zijn overigens:
frame 6061 superlite aluminium, triple butted, smooth welded
voorvork Carbon-aluminium
shifters Shimano Ultegra
derailleur Shimano Ultegra 30-speed
voorderailleur Shimano Ultegra
crankstel Shimano Ultegra, 52/39/30T
remmen Shimano Ultegra
stuurvoorbouw FSA Vero/FSA OS-190
gewicht 8,9 kg
Ow ja, en ook ik ben een dwerg, want ik heb framemaat 54
Groet, Drey.
Als er een redelijke beklimming in de laatste berg zit is het misschien tot overwegen om een 12-27t cassette te monteren. Heb dit zelf ook gedaan .. probeer dit jaar na vorig jaar met een atb de Alpe 'd Huez beklommen te hebben nogmaals de Alpe en De Galibier te beklimmen (juni) ... en later de Ventoux (juli) ... durf dit zelf niet met het standaar verzet aan .. Een paar spd of spd-l pedalen (of niet Shimano pedalen) is eigenlijk ook wel een goeie tip. Je wil niet meer anders als je eenmaal gewend bent.
Suc6
Suc6
Cube Ltc Comp (\'08)
Dag Beste Bulls-genoten,
ik ga deze groep verlaten. Ik heb me onlangs bezondigd aan de aanschaf van een Cervélo S1 frameset. Ben nu bezig om de groep en onderdelen over te zetten.
Zal de dicussies hier wel blijven volgen, maar ik hang de Bulls voorlopig in de wilgen. Heb nog geen bestemming voor het Harrier2 frame maar hij verhuist mogelijk permanent naar de Tacx.
Veel fijne kilometers aan allen!
ik ga deze groep verlaten. Ik heb me onlangs bezondigd aan de aanschaf van een Cervélo S1 frameset. Ben nu bezig om de groep en onderdelen over te zetten.
Zal de dicussies hier wel blijven volgen, maar ik hang de Bulls voorlopig in de wilgen. Heb nog geen bestemming voor het Harrier2 frame maar hij verhuist mogelijk permanent naar de Tacx.
Veel fijne kilometers aan allen!
"Grandma was slow, but she was old!"
Cervélo S1 2009 / SRAM Force BMC CrossMachine CX02 / Shimano 105
heb in februari 2009 desert falcon gekocht, rood wit, easton ea 70 wielen opgezet, speedplay pedalen. ik vlieg als de wind over de wegen en, ondanks dat ik een jaartje nu fiets en toch al bijna 45 ben, zijn er heel wat fietsers die mij niet bij kunnen houden. ben super content met m'n fietske, maar.... die lak is niet alles. wat kan ik er aan doen bij beschadigingen? ik weet niet wat de RAL kleuren zijn . graag reactie en thanks
Het overzetten van groep en onderdelen is inmiddels voltooid. De eerste rit zit erop en ik ben niet ontevreden
Omdat ik weet dat jullie liefhebbers zijn van foto's wil ik jullie deze niet onthouden:
Bulls Harrier 2 2007:
[img=http://www.hooah.nl/harrier2i.jpg]
Cervélo S1 2009:
[img=http://www.hooah.nl/cervs12009.jpg]
Omdat ik weet dat jullie liefhebbers zijn van foto's wil ik jullie deze niet onthouden:
Bulls Harrier 2 2007:
[img=http://www.hooah.nl/harrier2i.jpg]
Cervélo S1 2009:
[img=http://www.hooah.nl/cervs12009.jpg]
"Grandma was slow, but she was old!"