Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2007?

neos
Forum-lid

neos 11 jun 2007 14:38

Vanmiddag werken dussss.
om 9:00 weggefietst richting Groesbeek in milsbeek omhoog en zo via Bredeweg naar de Horst.
InWyler de grens over linksaf de vogelsang omhoog omzo via de holdorn weer op de klim naar Tivoli te komen. Als je op de klim links keek leek het wel of er een grote stroom water naar onderen was gelopen en op de weg was het een grote modderzooi.Ook in Heiligelandstichting en Berg en Dal was dit bij ieder klim het geval dus ik denk dat er aardig wat liters naar onder zijn gekomen....Oja via Malden naar het klimmetje bij het slot Mookerheide om zo weer terug via Nijmegen en Groesbeek weer naar huis te gaan..2:30 >60 km
cornelli racing cycles Uden

alpe
Forum-lid

alpe 11 jun 2007 16:26

Een kort rustig rondje overbetuwe via Elst,Zetten over de dijk bij dodewaard,andelst richting oosterhout, zeer weinig auto's en een lekker wegdek
40 km/gem 28.2.
Sensa

gillio
Forum-lid

gillio 13 jun 2007 17:51

Kapelle, Kloetinge, Goes, Wilhelminadorp, Goes, s Heer Arendskerke, Heinkenszand, Nisse, Hoedekenskerke, Hansweert en over de Postbrug weer terug naar Kapelle

60km in 2 uur Ik heb wel eens lekkerder gefietst maar ben toch tevreden.

rezne
Forum-lid

rezne 13 jun 2007 20:48

Gister op de Posbank een kilometer of 50 met mijn huisarts gefietst. Ik kwam hem toevallig tegen en hij hing in mn wiel :).
Het grappige ik hem al ruim 7 jaar niet had gezien (ik kom er nooit), maar we herkenden elkaar doordat ik afgelopen vrijdag bij hem was voor een medische verklaring voor de Marmotte.
Ik heb niet helemaal mn training kunnen doen zoals ik wilde, maar met je huisarts fietsen is weer eens wat anders ;)
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 16 jun 2007 21:56

Vandaag de Hans Daams Classic gereden vanuit Valkenswaard, georganiseerd doot TWC De Kempen. Tocht ging grotendeels door Belgisch Limburg en de Belgische Kempen, met als verste punt de Hallembay. Tussen de buien door gereden leek het wel, kwartiertje het regenjack aan gehad, maar de weg was constant zeiknat. Weer 218 km op de teller met 29,3 gemiddeld, door de gunstige wind!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

paulito
Forum-lid

paulito 16 jun 2007 23:01

Een droog maar winderig rondje in de omgeving, ongeveer 60 km totaal. Gemiddelde met moeite op 28,5 per uur. Venray-Overloon-Westerbeek-Wanroy-St Anthonis en weer terug naar Venray.
race: S-Works Tarmac \'06
mtb : Specialized Epic comp \'04

IBAN
Forum-lid

IBAN 17 jun 2007 19:35

Vandaag de rijn en linge tocht van DTC. Samen met Speric. Heerlijk gefietst, wel veel wind.

[img=http://img519.imageshack.us/img519/1825/zzzkv8.jpg]
[img=http://img524.imageshack.us/img524/4664/epup4.jpg]

110km
33,8 gem

raphael
Forum-lid

raphael 17 jun 2007 22:04

Dit was de laatste zware trainingsweek voor de www.tourtransalp.de
Door het slechte weer kwam dat niet helemaal uit de verf.
Maandag woon - werk (40km slechts) en vlak voor sluitingstijd fiets naar de FM voor een grote beurt. Woensdag spinnen.
Vrijdag fiets getest, 2uur gefietst en 10x volle bak de brug bij Loenen op, dat ging lekker. Heerlijk als je fiets weer helemaal strak is.
Zaterdag iets teveel regen dus maar spinnen. Vandaag even gewacht tot de ergste buien overwaren en toen een rondje Groene Hart. (uiteraard) Eerst tegen de wind in, en op souplesse terug. 124km in 4u 09m (inclusief 4km uitfietsen) is toch bijna 30/uur. Bijna de hele tijd in D1 gebleven.

Ondertussen zijn ook de laatste paar geplande kilo's eraf, Volgende week rustig aan, alleen nog een paar rondjes puur op souplesse, en dan op naar Oberammergau.
Op onze website ( www.transalpvoorkika.nl ) zal ik een log bij houden.
(lekker belangrijk ;) )

neos
Forum-lid

neos 19 jun 2007 22:08

Ja vanmiddag lekker in de zon in het grote Duitse woud gereden met veel klimmen en dalen dan ook.
Heijen-Hommertsum-Venzelderheide- Geldenberg-Kartenspielerweg-Branderberg-lange klim naar Kleve om zo via Donsbrugge terug naar huis te gaan.Laatse stuk nog een beetje ruzie gemaakt met een eigenwijze taxichauffer die mij vertelde dat ik aan de verkeerde kant van de weg reed .
Zo te zien was hij met de situatie bij de Intos hier niet bekent.
Dit is een fietspad speciaal voor de gehandicapte meedewerkers die zo niet overhoeven te steken en dus 2 richtings verkeer op een stukje fietspad van 500m......Waar bemoeid zoiemand zich mee..... Moe maar voldaan 67km in 2:32
cornelli racing cycles Uden

roderaaf
Forum-lid

roderaaf 20 jun 2007 02:22

Langs de Gaasp vanaf Amsterdam Zuidoost naar Dreimond, hier A'dam-Rijnkanaal over langs Gooilandseweg, via Klompweg naar Nigtevegt, langs A'dam-Rijnkanaal naar utrecht, dwars door Utrecht naar De Bilt, Groenekan, dan via Westbroek Tienhoven Maarssenveen naar Breukelen en hier via de Vecht naar Vreeland. dan via Loenersloot, naar Abcoude en thuis. Heerlijke tocht 93 km (gemiddeld 32) een keer wat anders dan een Ronde-Hoepje die in normaal als training rijdt. (met de klok mee en niet tegen de klok in zoals bijna iedereen)
Fietsen is een mooie sport waar je meestal vrolijk van wordt.

speric
Forum-lid HC

speric 20 jun 2007 11:51

Gisteren een trainings wedstrijdje bij het stadion in nieuwegein.

ik was in de achtervolging op de nummer 1 met het peloton achter mij.
Die lieten mij rijden in de hoop dat ik ze zou brengen. Dus ik begon
de laatste 3 ronden rustig, mede daardoor kon de 1ste wegblijven.

Ik reed de laatste 3 ronden eigenlijk alleen op de 2 de plek, net voor het peloton.
toen dat een halve ronde voor het eind nog zo was, heb ik vol gas gegeven.
Op 20 meter na nummero uno bijgehaald en ik op 1 fietslengte voor de sprintende achtervolgers vh peloton.

Maar 2 de !!! in de punten dus !!

wesley
Forum-lid

Gebruikersavatar wesley 20 jun 2007 12:24

[quote="IBAN"]Vandaag de rijn en linge tocht van DTC. Samen met Speric. Heerlijk gefietst, wel veel wind.[/quote]Ik zag jullie nog rijden, jullie haalden de groep waar ik in zat in bij een kruispunt (wij stonden te wachten, jullie reden door). Ik wou nog achter jullie aangaan, maar ik zat helaas ingesloten in de groep en jullie gingen iets te snel om nog te kunnen bijhalen.

Plaats reactie