Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2016

Heppiebianchi
Forum-lid
Berichten: 1427
Lid geworden op: 23 apr 2015 21:36
Locatie: Amstelveen

Heppiebianchi 04 apr 2016 18:43

Vanmiddag een mooi 80+ rondje gedaan door het groenehart maar de wind viet best tegen.
Gelukkig was het droog en een lekker themperatuurtje.
Wou eigenlijk eens over de 100 maar ben hier ook wel weer tevreden mee.

https://www.strava.com/activities/535572297
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020

Gebruikersavatar
Sweety2008
Forum-lid
Berichten: 3098
Lid geworden op: 26 sep 2014 23:11

Gebruikersavatar Sweety2008 04 apr 2016 19:56

Vandaag wegens tijdgebrek maar 45 km kunnen fietsen. Wind was wel behoorlijk. Afbeelding

Dit was ergens richting Meterik.
Afbeelding

Had wel geluk met de zon en het was niet zo koud heb sinds lange tijd geen koude voeten gehad.
Afbeelding
Ghost Nivolet 6LC

i-mac

i-mac 04 apr 2016 20:21

Deze namiddag even gewacht tot de zon kwam piepen, en dan vertrokken richting Hooglede. Ik wou gewoon even halt houden aan de foto van Daan Myngheer aan de ingang van de kerk. Even mijn persoonlijke minuut stilte gehouden. Gisteren passeerde de RVV daar, en volgens de beelden van een lokale TV zender ging daar een ingetogen sfeer. Peter van Petegem en een delegatie van de Saxo-Tinkoff ploeg kwamen er bloemen neerleggen en de familie een woord van troost inspreken.

http://www.focustv.be/video/eerbetoon-v ... r-hooglede

Na 3u00 stond ik weer thuis, met exact 84km op de teller.

https://www.strava.com/activities/535559842

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5960
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 05 apr 2016 19:32

Gisteren regende het nog om 12.30uur in Almere dus niet gefietst terwijl 'smiddags de zon door kwam. :x Vandaag was het een beetje het zelfde weer maar het regende niet dus vertrokken voor een rondje Ronde Hoep. Halverwege maar besloten om toch alleen maar rond de Vinkeveenseplassen te rijden want door de gestaag neer vallende druppels (spetters) was mijn outfit - lang-kort met beenwarmers - toch te vochtig geworden. Op een enkeling na geen wielrenners gezien. :roll:

https://www.strava.com/activities/536416677
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Gebruikersavatar
fredmtb-sport
Forum-lid
Berichten: 1756
Lid geworden op: 11 jul 2009 14:16
Locatie: Soest
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 06 apr 2016 08:30

Tja, wat moet ik zeggen van ritje van gisteren begin van de avond? Ik vond het in ieder geval koud (terwijl het gemiddeld nog 12 graden was).
In ieder geval maar wat blij dat ik in het lang was, desondanks met "witte" vingers thuis en kon sleutel van de schuurdeur niet eens omdraaien. Nee, geen geweldige rit van 70 km :dislike:
Wat ongetwijfeld een (grote) rol in het "drama" was, dat ik mijn inwendige motortje niet warm kon krijgen. Bleef ook (extreem) laag in hf waarden, want ondanks tegenwind in begin en dat ik mijn best moest doen om beetje vooruit te komen was het toen rond de 125 gem.
Overall een hf gem van 112 waarbij laatste uur nog maar 106 gem. was.
Denk een kwestie rekening gepresenteerd krijgen van 44 uur in 8 ritjes in 10 dagen Tenerife en dat de ouwe langer nodig heeft om te herstellen.
Grafiekje en hartslag via dit linkje (ipv Strava) https://flow.polar.com/training/analysis/502749485
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

Heppiebianchi
Forum-lid
Berichten: 1427
Lid geworden op: 23 apr 2015 21:36
Locatie: Amstelveen

Heppiebianchi 06 apr 2016 13:23

Door tijd gebrek klein rondje 50 km,gelukkig net voor de bui binnen maar wel weer een straf windje .
https://www.strava.com/activities/537258089
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020

Gebruikersavatar
Sweety2008
Forum-lid
Berichten: 3098
Lid geworden op: 26 sep 2014 23:11

Gebruikersavatar Sweety2008 06 apr 2016 16:53

Ja het waaide behoorlijk vandaag 71 km toch nog gefietst.
Ghost Nivolet 6LC

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27800
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 06 apr 2016 17:35

