Hoezo? Hadden ze de uitzending moeten afbreken dan?
Vind ik toch niet...
het doping-debat !
Gloeiende gloeiende.... Vino positief op bloeddoping!
*Bron*Winokurow positv getestet
Alexander Winokurow wurde letzten Samstag nach dem Zeitfahren der Tour de France positiv auf verbotene Bluttransfusionen getestet. Das bestätigt Asta anas Teamsprecherin Corinne Druey. Der Kasache hatte die Etappe gewonnen. Gleich mehr
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Ik merk zelf dat ik deze tour toch heel anders kijk naar iemands prestaties. En zeker de wisselvalligheid van vino zoals Landis vorig jaar. Het zou tussen de oren zitten of iets met een knie. Tja en dan de ene dag minuten sneller fietsen dan de anderen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Dat kan toch moeilijk als een verrassing komen. Vino en bloeddoping.
De ene dag rijdt ie vierkant en de volgende dag rijdt hij het ganse peloton op een hoopje.
En de dag daar weer op verliest ie weer vele minuten, toen was de bloedvoorraad op.
Professioneel wielrennen is niet meer mogelijk zonder doping. Het inkorten van etappes zal daar ook niets aan veranderen. Er zullen altijd mindere goden in het peloton zijn, die zich willen meten met de top. Ze kunnen hard fietsen, maar net niet hard genoeg en zoeken dus naar middelen om zich te verbeteren.Als je als knecht b.v. 60.000 Euro verdient en als Super-knecht het dubbele, dan is een spuitje gauw gezet.Vervolgens worden de beteren voorbij gereden door deze renners en zullen zij op hun beurt weer iets zoeken om hun oude positie in het peloton weer terug te veroveren. Ziehier, de vicieuze doping-cirkel.
De ene dag rijdt ie vierkant en de volgende dag rijdt hij het ganse peloton op een hoopje.
En de dag daar weer op verliest ie weer vele minuten, toen was de bloedvoorraad op.
Professioneel wielrennen is niet meer mogelijk zonder doping. Het inkorten van etappes zal daar ook niets aan veranderen. Er zullen altijd mindere goden in het peloton zijn, die zich willen meten met de top. Ze kunnen hard fietsen, maar net niet hard genoeg en zoeken dus naar middelen om zich te verbeteren.Als je als knecht b.v. 60.000 Euro verdient en als Super-knecht het dubbele, dan is een spuitje gauw gezet.Vervolgens worden de beteren voorbij gereden door deze renners en zullen zij op hun beurt weer iets zoeken om hun oude positie in het peloton weer terug te veroveren. Ziehier, de vicieuze doping-cirkel.
Snow schreef: En toch geloof ik dat niet!! Come on. Elke etappewinnaar weet dat ie eventueel of altijd (ik ben daarvan niet zo goed op de hoogte) een controle krijgt. Aangezien bloeddoping zo HOT is.........dan dope je toch met je eigen bloed en niet met vreemd bloed. Er wordt gezegd dat: "Vinokourov kort voor de etappe een bloedtransfusie moet ondergaan hebben met bloed van hetzelfde type" Hetzelfde type ja.....dus A+ etc. Als je bloeddoping in deze tijd wilt gebruiken dan gebruik je dus je eigen bloed!!
Dit riekt weer heeeeeeel vies.
Dat is ook weer zo inderdaad. Hij wist dat ie in de gaten gehouden werd, en dan nog 'vreemd' bloed pakken. (maar ja, mensen die zich laten pakken op testosteron, dat is toch ook niet logisch...)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Ah nee he. Ik word hier echt kwaad van. Bloeddoping. Astana er helemaal uit, denk ik. Weg Kloden... Volgens L'Equipe is Astana al naar huis. Ik voel me bijna persoonlijk belazerd door Vino. Onzin natuurlijk, maar zo voelt het wel. Gelukkig is al duidelijk dat Rasmussen al getest is, zonder dat er iets gevonden is.
‘Vinokoerov betrapt op bloeddoping’
ANP
PAU - Aleksandre Vinokoerov is betrapt op het gebruik van dope. Dat heeft zijn ploeg Astana dinsdag bevestigd. De Kazach is na de tijdrit van zaterdag, die hij op indrukwekkende wijze winnend afsloot, gepakt.
Volgens diverse bronnen gaat het om bloeddoping. De Franse krant L'Equipe meldt inmiddels dat de hele Astana-ploeg de Tour verlaat.
‘Vinokoerov betrapt op bloeddoping’
ANP
PAU - Aleksandre Vinokoerov is betrapt op het gebruik van dope. Dat heeft zijn ploeg Astana dinsdag bevestigd. De Kazach is na de tijdrit van zaterdag, die hij op indrukwekkende wijze winnend afsloot, gepakt.
Volgens diverse bronnen gaat het om bloeddoping. De Franse krant L'Equipe meldt inmiddels dat de hele Astana-ploeg de Tour verlaat.
Tralalalaaaa.... Verrassing is het niet he? Contador is de volgende, samen met Rasmussen. Eigenlijk kunnen we beter een streep trekken onder heel dit gezever. Ze pakken gewoon allemaal! En de stomsten onder hen laten zich betrappen.....