Vandaag gefietst in 2011
[quote="KaWouter"][quote="Robbebopper"]Fumyuki Beppu! Al een paar jaar onder contract bij Skil.[/quote]
volgens mij rijdt Beppu bij RadioShack. Dat was vorig jaar nog een bijzonder vaag verhaal. [/quote]
[quote="Waterman"]2010 reed ie in ieder geval nog voor Skil. Ik heb het net even opgezocht. [/quote]
hij zal het zelf toch wel het beste weten denk ik.
volgens mij rijdt Beppu bij RadioShack. Dat was vorig jaar nog een bijzonder vaag verhaal. [/quote]
[quote="Waterman"]2010 reed ie in ieder geval nog voor Skil. Ik heb het net even opgezocht. [/quote]
hij zal het zelf toch wel het beste weten denk ik.
54 kilometer vandaag, beetje wat heuveltjes bij De Lutte opgezocht. Moet ik vaker gaan fietsen, mooi daar! Laatste 10km met m'n eerste lekke band op deze fiets (na 960km), liep slechts langzaam leeg dus met 3x oppompen was ik thuis.
Nu band plakken / verwisselen
Nu band plakken / verwisselen
-
- Forum-lid
Vanmorgen rondje Veerse Meer gedaan. 68 km...De laatste 26 tegen wind vielen toch een beetje tegen. Er stond meer wind dan ik verwacht had.
De voorspelde zon: die heb ik nooit gezien.
Toch een lekker rondje gedaan.
De voorspelde zon: die heb ik nooit gezien.
Toch een lekker rondje gedaan.
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
[quote="Aeolos"]54 kilometer vandaag, beetje wat heuveltjes bij De Lutte opgezocht. Moet ik vaker gaan fietsen, mooi daar! Laatste 10km met m'n eerste lekke band op deze fiets (na 960km), liep slechts langzaam leeg dus met 3x oppompen was ik thuis.
Nu band plakken / verwisselen [/quote]
De lutte is vlakbij waar ik woon. Waar woon jezelf? Je kunt ook mooi de tankenberg erbij pakken en als je de grens over gaat is het ook mooi fietsen. Gildehaus en bad bentheim.
Nu band plakken / verwisselen [/quote]
De lutte is vlakbij waar ik woon. Waar woon jezelf? Je kunt ook mooi de tankenberg erbij pakken en als je de grens over gaat is het ook mooi fietsen. Gildehaus en bad bentheim.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
[quote="tomkolkman"]
[/quote]
Woon in Hengelo, maar had tot voor kort nog niet veel gefietst. In de USA een racefiets gekocht, en meegenomen naar NL op de weg terug. Nu een beetje de buurt verkennen. Vandaag de Paasbergweg gereden, en netjes om de Tankenberg gereden. Was niet helemaal de bedoeling, wilde er overheen, maar verkeerde afslag genomen
[/quote]
Woon in Hengelo, maar had tot voor kort nog niet veel gefietst. In de USA een racefiets gekocht, en meegenomen naar NL op de weg terug. Nu een beetje de buurt verkennen. Vandaag de Paasbergweg gereden, en netjes om de Tankenberg gereden. Was niet helemaal de bedoeling, wilde er overheen, maar verkeerde afslag genomen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vandaag een rondje Noord-AA, Dobbeplas, Delftsehout, 16hoven, Rotte, Zoetermeer gereden. Lekker fietsweer. Niet te koud, wind was goed te doen en soms zowaar een waterig zonnetje. Opvallend veel mensen buiten vanmiddag.
Less is bore
-
- Forum-lid
Vandaag een zeer gezellige 105KM met Roro27, Mek~prut, Bottecchia, GastheerG, Andromeda en Marnixc. Drie keer lek (waarvan de 1e keer op de roltrap van de Maastunnel...), 14 koffie en de nodige taarten. Iedereeen bedankt voor de gezelligheid!
Zeker geen Conti-rijders
BTW: zonder overschoenen, respect !
BTW: zonder overschoenen, respect !
Ik dacht een vredestein en 2 conti's! De Ultremo R1 heeft het zelfs overleefd.
Er waren nog best stukken met natte weggedeelten en modder op de weg.
Ik had geen last van mijn voeten (heb snel warme -en zweet voeten). Ik had eht na de koffiestop wel ff koud qua handen. De temperatuur daalde wel met 2 graden gedurende de rit.
Er waren nog best stukken met natte weggedeelten en modder op de weg.
Ik had geen last van mijn voeten (heb snel warme -en zweet voeten). Ik had eht na de koffiestop wel ff koud qua handen. De temperatuur daalde wel met 2 graden gedurende de rit.