Veldrijden 2015/2016
-
- Forum-lid HC
Maakt eigenlijk nog maar heel weinig uit wat welke rechter hier nog van gaat vinden. Femke is voor de rest van haar carriëre zodanig beschadigd dat zelfs zonder straf het fietsen geen feest meer zal zijn.
Denk dat ze beter op kan voor een attractie in de Efteling daar gelooft een flink deel van de bezoekers nog wel in sprookjes
(overigens moet ik zeggen dat Bianchi haar fietsen onbedoeld aardig future proof heeft ontworpen, in ieder geval zat ruimte voor een flinke accu....)
Denk dat ze beter op kan voor een attractie in de Efteling daar gelooft een flink deel van de bezoekers nog wel in sprookjes
(overigens moet ik zeggen dat Bianchi haar fietsen onbedoeld aardig future proof heeft ontworpen, in ieder geval zat ruimte voor een flinke accu....)
En dan dit nog:http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-jabb ... -a2603590/ Wat een soap.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mijn eerste gedachte: arm meisje....
Heeft totaal geen kans gehad met zo'n familie om zich heen.
Heeft totaal geen kans gehad met zo'n familie om zich heen.
Less is bore
mijn eerste gedachte: arm meisje....
jammer dat ze haar afrekenen op haar omgeving. niet iedereen uit een slechte omgeving is zelf slecht.
maar het pleit niet voor haar natuurlijk. zeker dat verhaal met die 'overgespoten fiets'
jammer dat ze haar afrekenen op haar omgeving. niet iedereen uit een slechte omgeving is zelf slecht.
maar het pleit niet voor haar natuurlijk. zeker dat verhaal met die 'overgespoten fiets'
is het fietsen aan het her-ontdekken
-
- Forum-lid HC
We hebben de tokkies van CX land te pakken (al hadden die betere manieren). Epo, diefstal, mogelijk fraude denk dat het heel lastig wordt om ook nog maar iemand te overtuigen van haar onschuld.
Overigens hoorde ik vandaag de prijs van een redelijk geruisloze en voldoende compacte elektromotor (gaat heel ruim over de 4 k en dan moet het nog worden ingebouwd, dat is echt heel veel meer dan een overjarige Willier/Bianchi waard is........
Vraag me nog steeds af welk model van Biachi het zou moeten zijn, zowel de cross concept als de meer recente cavaria hebben net als de willier een redelijk dunne onderbuis.
Overigens hoorde ik vandaag de prijs van een redelijk geruisloze en voldoende compacte elektromotor (gaat heel ruim over de 4 k en dan moet het nog worden ingebouwd, dat is echt heel veel meer dan een overjarige Willier/Bianchi waard is........
Vraag me nog steeds af welk model van Biachi het zou moeten zijn, zowel de cross concept als de meer recente cavaria hebben net als de willier een redelijk dunne onderbuis.
-
- Forum-lid HC
Zal dat hem zijn valt natuurlijk meer op bij een heel klein frame
Er is nog helemaal geen straf gegeven, dus dat is niet gezegd.lugosi schreef:Als de uci het aanwezig zijn van zo'n fiets gelijk stelt aan er gebruik van te maken en er dezelfde straf ervoor te geven dan is dat net zoals de straf voor verboden wapenbezit gelijk te stellen aan het gebruik ervan.
De regel dat er geen materiaal dat niet voldoet aan de regels aanwezig mag zijn op en rond de koers lijkt me een hele duidelijke, en ook een hele logische. UCI kan moeilijk alle fietsen op allerlei afwijkingen gaan controleren terwijl fietsers net afstappen. Dat is in de hectiek van de koers volkomen onmogelijk. Fietsenwissels zijn toegestaan, dus hoe moeten ze dan gaan controleren wie wanneer op welke fiets heeft gezeten? Niet te doen.
Daarom de hele simpele en duidelijke regel: onreglementair materiaal mag niet in en rondom de koers. Niet onder je kont, niet op de materiaalwagen, niet bij je mekanieker, nergens. Je maakt mij niet wijs dat een fietsgekke familie als Van den Driessche dat niet wist, incluis die vriend (voormalig wielrenner).
-
- Forum-lid
Het zijn de wereldkampioenschappen, het zijn de toppers uit ieder land die deelnemen. Er is volgens mij geen land waar zo veel veldcrossers zijn dan in Belgie, het gaat er daar bijzonder professioneel aan toe. De coureurs hebben allemaal meerdere fietsen klaar staan voor de wedstrijd, met verschillende banden etc. Iedere fiets is tip top nagelopen, er is nagedacht over welke fiets in welke ronde gaat worden gebruikt. (Thijs Al vertelde hier zondagmiddag voor de race trouwens op een mooie manier over). Er wordt ook bij deze categorie niets aan toeval overgelaten. De UCI is echt geen ballenclubje dat in de algemene fietsenstalling aan het werk is gegaan. Ondanks alle tranen, uitvluchten en excuses kan je je geld er op zetten dat de UCI de wedstrijdfietsen heeft gecontroleerd.
Dat meen je niet......Ernie C. schreef:En dan dit nog:http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-jabb ... -a2603590/ Wat een soap.