Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

ervaringen met math salden

genesiz
Forum-lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 16 okt 2008 01:41

genesiz 27 apr 2010 07:08

Zaterdag ben ik ook voor het eerst geweest, was blij dat ik na 10min weer buiten stond met de dingen die ik nodig had.

Wat een drukke en volle winkel. Had mijn zoontje bij me in de maxicose+kinderwagen onderstel maar moest deze losmaken om door het poortje te kunnen en heb daarna het onderstel maar even in een hoek weggezet want je kon je kont niet keren daar.

Mijn vriendin wilde nog even voor kleding kijken, maar die afdeling zag er hetzelfde uit als de H&M op een koopzondag rond 16:00. Een grote pestbende dus :(

embee64
Forum-lid
Berichten: 348
Lid geworden op: 01 apr 2007 20:25

embee64 27 apr 2010 08:42

Goh, negatief over Salden omdat de Maxicosi/kinderwagen er niet in kan.
Is het niet een goed teken dat er veel volk rondloopt op vrijdagavond en op zaterdag?
Die komen immers niet voor het vriendelijke woord (?), maar voor het assortiment
en de prijs.

genesiz
Forum-lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 16 okt 2008 01:41

genesiz 27 apr 2010 09:40

Dat druk en vol sloeg niet op jet aantal mensen maar op de indeling van de winkel ;)

Het is gewoon geen winkel om lekker te shoppen maar enkel om je spullen te halen die je nodig hebt. Bike2build is bijv. veel ruimer opgesteld maar dat zie je bij een aantal producten ook gewoon aan de prijs. Ik zal ook zeker nog wel wat gaan kopen bij salden maar dat zal ik dan gewoon via de site gaan doen!

Dus ja, een negatief punt van mij omdat je kont niet fatsoenlijk kan keren van de drukke indeling van de winkel.

spook
Forum-lid
Berichten: 1058
Lid geworden op: 26 feb 2008 10:13

spook 27 apr 2010 10:26

Mag ik iets heel erg politiek incorrects zeggen...? Ik vind het vreselijk als mensen met een maxicosi in een winkel lopen. Meestal nemen ze met zo'n geval (vaak fomaat Hummer) alle ruimte in, en dirigeren daarmee alle anderen onschuldige bezoekers de rekken in...

Het enige positieve van Salden is dus kennelijk dat die dingen er niet inkunnen.... ;)
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

ariejee
Forum-lid
Berichten: 222
Lid geworden op: 29 jan 2009 19:15

ariejee 27 apr 2010 10:27

Mag je dat zeggen? Jawel, dat mag.

genesiz
Forum-lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 16 okt 2008 01:41

genesiz 27 apr 2010 11:07

Van mij mag je dat ook wel zeggen hoor :D

Helaas is de evolutie nog niet zo ver dat baby's bij de geboorte gelijk kunnen lopen dus die maxicosi's en kinderwagens zullen nog wel even blijven :)

festina
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 aug 2009 15:08

festina 08 mei 2010 23:18

Afgelopen week een Cateye Strada en een Santini koersbroek besteld. Opzich snel geleverd, 3 dagen dat was prima.
Echter de koersbroek is niet alleen de verkeerde kleur maar ook nog eens het verkeerde type. De maat was dan wel weer ok..... Enfin, retour formuliertje geprint en nu afwachten maar.
Canyon Roadlite / Cannondale Super Six Evo Hi-Mod

hetfietsertje
Forum-lid
Berichten: 64
Lid geworden op: 19 jul 2008 19:44

hetfietsertje 09 mei 2010 13:37

Gisteren de fiets van mijn neefje opgehaald. In eerste instantie was het twijfelachtig of het zou lukken want de fiets was zoek...... (daar word je niet vrolijk van na 170 km rijden) Na een uurtje zoeken was 'ie boven water en nog een uurtje later konden we met een redelijk afgestelde fiets de deur uit. Jammer dat het wat lang duurde allemaal, maar aan de verkoper kon je zien dat hij het oprecht vervelend vond. In tegenstelling tot wat hier en daar vermeld wordt heb ik totaal geen problemen met de vriendelijkheid van de verkopers of de monteurs. De meesten van ons gaan naar Salden voor de prijs en ik vind dat je niet kunt verwachten dat ze op een drukke zaterdag de tijd nemen om eens een kwartiertje lekker met je te gaan kletsen.
Heb een beetje gemengde gevoelens, maar neig naar een positieve ervaring.
http://www.hetfietsertje.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

hond
Forum-lid
Berichten: 290
Lid geworden op: 05 jun 2006 12:20

hond 09 mei 2010 14:10

Heel goed inderdaad dat MaxiCosi's niet binnen kunnen, ik erger me kapot aan die dingen.

henkv
Forum-lid
Berichten: 1384
Lid geworden op: 27 dec 2006 19:15
Locatie: Annecy (FR)
Contact

henkv 09 mei 2010 14:16

Flinke doos met materialen (groep, banden, stuur, zadel, pedalen etc) goed afgeleverd in frankrijk. Alles was in orde.
Mijn trainingen op bikeplanner.com

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 09 mei 2010 15:56

>goed afgeleverd in frankrijk.
Hoeft Serge Du Touron dan niet te eten? ;-)
Velgenfluisteraar

Florezido

factanonverba
Forum-lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 09 feb 2010 12:57

factanonverba 09 mei 2010 16:26

Ik heb nog nooit wat op internet gekocht daar, ben wel al een keertje in de winkel geweest, echt prachtig, alles wat een wielrenner nodig heeft, goede service, echt een top winkel!

Plaats reactie