Cervélo
De nieuwe team :
mt 58 1439 gr. vork 443 gr. uncut, alu pijp, zadelpen 279 gr. carbonheadset 91 gr. incl starnut.zadelpen is glanzend, vork is mat !
de kleur :
Voelt erg solide aan is erg mooi afgewerkt.Van mij Pa is/ wordt deze..
mt 58 1439 gr. vork 443 gr. uncut, alu pijp, zadelpen 279 gr. carbonheadset 91 gr. incl starnut.zadelpen is glanzend, vork is mat !
de kleur :
Voelt erg solide aan is erg mooi afgewerkt.Van mij Pa is/ wordt deze..
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5619
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
Erg fraai, vind deze veel mooier dan die CSC kleuren (sorry hoor )Als het geheel in stijl afgebouwd wordt is dit zeker een hele fraaie fiets!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
- Berichten: 1313
- Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 13 December 2006
Quoten: Origineel geplaatst door IBAN op 12 December 2006
een sjieke cervelo, muy bien.
Omdat je anders niet eerder in de gelegenheid bent
yours :
ready to go en gefeliciteerd !
@ Eric, ongelooflijk dat ik hem gisteravond om 20:00 zelf uit de doos mocht halen, en dat hij nu al klaar is. Bedankt!!!!!!
nou luitjes dit is hem dan, mijn nieuwe fiets:
specificaties:
frame: soloist team (2007),
stuur en stuurpen: ritchey comp streem, ritchey 4axis alu
groep: Ultegra 2x9 met dura ace trapas
wielen: shimano wh-7701
zadel: San Marco Rever
Quoten: Origineel geplaatst door IBAN op 12 December 2006
een sjieke cervelo, muy bien.
Omdat je anders niet eerder in de gelegenheid bent
yours :
ready to go en gefeliciteerd !
@ Eric, ongelooflijk dat ik hem gisteravond om 20:00 zelf uit de doos mocht halen, en dat hij nu al klaar is. Bedankt!!!!!!
nou luitjes dit is hem dan, mijn nieuwe fiets:
specificaties:
frame: soloist team (2007),
stuur en stuurpen: ritchey comp streem, ritchey 4axis alu
groep: Ultegra 2x9 met dura ace trapas
wielen: shimano wh-7701
zadel: San Marco Rever
Ja, het is een erg mooi frame inderdaad.
De kleur op de site en in de boekje is wat lichter, zoals de fiets hier staat, zo is de kleur. Niet lichter en niet donkerder..Overigens gaan de kabels hier 10 keer makkelijker doorheen dan bij de carbon.
`k zal die van mijn vader ook nog wel even posten als die klaar is.
@ Iban, ben benieuwd hoe je nieuwe zadel zal bevallen ...
De kleur op de site en in de boekje is wat lichter, zoals de fiets hier staat, zo is de kleur. Niet lichter en niet donkerder..Overigens gaan de kabels hier 10 keer makkelijker doorheen dan bij de carbon.
`k zal die van mijn vader ook nog wel even posten als die klaar is.
@ Iban, ben benieuwd hoe je nieuwe zadel zal bevallen ...
@ SpEric: hoe wurm je bij de carbonnen versie die kabels erdoor heen? Lijkt me een lastig klusje.
Fiets ziet er overigens top uit. Wat ik als Shimano rijder kan waarderen is de positie van de shifters, netjes horizontaal waardoor de horens er mooier uitkomen (dit is een stokpaardje van mij).
Eén vraagje: zou er niet nog een rubberen dopje om de kabel heen of beschermings-stickertje op het frame moeten om beschadiding van de kabels te voorkomen? Althans, dit heb ik op mijn fiets wel gedaan aangezien anders de lak wordt aangetast...
Fiets ziet er overigens top uit. Wat ik als Shimano rijder kan waarderen is de positie van de shifters, netjes horizontaal waardoor de horens er mooier uitkomen (dit is een stokpaardje van mij).
Eén vraagje: zou er niet nog een rubberen dopje om de kabel heen of beschermings-stickertje op het frame moeten om beschadiding van de kabels te voorkomen? Althans, dit heb ik op mijn fiets wel gedaan aangezien anders de lak wordt aangetast...
Die kabels gaan er van boven in en kom eronder uit, althans dat ik de bedoeling.Bij die carbon versie is het helemaal hol rond de trap-as. Dus die kabel kan alle kanten op. Wat ik gedaan heb is voorzichtig de kabel erin en als je de kabel ziet, niet door blijven voeren, maar met een klein tangetje, of pincet de kabel pakken en eruit trekken. Hetzelfde geldt voor de achterrem kabel.Alleen de binnenkabels lopen binnendoor.
Bij de alu is er voor de binnenkabel 1 openening bij de trap-as en de kabel komt daar dus vanzelf uit. Heel makkelijk. Achterrem kabel is hetzelfde als bij carbon. Alles met beleid en dan lukt het in een oogwenk.
Er komen nog of stickertjes op heel klein, waarschijnlijk in dezelfde kleur.Moet alleen nog iets geschikts vinden, want je staat verstelt hoe dat kan slijten door een paar kabels.
Bij de alu is er voor de binnenkabel 1 openening bij de trap-as en de kabel komt daar dus vanzelf uit. Heel makkelijk. Achterrem kabel is hetzelfde als bij carbon. Alles met beleid en dan lukt het in een oogwenk.
Er komen nog of stickertjes op heel klein, waarschijnlijk in dezelfde kleur.Moet alleen nog iets geschikts vinden, want je staat verstelt hoe dat kan slijten door een paar kabels.