Het grote ergernissen toppic.
Zoals eerder aangehaald, mogen ze de bidons alleen weggooien in de buurt van publiek. Het idee is dat die de bidons dan meenemen.
-
- Forum-lid
Dan nog. Cancellara brak zijn sleutelbeen daar waar publiek was + heb ik in de Tour levensgevaarlijke situaties gezien van jochies die dan een bidon willen bemachtigen terwijl de renners nog langsrazen.EmPeHa schreef:Zoals eerder aangehaald, mogen ze de bidons alleen weggooien in de buurt van publiek. Het idee is dat die de bidons dan meenemen.
Dus kompleet naadje dat gesmijt met lege bidons: Kappe met die idioterie
Bidons weggooien? Da's toch zonde?
-
- Forum-lid
Ook dat! Die dingen kunnen jaaaaren meegaan. Tip van Theo: als ze echt tè ranzig worden gewoon halfvol water en daar een tabletje steradent in doen. Effe schudden, kannie wéér een paar jaar mee
Echt gek van die K reclames op de radio voor Basic Fit met die heksenstem van Tatjana. 'Hup die Franse frietjes eraf na de vakantie' What? Hier stouwen ze zich ook vol met die dingen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Vind die trouwringen reclame zo ergerlijk. "uhuh" Meer iets voor een lokale piratenzender van 25 jaar geleden.
- hetfietsertje1958
- Forum-lid
- Contact
Meisjes ergeren zich ook wel eens dus Lachen dit topic (Misschien al eerder langsgekomen, maar ik had hem nog niet gezien) : http://forum.girlscene.nl/forum/lifesty ... 112.0.html
Canyon Aeroad CF 8.0 2013.
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Als een mannelijke naar school fietser is een heel groot deel heel herkenbaar
Maak joe woar
Hadden ze iemand in hun wiel hangen?- Mensen die heel lang achter je aan fietsen (alsof ze je achtervolgen)
- Mensen die heel dicht achter je fietsen
Geniaal allemaal.- Bejaarden met elektrische fietsen die je met wind tegen makkelijk inhalen.
Wat ik zelf als scholierfietser eigenlijk het ergste vond was mijn fiets. Een opoefiets van 35 kilo en een frame waar ik een meter te klein voor was.
Veni. Vidi. Fietsie.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik heb als brugklasser echt letterlijk met een fiets van voor de oorlog gefietst. Gekregen van mijn opa, loeizwaar, en ik moest blokjes op de pedalen omdat ik er anders niet bij kon!
Dan nog zo'n ouderwetse boekentas van meer dan tien kilo, en dan kun je wel raden wie er steeds als eerst moest lossen met wind tegen.
Misschien dat ik daardoor later zo fanatiek ben geworden; om dat "trauma" te verwerken.
Dan nog zo'n ouderwetse boekentas van meer dan tien kilo, en dan kun je wel raden wie er steeds als eerst moest lossen met wind tegen.
Misschien dat ik daardoor later zo fanatiek ben geworden; om dat "trauma" te verwerken.