Vandaag gefietst in 2012
Niet vandaag maar gister:
Voor het eerst een wedstrijd meegedaan, pfff wat gaat dat hard. Heb 20 ronden meegereden en toen kreeg ik een lekke band.
Dinsdag weer een training.
ben heel benieuwd!
Voor het eerst een wedstrijd meegedaan, pfff wat gaat dat hard. Heb 20 ronden meegereden en toen kreeg ik een lekke band.
Dinsdag weer een training.
ben heel benieuwd!
Specialized Tarmac Elite Compact
- Le Grimpeur
- Forum-lid
In één woord: 'Gaaf'', dus 'chapeau'!bianchisl3 schreef:Gisteren met 8 vrienden in noord-Frankrijk een rondje gefietst, o.a. met Lieven/de Zwarten (foto, uiterst links). Onvergetelijke dag!
Hier een FILMPJE...
60 x Ventoux
-
- Forum-lid HC
Dan heb je al meer gezien dan ikhavana schreef: Ook nog evenjes wezen buurten bij EPBike, daar nog even nieuwe fiets van Livio bewonderd.
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid HC
Iets zwarts.robby72 schreef:Tipje van de sluier?liviolivius schreef:Dan heb je al meer gezien dan ikhavana schreef: Ook nog evenjes wezen buurten bij EPBike, daar nog even nieuwe fiets van Livio bewonderd.
@Havana, was Eric er al klaar mee?
Hij was een heel eind, stuurlntje moest er nog op een paar kabeltjes. Hij ging ermee aan de gang toen ik weg ging dus dikke kans dat ie nu een stukkie verder is..l Dikke bak trouwens!
Hemelsbreed slechts 13,6 km bij mij vandaan maar ik moest er toch zo'n 50 km voor fietsen.
Nu ben ik ook een keer op Marken geweest. Kan ik dat ook weer van mijn todo lijstje afvinken
Nu ben ik ook een keer op Marken geweest. Kan ik dat ook weer van mijn todo lijstje afvinken
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid HC
Tsja de kabeltjes zijn ook een beetje het probleem om deze netjes weg te werken begreep ik van Eric. Ben erg benieuwd hoe de 3T Black edition zadel/stuurpen staan.havana schreef:Hij was een heel eind, stuurlntje moest er nog op een paar kabeltjes. Hij ging ermee aan de gang toen ik weg ging dus dikke kans dat ie nu een stukkie verder is..l Dikke bak trouwens!
- fietser1972
- Forum-lid
Vandaag op goede vrijdag een superlange tocht van dik 200 km solo gereden. Met de Garmin een route uitgezet vanuit Den Haag richting Amstelveen, om het Naardermeer, terug via Vinkeveense plassen langs Alphen en Gouda weer naar Den Haag. Vrij relaxt gereden, totaal 7 uur op de fiets gezeten. Lekker zonnetje, was genieten van de mooie omgeving.
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Kon het niet laten, maar na vorige week zondag bij de "8 van Noordwijk" gisterenochtend "de 4 van Zeddam" gedaan. Feitelijk 4 rondjes van 26, 2 km op de vaste MTB route.
Iets over 9 uur al op de fiets. Parcours lag er waanzinnig mooi bij, lekker droog met zo hier en daar beetje mul zand. Verder opvallend aantal stukken opgevuld met 1 of andere soort zand wat prima aanvoelde.
Rijden in Zeddam is en blijft heerlijk en ondanks in m'n eentje geen seconde hoeven te vervelen. Lekker muziekje en dan vermaak ik me wel en bouw je hardheid op voor de marathons.
Laatste van de 4 ronden er alles aan moeten doen om onder m'n geplande 4:30u te blijven en had 29 seconde speling over aan het einde.
Na afloop nog even wat lekker eten en achteraan sluiten op de A12.
Samengevat: Lekkere training, waanzinnig leuk MTB parcours en zere benen. Dat laatste hopelijk tijdelijk............
Toch 1.400 hoogtemeters in iets meer dan 100 km.
De beloning na afloop
Iets over 9 uur al op de fiets. Parcours lag er waanzinnig mooi bij, lekker droog met zo hier en daar beetje mul zand. Verder opvallend aantal stukken opgevuld met 1 of andere soort zand wat prima aanvoelde.
Rijden in Zeddam is en blijft heerlijk en ondanks in m'n eentje geen seconde hoeven te vervelen. Lekker muziekje en dan vermaak ik me wel en bouw je hardheid op voor de marathons.
Laatste van de 4 ronden er alles aan moeten doen om onder m'n geplande 4:30u te blijven en had 29 seconde speling over aan het einde.
Na afloop nog even wat lekker eten en achteraan sluiten op de A12.
Samengevat: Lekkere training, waanzinnig leuk MTB parcours en zere benen. Dat laatste hopelijk tijdelijk............
Toch 1.400 hoogtemeters in iets meer dan 100 km.
De beloning na afloop
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
Da's nog eens een goeie boterham.