PHOTOSHOP
Zou iemand zo aardig willen zijn om een voorbeeldje te maken met de wielstickers in het matzwart en/of glanzend zwart?
Alleen het voorwiel zou al voldoende zijn om een beeld te krijgen. Ik wil de foto natuurlijk ook wel even mailen in goede kwaliteit.
Alvast bedankt.
-
- Forum-lid
[quote="franklin"]@gekke_henkie
Hey Franklin, Heel erg bedankt voor de Shop...!!!
Sorry voor de late reactie maar ik was fietsen in de alpen
Ziet er goed uit!!! dus die wielen zullen het denk ik ook wel gaan worden!
Binnenkort zal ik die wielen gaan ophalen. En foto''s posten op het cevelo Topic.
Hey Franklin, Heel erg bedankt voor de Shop...!!!
Sorry voor de late reactie maar ik was fietsen in de alpen
Ziet er goed uit!!! dus die wielen zullen het denk ik ook wel gaan worden!
Binnenkort zal ik die wielen gaan ophalen. En foto''s posten op het cevelo Topic.
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Astu:roy73 schreef:
Zou iemand zo aardig willen zijn om een voorbeeldje te maken met de wielstickers in het matzwart en/of glanzend zwart?
Alleen het voorwiel zou al voldoende zijn om een beeld te krijgen. Ik wil de foto natuurlijk ook wel even mailen in goede kwaliteit.
Alvast bedankt.
reverb schreef:Astu:roy73 schreef:
Alvast bedankt.
Volgens mij vroeg die om reynolds in het matzwart/glanzend dus wielen met een andere kleur stickers.
S-works vvor de kasseien
Specialized Marathon stumpjumper voor de mud
Specialized Marathon stumpjumper voor de mud