Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gekoerst vandaag?

lazo
Forum-lid

lazo 15 jun 2006 12:03

Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 14 Juni 2006

Ach, als je nooit in zo een positie hebt gestaan moet je zwijgen !Ik heb er ook nooit voor gestaan om wedstrijden te winnen enzo ...Maar ik kan wel begrijpen als je goed bent dat je met wat arogantie gaat spreken en misschien een klein beetje Dikke Nek krijgt. Is toch normaal als je alles wint dat je zegt: Ik ben de beste , of niet ?

100% gelijk,ge moet de tegenstand kort houden met woorden en daden....
goeie wielrenners kennen vooral hun beperkingen.... ,niet hun kwaliteiten!

pantani
Forum-lid

pantani 15 jun 2006 21:47

Mss,maar ik zou tog mezelf blijven en daar ben ik 200%zeker van!
En je mag nooit je tegenstander onderschatten,hoe sterk jezelf ook bent!
il magnifico

tourdusenegal
Forum-lid

tourdusenegal 18 jun 2006 00:02

vandaag gereden in reningels beloften koers voor 1e en 2e jaars, na een maand niet meer gereden te hebben en slechts 500km getraint in die maand eindelijk nog eens een koers.
Na 25km moeten lossen op de zwarteberg, maar tussen de autos weer komen aansluiten, na 45km lekke band (dat was al bijna 2jaar geleden dat ik nog lek reed in koers) opnieuw achter de volgwagen vlug kunnen aansluiten, dan na 115km er vanonder gemuist met een klein groepje, en beetje bij beetje renners opgeraapt. Maar in de voorlaatste ronde een serieuze klop van de hamer gekregen. Uiteindelijk zelfs de finish niet meer gehaald, op 1 ronde van einde uit koers, de groep waarin ik net was aangesloten toen ik een klopje kreeg kon uiteindelijk nog spurten voor de 9e plaats. Ik werd maar 80e meer op 103, maar al bij al tevreden na zo'n lange periode eruit te zijn.
in totaal 130km gekoerst, en met een opwarming en losrijden vanavond toch zo'n 173 km vandaag
Nu terug rustig opbouwen en volgende koers pas binnen 10 dagen.
tour du senegal 2006-2007-2008
tour du faso 2009-2010
tour of rwanda 2010

pietalala
Forum-lid

pietalala 18 jun 2006 20:02

Om zolang stil gelegen te hebben heb je vandaag goed gepresteerd, doe zo voort en nog veel succes.

greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

lazo
Forum-lid

lazo 19 jun 2006 00:50

25 juni is zijn er wielerwedstrijden hier in heusden,elk jaar zijn er véél wielrenners,wie doet hier aan mee van dit forum ?

pantani
Forum-lid

pantani 19 jun 2006 22:43

Gisteren gekoerst in FALMAGNE!Was er soms nog iemand?
Was loodzwaar!Met klimmetje van 20%!
Maar 8man aangekomen!(40vertrekkers)
2'de kwam op bijna 6min.!,8ste op 20min.!
Winnaar:Greg Van Avermaet!!(Volgend jaar Davitamon-Lotto!)
Mooiste koers dit jaar en goede sfeer!
il magnifico

coulthard
Forum-lid

coulthard 22 jun 2006 16:59

Afgelopen dinsdag het NK tijdrijden gereden.Een zeer irritant parcours met behoorlijk wat draaien en keren, vooral de laatste 4 km van elk rondje (2 ronden totaal = 35 km). En heel veel wind.
Ik kan nu ook wel mooie verhaaljes ophangen, maar ik reed gewoon slecht. Ik heb de laatste tijd weinig getraind en de vorm is ver te zoeken. Gelukkig begint de vakantie nu, kan ik wellicht nog een behoorlijk laatste deel van het seizoen rijden.
Uiteindelijk 21e met  44 km/h gem, 3,5 min. achterstand op Kai Reus. Ik wilde graag naar deze periode toe pieken, maar dat is verre van gelukt. Ach je kan niet alles hebben...........Zaterdag maar eens kijken hoe lang ik er aan kan blijven plakken in Maastricht
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

cascarsi
Forum-lid

cascarsi 26 jun 2006 01:55

vandaag mtb wedstrijd in rijswijk gereden.
toen we er aankwamen was de parcours nog goed droog en goed te doen maar het begon steeds meer te regenen waardoor de parcours in een kleibaan veranderde. ik moest weer in de laatse rij starten en bij de start kon ik nog gewoon goed mee komen en haalde ene man of 6 in maar bij de 1ste afdaling nam i te veel risico en gleed ik er onderuit waardoor ik weer door 4 man werd in gehaald.
5 min later glij ik weer uit en nu stond ik laatste, maar ik dacht bij me eige ik ga nie als laatse eindigen dus ben maar lekker ouderwets gaan knallen. Nu besloot ik wel om in de afdalingen wat rustiger aan te doen.
De rest van de wedstrijd ging redelijk tot goed. Ik heb tog nog een 7 man ingehaald terwijl de steeds grote gaten er tussen zat
wel m'n 1ste top 20 plaats gehaald17de van de 24 hahahaha  maar ik ben tevreden
 toen ik nog schoon was
 toen ik wat viezer was
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

noppie
Forum-lid

noppie 28 jun 2006 01:57

Vandaag voor het eerst een wedstrijd gereden op de baan. Viel een beetje tegen. Ik reed eerst lekker achteraan, valt alles plotseling stil en zit ik zonder dat ik het door heb ver vooraan terwijl ik hetzelfde tempo aan hield. Dus dacht ik ff rustig aan, komen ze plotseling een speer allemaal voorbij en kon ik niet meer volgen. Ben dan ook nog op een ronde achterstand gereden. Ik kwam dus als laatse binnen.
kiekeboe

pantani
Forum-lid

pantani 01 jul 2006 22:30

Wie gaat er ook morgen koersen in VIVEGNI?????
il magnifico

pantani
Forum-lid

pantani 02 jul 2006 23:34

VIVEGNIS,5toeren van 24.5km.,totaal 122.5km.
Het was snikheet,er werden themperaturen gemeten van 35graden!
Constant klimmen(En natuurlijk afdalen),deze week bijna niet getraint en anders,zeer rustig op bompa-tempo en is me uitstekent bevallen!
Voelde me zeer goed en vooral bergop!Maar in 3de ronde was er een breuk en ons "groepje"reageerde te laat en zo tog nog 60ste geworden!
Is nog niet super,maar had echt goed gevoel!Mss wel eerste keer dit sezoen!
(Was trouwens iemand van Casrans ploeg)Veel Nederlanders,duitsers!
il magnifico

Plaats reactie