Forumlid gespot
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
I Know. Maar of hij ook bij de Geerweg fietste... Als het zo is dan kom ik 'm in ieder geval vaker tegen.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
[quote=".Jeroen."]Volgens mij Tomdejong gespot hier in Doetinchem op de Varsseveldseweg rond een uur of 5.[/quote]
Klopt!
Was bijna thuis van een rondje van 50.
ik heb jou niet gezien....
Komt nog wel
Klopt!
Komt nog wel
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."
[quote="Tomdejong"][quote=".Jeroen."]Volgens mij Tomdejong gespot hier in Doetinchem op de Varsseveldseweg rond een uur of 5.[/quote]
Klopt!
Komt nog wel[/quote]
Logisch, ik was ook bezig met mijn folderwijk en dus niet gehuld in een fiets-outfit
Klopt!
Komt nog wel[/quote]
Logisch, ik was ook bezig met mijn folderwijk en dus niet gehuld in een fiets-outfit
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Ik ga gewoon een keertje in het Oosten fietsen, dan kom ik ook eens in dit topic
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
Of vantevoren aankondigen hoe laat je ergens gaat zijn, misschien dat je dan opgewacht wordt door groupies
[quote=".Jeroen."]Logisch, ik was ook bezig met mijn folderwijk en dus niet gehuld in een fiets-outfit [/quote]
Gooi je die folders ook in Schöneveld in de bus?
Als dat het geval is, dan heb ik gisteren waarschijnlijk .Jeroen. in burger gespot
Als dat het geval is, dan heb ik gisteren waarschijnlijk .Jeroen. in burger gespot
[quote="Rik H."][quote=".Jeroen."]Logisch, ik was ook bezig met mijn folderwijk en dus niet gehuld in een fiets-outfit [/quote]
Als dat het geval is, dan heb ik gisteren waarschijnlijk .Jeroen. in burger gespot [/quote]
Yes, Schöneveld is mijn wijk. Je gaat me toch niet vertellen dat je daar woont?;)
Als dat het geval is, dan heb ik gisteren waarschijnlijk .Jeroen. in burger gespot [/quote]
Yes, Schöneveld is mijn wijk. Je gaat me toch niet vertellen dat je daar woont?;)