Mooi shirtje. Al rijd je deze Gran Fondo, dan zal je het shirtje dit WK niet meer dragenjeroenkuiper schreef:
Daar gaan we even een dagje voor uittrekken... Mooi shirtje deze keer, ook mooi zo rond het WK ( zou het een voorbode zijn )
Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Sorry alvast voor de misschien domme/veel gestelde vraag.
Ik wil af en toe eens een rit van een ander op strava downloaden.Blijkt dat je daar een abonnement voor moet hebben.(6,- per mnd).
Hetgaat maar om een enkele route(rit) waarbij ik dat doen wil.
Als ik eenmalig een bedrag zou moeten betalen, had ik daar geen moeite mee.Maar ik gebruik strava niet echt vaak.
Iemand een tip hoe ik toch gratis een rit kan downloaden van een ander op strava ...een enkele keer?(of kan dat misschien wel in garmin connect?).
Ik wil af en toe eens een rit van een ander op strava downloaden.Blijkt dat je daar een abonnement voor moet hebben.(6,- per mnd).
Hetgaat maar om een enkele route(rit) waarbij ik dat doen wil.
Als ik eenmalig een bedrag zou moeten betalen, had ik daar geen moeite mee.Maar ik gebruik strava niet echt vaak.
Iemand een tip hoe ik toch gratis een rit kan downloaden van een ander op strava ...een enkele keer?(of kan dat misschien wel in garmin connect?).
- rielplayer
- Forum-lid
Mij even een pm sturen met de link. Dan haal ik hem wel binnen voor je.
rielplayer >bedankt voor je aanbod en ik houd het in mijn achterhoofd.
GJEvK> deze optie had ik ook zelf in gedachte als mogelijkheid en kan natuurlijk ook wel voor een keer.
DDX>bedankt voor je eigen bijdrage.! Ik ga er mee aan de slag.Zal eens zien of het me lukt deze dagen.
GJEvK> deze optie had ik ook zelf in gedachte als mogelijkheid en kan natuurlijk ook wel voor een keer.
DDX>bedankt voor je eigen bijdrage.! Ik ga er mee aan de slag.Zal eens zien of het me lukt deze dagen.
- Serge du Temps
- Forum-lid
Ik moet er ook weer aan geloven, mooi chauvinistisch shirtje!
spijker op zn spreekwoordelijke kop...In februari (?) was de grens 160km om een shirt te mogen kopen voor $110. Aantal 'finishers' was stuk minder dan nu bij die 130km grens. Zeker wat betreft het noordelijk halfrond was 160km in februari niet echt een commercieel succes.loos schreef:Ik ruik een verdienmodel voor Strava. Hoe minder ambitieus, hoe groter de markt.scepticus schreef:Slapjes dat die Grand Fondo afstand voor juni alweer maar 130 km is.