Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Het grote OAKLEY topic

stefan
Forum-lid

stefan 27 jul 2011 13:35

zorba schreef:Deze vraag zal vast wel vaker voorbij zijn gekomen maar ik krijg het niet gevonden.
Aanbieders op internet zoals "jeroen uit Hilversum" en "roy uit limburg' bieden altijd veel Oakley spullen aan, zijn die beide gewoon betrouwbaar? Het spul is allemaal origineel en eerlijk?

Alvast bedankt
Die Roy uit (Belgisch) Limburg) zit hier ook op het forum. Weet zijn naam niet meer. Is behoorlijk behendig in het spuiten van Radars en dan doorverkopen op Ebay voor +€400,- Hij kan goed spuiten want hij krijgt veel positieve feedback op Ebay.......

Andromeda ik heb hier ook nog wel enkele Probation's liggen en waarschijnlijk onder de Ebay prijzen. Maar daarvoor is het nu toch te laat. ;)

elvis
Forum-lid

elvis 27 jul 2011 19:36

zorba schreef:Maar waar halen die gasten dat spul vandaan dan? Grote partijen importeren ofzo?
http://www.Ioffer.com" onclick="window.open(this.href);return false; en tik dan maar eens radar, jawbone endergelijke of gewoon Oakley. tadaaaaa voor heel weinig een goed gelijkende oak. Chinese high kwali Fake zooi. :D

op Marktplaats staan een aantal Radarsetjes van ene LIVESTRONG, Stefan Post, uit Ijmuiden te koop, probeerde mij een Radar met 4 lenzen te verpatsen voor 148 euro. Hij had ze na wat Google werk gewoon gekocht via Ioffer.com bleek mij later.
Laatst gewijzigd door elvis op 27 jul 2011 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 27 jul 2011 19:56

@Stefan: inderdaad te laat maar ik had ook wel mazzel met de prijs dus betwijfel het :-)
"Try not. Do or do not......there is no try"

stefan
Forum-lid

stefan 27 jul 2011 23:28

elvis schreef:
zorba schreef:Maar waar halen die gasten dat spul vandaan dan? Grote partijen importeren ofzo?
op Marktplaats staan een aantal Radarsetjes van ene LIVESTRONG, Stefan Post, uit Ijmuiden te koop, probeerde mij een Radar met 4 lenzen te verpatsen voor 148 euro. Hij had ze na wat Google werk gewoon gekocht via Ioffer.com bleek mij later.
Iemand dacht dat ik verkoper was. Maar dat ben ik dus absoluut niet.
Ik had voor deze persoon al een lijstje gemaakt met dingen die mij opvielen:
- De vorm van de zwarte opbergbox klopt niet. Een echte is veel ronder van vorm en er hangt ook nooit geen touwtje aan zoals je links kunt zien.
- De tekst Oakley in de lenzen klopt niet. Te breed en het lettertype is net wat anders.
- Bij een Yellow lens is de tekst Oakley niet zwart maar wit van kleur. Klopt dus niet. Alle Radars hebben bij mijn weten de tekst in het wit. M frame had dit ook in het zwart.
- Er staat nooit Oakley op het doekje zelf gedrukt zoals op de voorgrond.
- Het doekje heeft aan weerszijde twee zwarte touwtjes. Dat kan ook niet. Dit moet een witte zijn en deze zit maar aan één zijde.
- De lens kleur van de Fire klopt niet. Hier zit aan de zijkanten veel blauw en groen in. Dit heeft een echte Fire absoluut niet.
- Bij de losse lenzen is het randje bovenaan aan beide zijde te veel afgebot. Net boven de inham.
- Vorm van het logo klopt niet helemaal. Alhoewel ik moet zeggen dat dit frame op de foto er vrij goed uitziet.

En zo zijn er nog wel wat dingen op te noemen. Het enige wat wel echt is zijn de papieren die bij de bril liggen (waar je niets aan hebt) en de witte kartonnen doos.

elvis
Forum-lid

elvis 28 jul 2011 07:54

Klopt, dat was ik en ben zo blij dat ik nog even een controle emailtje had gestuurd, nogmaals dank.

