Ervaring webshops
Soms gaat het ook helemaal mis bij de bezorging van dingen. Ik probeer nu al 6/7 weken een setje wielen van Rose Bikes te ontvangen. Het verhaal tot nu toe: wielen op 16 augustus besteld, eerste leverpoging op 24 augustus, Niet thuis, maar de volgende werkdag zouden ze opnieuw langskomen. Gelukkig werk ik bij een onderwijsinstelling en kan ik tijdens de zomervakantie zo veel thuiswerken als ik wil. Dus volgende werkdag blijf ik thuis, maar kennelijk is voor DHL maandag geen werkdag. In plaats daarvan komen ze op dinsdag langs. Die bezorgpoging mis ik ook. Omdat het een groot pakket is, wordt het via de business-tak van DHL verzonden. En die doen niet aan het achterlaten van pakketjes bij een winkel in de buurt. Ik kan het pakket ophalen bij het distributiecentrum in Drachten (40km van mijn huis, niet handig als je geen auto hebt). Overigens kwam ik hier alleen maar achter door DHL te bellen, want op het briefje dat ze achterlieten stond geen enkele informatie.
Toen maar Rose Bikes gebeld. Zij konden niet het pakket nogmaals naar mij laten versturen vanuit Drachten, maar wel een nieuw setje wielen laten opsturen. Geen probleem, maar wel het adres laten wijzigen naar mijn werkadres (waar er tenminste een receptioniste aanwezig is om dingen te ontvangen). Op 11 september is dat pakket verstuurd. Vervolgens heeft dat pakket 3 weken lang tussen Keulen, Krefeld en Dorsten heen en weer gependeld (volgens de tracking code). Sinds afgelopen dinsdag is het pakket volgens DHL afgeleverd. Echter, ik heb niks gezien. Daarnaast zou het moeten afgeleverd zijn om half twee 's nachts; 1 minuut nadat het pakket het distributiecentrum in Dorsten heeft verlaten...
Volgens mij zijn er twee mogelijkheden: (1) het pakket is overgedragen aan een andere bezorger en is nog steeds onderweg of (2) het pakket ligt weer bij Rose Bikes. Vandaag maar weer even contact met Rose Bikes zoeken.
Dus niet zo zeer een klacht over Rose Bikes, maar als dit vaker voorkomt, dan hoop ik wel dat ze een keer met DHL rond de tafel gaan zitten om dit te verbeteren.
Toen maar Rose Bikes gebeld. Zij konden niet het pakket nogmaals naar mij laten versturen vanuit Drachten, maar wel een nieuw setje wielen laten opsturen. Geen probleem, maar wel het adres laten wijzigen naar mijn werkadres (waar er tenminste een receptioniste aanwezig is om dingen te ontvangen). Op 11 september is dat pakket verstuurd. Vervolgens heeft dat pakket 3 weken lang tussen Keulen, Krefeld en Dorsten heen en weer gependeld (volgens de tracking code). Sinds afgelopen dinsdag is het pakket volgens DHL afgeleverd. Echter, ik heb niks gezien. Daarnaast zou het moeten afgeleverd zijn om half twee 's nachts; 1 minuut nadat het pakket het distributiecentrum in Dorsten heeft verlaten...
Volgens mij zijn er twee mogelijkheden: (1) het pakket is overgedragen aan een andere bezorger en is nog steeds onderweg of (2) het pakket ligt weer bij Rose Bikes. Vandaag maar weer even contact met Rose Bikes zoeken.
Dus niet zo zeer een klacht over Rose Bikes, maar als dit vaker voorkomt, dan hoop ik wel dat ze een keer met DHL rond de tafel gaan zitten om dit te verbeteren.
Ervaring met klantenservice heb ik niet want wat ik gekocht had was prima. Qua aankoopproces en verzending, gewoon prima. Een beetje een Coolblue ervaring. 's Avonds bestellen, volgende dag binnen.
Iemand ervaring met https://www.fitnessdigital.nl ?
Ik zie de Polar V650 aan 179,00 euro, wat me een scherpe prijs lijkt.
