Ik kan je niet helemaal volgen, vind het ook een redelijk ongenuanceerde opmerking trouwens.danoontje schreef:Vraag even iemand mee te kijken die er wel verstand van heeft of ga naar een FM. Deze update op deze manier uitvoeren is echt verkloten van je fiets.
Goede nieuws, alles kan geleerd worden !
Cannondale
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user
Ok. Excuses.
Maar als je zo een stuur en een zadel monteert dan is het wellicht handig dat er iemand meekijkt die er verstand van heeft.
Dat zal waarschijnlijk jouw fiets plezier verhogen. De fiets ziet er beter uit. En als je meekijkt dan leer je ervan zodat je het de volgende keer nog beter kunt ..
Op de linkse foto staat het stuur perfect. Het zadel zul je even waterpas moeten zetten.
Het is m super mooie fiets waar je echt wat van kunt maken.
Maar als je zo een stuur en een zadel monteert dan is het wellicht handig dat er iemand meekijkt die er verstand van heeft.
Dat zal waarschijnlijk jouw fiets plezier verhogen. De fiets ziet er beter uit. En als je meekijkt dan leer je ervan zodat je het de volgende keer nog beter kunt ..
Op de linkse foto staat het stuur perfect. Het zadel zul je even waterpas moeten zetten.
Anima Sana In Corpore Sano.
Accepted.danoontje schreef:Ok. Excuses.
Maar daar hoef ik niet voor naar een FM hoor (of "iemand met verstand van zaken", die zitten toch hier op het forum... ). Ben zeer goed in staat om een inbus sleutel ter hand te nemen en onderdelen af te stellen. Stand van het zadel kan vervormd lijken door de stand van de foto en de kleurstelling van het zadel (wit gedeelte wat ook schuin naar voren afloopt)
zo beter? (al komt de stand van het zadel nog steeds niet goed over, met waterpas is hij nagenoeg horizontaal namelijk)
Laatst gewijzigd door Echo op 28 jun 2014 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user
-
- Forum-lid HC
+1!Jac schreef:Ziet er goed uit zo !
-
- Forum-lid
Ik vind hem in ieder geval schitterend!
Heb ik weer, bloedarmoede! Iemand tips?
Kijk dat bedoel ik! Ziet er nu super strak uit!Echo schreef:Accepted.danoontje schreef:Ok. Excuses.
Maar daar hoef ik niet voor naar een FM hoor (of "iemand met verstand van zaken", die zitten toch hier op het forum... ). Ben zeer goed in staat om een inbus sleutel ter hand te nemen en onderdelen af te stellen. Stand van het zadel kan vervormd lijken door de stand van de foto en de kleurstelling van het zadel (wit gedeelte wat ook schuin naar voren afloopt)
zo beter? (al komt de stand van het zadel nog steeds niet goed over, met waterpas is hij nagenoeg horizontaal namelijk)
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
-
- Forum-lid
Komen de Synapse en de EMX3 uit dezelfde fabriek toevallig?
Heb ik weer, bloedarmoede! Iemand tips?
Hi,
Ik ben aan het kijken voor een cannondale synapse.
De fietsenzaak waar ik gekeken heb denk dat ik het beste op een 58 cm model pas waarbij de zadel pen 3 cm langer dan de maximale lengte van de zadel gaat. Het XL model is weer te groot voor mij. Zou de rijd eigenschappen van de fiets eronder lijden met een andere zadel pen op de fiets zou fietsen?
Verder ben ik benieuwd hoe een CAAD 10 model zich verhoudt tot een Synapse ?
Thanx
Ik ben aan het kijken voor een cannondale synapse.
De fietsenzaak waar ik gekeken heb denk dat ik het beste op een 58 cm model pas waarbij de zadel pen 3 cm langer dan de maximale lengte van de zadel gaat. Het XL model is weer te groot voor mij. Zou de rijd eigenschappen van de fiets eronder lijden met een andere zadel pen op de fiets zou fietsen?
Verder ben ik benieuwd hoe een CAAD 10 model zich verhoudt tot een Synapse ?
Thanx