he he he he, rustig aan jullie he! de foto's zijn gemaakt alleen het de usb kable nog ff vinden.
Ik weet dat het lang duurd maarja wat wil je ook met globaal 60 dozen in je citybox. Is een speld in een hooiberg hoor! (tussen al die vrouwenkleding)!
Bianchi
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Hagalicious op 31 Oktober 2006
he he he he, rustig aan jullie he! de foto's zijn gemaakt alleen het de usb kable nog ff vinden.
Ik weet dat het lang duurd maarja wat wil je ook met globaal 60 dozen in je citybox. Is een speld in een hooiberg hoor! (tussen al die vrouwenkleding)!
Ha, jij bent er zo eentje
Ha, jij bent er zo eentje
-
- Forum-lid
s*kkels! jullie weten wel wat ik bedoel! De kleding van mijn vriendin!!!! GRRRRR
Valt me een beetje tegen van jullie bianchisti!
Valt me een beetje tegen van jullie bianchisti!
-
- Forum-lid
hahahhaa moest er nog bij!
-
- Forum-lid
joh als je in verhuizing bent al een maand en je werkt fulltime en traint daarnaast ook nog is dan hebben andere dingen een lage prioriteit. Waaronder foto's plaatsen op dit forum!
Jullie moeten nie zo piepen als het er is is het er!
Quoten: Origineel geplaatst door Hagalicious op 01 November 2006
joh als je in verhuizing bent al een maand en je werkt fulltime en traint daarnaast ook nog is dan hebben andere dingen een lage prioriteit. Waaronder foto's plaatsen op dit forum!
Als je de tijd vind om te antwoorden, dan kan die ene minut voor een foto te posten er toch ook nog wel vanaf zeker
Als je de tijd vind om te antwoorden, dan kan die ene minut voor een foto te posten er toch ook nog wel vanaf zeker
-
- Forum-lid
als je 60 dozen hebt staan en je weet niet waar die ene benodigde usb kabel is van het dockingsysteem van je camera kost dat geen 1 minuut die antwoorden in je werkpauze wel duurt.
En nou kappen met dat gezeik over die foto's!
En nou kappen met dat gezeik over die foto's!