Inderdaad, wat een wind. Was blij dat ik het Zuid-Limburg verzet er nog op had zitten :D Vertrokken met zon, maar al snel werd het grijs... even dreigde het de zoveelste winderige 10-graden training te worden, maar net voor mijn keerpunt kwam de zon er tóch weer doorheen en werd 't alsnog een voorjaarsritje. Met 90,5 km op de teller voldaan weer thuisgekomen. Terugweg was genieten, zeer hoge snelheden bij zeer lage hartslagen...

laurens87
Forum-lid
Berichten: 641
Lid geworden op: 29 jul 2013 15:38

laurens87 06 apr 2016 19:44

Over dat Limburg verzet, die had ik er gelukkig op zitten. Want ik had vandaag de tijd om naar Limburg te gaan. Zat om kwart voor 7 in de auto. Helaas duurde het iets langer om er te komen. Dus al met al iets korter gereden dan van tevoren bedacht. Prima weer, heel veel zon en heel veel wind. Was er aan het eind wel klaar mee, het ging nog goed bergop alleen soort van vlak tegen de wind in ging niet echt lekker. Eindresultaat was 178km met iets meer dan 26 gemiddeld. Top dagje al met al!

https://www.strava.com/activities/537528145
Change is the only constant... Hanging on is the only sin...

Gebruikersavatar
bigfloor
Forum-lid
Berichten: 1132
Lid geworden op: 14 apr 2008 19:16
Locatie: Hengelo

Gebruikersavatar bigfloor 07 apr 2016 08:41

Gisteravond weer rondje Limburg gedaan vanuit Heerlen, eerste klim Eyserbosweg (met regen tm de Fromberg), droog met keihard wind tegen op de Keutenberg (daar ging me'n klimtijd), toen door naar Valkenburg. Vanaf de Fromberg trouwens elke keer (3x) ingehaald door 2 politiemotoren, AGR verkennen?

Toen de Cauberg op, minder last vd wind, boven aangekomen richting Berg & Terblijt fietspad afgesloten, no problem, rijd daar toch achterlangs om naar Geulhem af te dalen en dan meteen weer omhoog naar Berg.
Wel de reden voor de afsluiting gezien:

Afbeelding

Afbeelding

De finish voor de AGR (VIP tent ???)

Daarna naar beneden richting Maastricht en onderaan links en de Bemelerberg op.

Dan vervolgens door om de Loorberg en meteen daarna de Camerig te doen, boven bij het restaurant links door het bos in en dan na een paar haarspelden weer rechts om op dezelfde weg weer uit te komen.
Een paar leuke afdalingen, en dan langs de grote weg omhoog richting Heerlen. Vlak voor Heerlen nog een taaie klim (Oude Huls volgens Strava).

Als laatste weer binnendoor naar Heerlen over fietspaadjes en een klein fietsbrugje (met dank aan Komoot, die kennen leuke fietsroutes).

Schaapjes in de regen

Afbeelding

Nog net ff regenbui nu, fiets in de auto, keiharde bui.

Toch 80km en 1100hm gemaakt
Canyon Aeroad in 2XL: 2022 CF SLX, Ultimate in 3XL: CF SL 2018 EL & AL SLX (Tacx NEO)

Corny121
Forum-lid
Berichten: 372
Lid geworden op: 30 jul 2014 13:27
Locatie: Zoetermeer

Corny121 08 apr 2016 13:31

Vanavond avonddienst, vanmorgen iedereen de deur uit. En aangezien tijd schaars is in een gezin met een zoon van 4 weken, een dochter van 4 jaar en twee katten rook ik mijn kans om nog even twee uurtjes op de fiets te kruipen. Beetje gespeeld in de achtertuin van Zoetermeer. Een rondje door het Bentwoud, om vervolgens via Hazerswoude-dorp, Zoeterwoude-dorp en Stompwijk op de oude vuilnisbelt te Zoetermeer uit te komen. Daar werd druk geoefend op een deel vsn het mtb parcours en zag ik dat een andere deel op de schop gaat, maar ik heb op de verharde paden het bultje nog een paar keer via alle kanten genomen.

Teruggekomen stond er een kleine 51 kilometer op de teller. Prima!
#HoeMoeilijkKanHetZijn

Heppiebianchi
Forum-lid
Berichten: 1427
Lid geworden op: 23 apr 2015 21:36
Locatie: Amstelveen

Heppiebianchi 08 apr 2016 15:33

Lekker dat weer.nl en de buienradar :dislike: :dislike:
Weer in de Qt regen,ben lekker terg naar huis gefietst daar was de lucht goed,volgende keer beter.

Afbeelding
Afbeelding

https://www.strava.com/activities/539133741
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020

Plaats reactie