VOOR ALLE DUIDELIJKHEID, STEFAN HIERBOVEN IS NIET LIVESTRONG, DANWEL STEFAN POST UIT IJMUIDEN !!!!!!!!!!!!!!

elvis
Forum-lid

elvis 28 jul 2011 10:01

Net op de site van Oakley EU een custom Radar Range besteld, Team Yellow, orange icons en bleu socks, met black irr polarizd lens met naam ets, 150 euro incl verzenden.
Koppelen ze de Dollarprijs aan de Euro ?? persoonlijk denk ik niet dat het gezien het type lens plus de ets een duur koopje is?

dan heb ik nu als verzameling.

Jawbone Atomic Orange
Monsterdog special forces edition, mat zwart met mat zwarte Icons.
Monsterdog urban Camo
Grapvine (van partner)
Monster Doggle, das de grote broer van Monster dog, wit frame
Als ie binnen is, Radar Range Team Yellow, orange Icons, bleu Socks, Black Irr Polarized range
en een 1990 oldschool model, urban camo, ik denk een minute model met spiegel black lens.
Horloge van Oakley, model Saddleback met zwart lerenband.
Radar Range Yellow, custom met black Irridium polarized lens
Jawbone Custom met Fire Iridium Polarized en black iridium

heb besloten om te gaan verzamelen, denk dat ik de Radars het mooiste vind.
Laatst gewijzigd door elvis op 29 jul 2011 16:21, 3 keer totaal gewijzigd.

dimitrid
Forum-lid

dimitrid 28 jul 2011 10:26

Idd, als je een custom radar maakt (carbon look + fire iridium) ben je 104€ kwijt. Klopt dit??? Ligt dit nu aan de lage stand van de dollar?

elvis
Forum-lid

elvis 28 jul 2011 10:29

Ik heb geen idee, gelijk besteld, buitenkansje denk ik dan maar, ach mag het een keer, doe al jaren kansloos mee met de Staatsloterij gniffelgniffel, betaling werd geacepteerd dus mij maken ze niets meer (hoop ik).
De jawbone begint ook bij 104 euro, das denk toch een foutje? polarized 127 euro en photo 124 ?
Laatst gewijzigd door elvis op 28 jul 2011 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.

dimitrid
Forum-lid

dimitrid 28 jul 2011 11:16

Komen er misschien nog import kosten bij?

elvis
Forum-lid

elvis 28 jul 2011 11:22

nee, via de EU site, en dat is in dit geval vanuit GB

dimitrid
Forum-lid

dimitrid 28 jul 2011 11:24

geef die link eens als je wil....

elvis
Forum-lid

elvis 28 jul 2011 11:33

http://www.oakley.com" onclick="window.open(this.href);return false;, kies dan land/regio netherlands en klaar, hoop niet dat ze dan vanuit usa worden verzonden maar dat denk ik niet. Op sunglass shop en Andrew optics, beide GB zijn ze nu ook rond de 140. Alleen dan niet met Polarized lens. Ik heb net een bestelling afgezegd bij sunglass shop, daar was ik 141 kwijt met black irridium.
Op de Oakley site zit echt een onderscheid tussen de verschillende continenten, hopen dat het goed gaat.

`Hahahaha ik heb net gebeld met Oakley GB, Custom Builds komen uit Ierland, dus geen btw extra onzin, mijn order was correct zei de dame.. Snel zijn nu het kan dus....!!!!
ik denk dat ik nog even een Jawbooontje ga scoren. krijg net bevestigings email binnen met order nummer van de Radar.

Pas op, dus alleen de customs komen uit Ierland, de rest niet...

net een extra Jawbone custom Polarized besteld, 127 euro incl verzenden, we wachten af, ook deze order goedgekeurd. Een medewerker vertelde mij net na een tweede belletje dat ze een prijs probleem hadden en dat ze er achter zijn, ze lossen het op, dus haast je.!!!!!!!! tijdstip gebeld 12.27 uur. ALLE ORDERS DIE GEPLAATST ZIJN MET LAGE PRIJS EN DIE OOK BETAALD ZIJN WORDEN DOOR HUN GEWOON GEACEPTEERD EN GELEVERD

Plaats reactie