Carbon clinchers uit China vragen
@JordyFr: Hoe is het afgelopen met je slag?JordyFr schreef:Nu zo een 500km op mijn velgen gereden, zowel voor en achter een slag erin, ik laat ze volgende week even natrekken.
Is het overigens normaal dat je al gekraakt hoort tijdens het oppompen rond de 7 bar?
Ik heb nog steeds geen klachten.
Ben ook al een tijdje aan het kijken voor wielen uit China en dit topic maakt mij wel enthousiast. Waar ik alleen niet uitkom is wat de verschillen zijn tussen de verschillende naven. Bijvoorbeeld bij dit wiel zijn er verschillende naven mogelijk. http://www.wheelsfar.com/road-wheels/cl ... lsets.html
Waar merk ik het verschil aan tijdens het rijden?
Wanneer genoeg te weinig is, is niets genoeg
-
- Forum-lid
Weet je inmiddels al hoeveel je moet betalen? Ik verwacht namelijk ook een brief. En wil dan graag Weten wat wijsheid is en wat ik kan verwachten.karluk schreef:nope, ik heb gisteren de factuur en het ingevulde formulier teruggestuurd naar PostNL. Aan de hand van die gegevens zullen zij berekenen hoeveel ik moet betalen.
Mag ook via PB .
Nog maar een fiets erbij
Nee, weet nog niet hoeveel het wordt, wellicht vandaag meer duidelijkheid. De formule is volgens mij zo: waarde x 1,21 x 1,047 + 17,50. De eerste is de btw (21%) dan de douanerechten (4,7% voor fietsspullen) en 17,50 inklaringskosten. Dus afhankelijk van de waarde zou je het zo kunnen berekenen.
we zullen zien...JordyFr schreef:Dus je hebt de echte waarde opgegeven? Dan zal het wel iets rond de 130 euro worden
ja, dat is normaal. Het duurt ongeveer een week voordat de wielen in Europa zijn (waarschijnlijk in België).SpeedWing schreef:Sinds maandag 28 mei is mijn pakketje te volgen op xmxdb.com. Na de 28e heb ik geen update meer gehad. Is dat normaal?
Zie:
Mijn lijstje
- TIME PORT Trace Record
2014-05-16 17:30 xiamen(Fujian)-China Collection
2014-05-16 18:57 xiamen(Fujian)-China Arrived Hub
2014-05-16 22:59 xiamen(Fujian)-China In Transit to Destination
2014-05-17 20:36 HONGKONG Arrived Hub
2014-05-19 02:25 HONGKONG In Transit to Destination
2014-05-23 04:25 Belgium Arrived Hub
2014-05-23 12:04 Belgium In Transit to Destination
2014-05-26 14:49 Netherlands Submitted to the customs
2014-05-27 09:34 Netherlands Submitted to the customs
2014-05-27 09:35 Netherlands Local barcode:xxx
Niets tijdens het rijden, hooguit aan de ratel bij het freewheelen.pdegenaar schreef:Ben ook al een tijdje aan het kijken voor wielen uit China en dit topic maakt mij wel enthousiast. Waar ik alleen niet uitkom is wat de verschillen zijn tussen de verschillende naven. Bijvoorbeeld bij dit wiel zijn er verschillende naven mogelijk. http://www.wheelsfar.com/road-wheels/cl ... lsets.html
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
ik heb voor de Novatec naaf gekozen....gewoon omdat ie goed is. Bitex zal niet veel slechter zijn...dus behalve de ratel zal er inderdaad weinig verschil zijn