Ik zie de Polar V650 aan 179,00 euro, wat me een scherpe prijs lijkt.
€ 10,00 extra voor 5 jaar garantie is weggegooid geld.!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Wettelijk heb je minimaal 2 jaar garantie maar je hebt recht op een degelijk product waarvan je m.i. (Polar V650) een levensduur mag verwachten van meer dan 2 jaar. Ik zou mij daar niet zo druk over maken dat hij er na de 2 jaar garantie periode kapot gaat. Verder heb ik niet zulke slechte ervaringen dat producten net na de garantie termijn kapot gaan, maar die zullen er ongetwijfeld wel zijn.
Zie verder jouw rechten als consument: https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ ... gdelijk-is
Voordeel van bijgekochte garantie is wel dat je minder discussie krijgt maar dan dien je wel de 'kleine' lettertjes te lezen van die bijgekochte garantie.
Btw, een scherm van een Galaxy A5 ging bij mij na 2,5 jaar kapot maar kreeg van Samsung geen tegemoetkoming in de reparatiekosten maar kon wel tegen een sterk gereduceerde prijs een nieuwe A5 kopen. Helaas was mij dit nog te duur tegen een goedkopere reparatie. Waarschijnlijk had het bijkopen van garantie (helaas niet bij deze webshop) mij hierin tegemoet gekomen. Daarvoor had ik dan wel bij een duurdere Mediamarkt of andere webshop de A5 misschien moeten kopen.
Zie verder jouw rechten als consument: https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ ... gdelijk-is
Voordeel van bijgekochte garantie is wel dat je minder discussie krijgt maar dan dien je wel de 'kleine' lettertjes te lezen van die bijgekochte garantie.
Btw, een scherm van een Galaxy A5 ging bij mij na 2,5 jaar kapot maar kreeg van Samsung geen tegemoetkoming in de reparatiekosten maar kon wel tegen een sterk gereduceerde prijs een nieuwe A5 kopen. Helaas was mij dit nog te duur tegen een goedkopere reparatie. Waarschijnlijk had het bijkopen van garantie (helaas niet bij deze webshop) mij hierin tegemoet gekomen. Daarvoor had ik dan wel bij een duurdere Mediamarkt of andere webshop de A5 misschien moeten kopen.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
ik heb 2 keer beroep gedaan bij futurum met de bijgekochte garantie 1e keer een garmin edge 810 na 3,5 jaar en een garmin oregon 300 na ruim 4 jaar en zonder gezeur voor beide een nieuwe gehad . Ik kan me herineren dat ik toen voor 1 euro de garantie kon bijkopen .
Goed te horen dat ze totaal niet moeilijk deden. Dan lijkt het bedrag dat ze vragen het overwegen waard.kooijtje2 schreef: ↑26 okt 2018 16:44 ik heb 2 keer beroep gedaan bij futurum met de bijgekochte garantie 1e keer een garmin edge 810 na 3,5 jaar en een garmin oregon 300 na ruim 4 jaar en zonder gezeur voor beide een nieuwe gehad . Ik kan me herineren dat ik toen voor 1 euro de garantie kon bijkopen .
Prima ervaring met internet-bikes.com.
SKS pomp besteld. Tweedekansje. Zou alleen verpakking missen. Boeiend, scheelt weer weggooien.
Bij aankomst bleek de nippel die het gat in de pomp afdekt, afgebroken. Daardoor kon ik de slang er niet in draaien. Met behulp van een linkse tap de nippel kunnen verwijderen.
Toch maar een mailtje gestuurd. Niet gevraagd om geld terug, maar kreeg toch 15 euro retour. Heel netjes!
SKS pomp besteld. Tweedekansje. Zou alleen verpakking missen. Boeiend, scheelt weer weggooien.
Bij aankomst bleek de nippel die het gat in de pomp afdekt, afgebroken. Daardoor kon ik de slang er niet in draaien. Met behulp van een linkse tap de nippel kunnen verwijderen.
Toch maar een mailtje gestuurd. Niet gevraagd om geld terug, maar kreeg toch 15 euro retour. Heel netjes!