Tour de France 2022
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Een beetje zoals een fiets zonder ondersteuning, folkloredaniel1975 schreef: ↑06 jul 2022 19:38 Deels eens, maar kasseien is sowiso een ouderwetse hang naar vroeger. ...........
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Zou Roglic vandaag winnen?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- The RowingCyclist
- Forum-lid
Allememaggies, Pogiboy is in orde hoor. Wat een renner is dat toch!
Echt bizar. Zoveel over tov de rest.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- The RowingCyclist
- Forum-lid
Toch wel opmerkelijke reacties hier naar aanleiding van deze overwinning. Ik denk dat er nog iemand in dit peloton zit die het Pogacar op deze aankomst op zijn minst lastig had gemaakt (en waarschijnlijk wel de maat van hem zou hebben genomen). Maar die renner stak zijn krachten in een (zeker achteraf gezien) vrij nutteloze aanval van meer dan 150km ... Een Van Der Poel in vorm zou ook niet veraf geweest zijn.
Selectieve verontwaardiging, een vreemd beestje
Selectieve verontwaardiging, een vreemd beestje
Poggie wint de sprint van een groep van 30 man waar hij verder bergop geen afstand van kan/wil nemen. Niet te grote conclusies trekken denk ik dan.
Misschien was Wout wel de ideale man voor deze aankomst maar hij heeft in de plaats wel koers gemaakt, kan alleen maar als voorbeeld dienen.
Misschien was Wout wel de ideale man voor deze aankomst maar hij heeft in de plaats wel koers gemaakt, kan alleen maar als voorbeeld dienen.
- The RowingCyclist
- Forum-lid
Ach, en ookal zou het zo zijn en heeft hij één of ander wondermiddel. Dan nog is de kans natuurlijk héél erg klein dat hij daarmee de enige is. Net zoals in het verleden, zoiets staat nooit op zichzelf. Hij is gewoon de allerbeste op dit moment. Ik heb er echt van genoten vandaag en gisteren. Verdacht of niet, wat een klasse