Als dat zo zou zijn hadden we gewoon de huidige DP remmen gehouden en niet al die nieuwerwetse flauwekul. Die remmen namelijk nog steeds het beste bij minimale slijtage en onderhoudseisen.RuudRuud schreef: Form follows function! Uiterlijk komt op plaats twee!
Specialized
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Dat wordt hier een copy van het pinarello topic..
"Des gouts et des couleurs on ne discute pas" heb ik is horen zeggen.
Iedereen gaat er ook al van uit dat dit de nieuwe venge is maar de venge zou blijkbaar blijven en deze zou er extra bijkomen
"Des gouts et des couleurs on ne discute pas" heb ik is horen zeggen.
Iedereen gaat er ook al van uit dat dit de nieuwe venge is maar de venge zou blijkbaar blijven en deze zou er extra bijkomen
Deze nieuwe Specialized heeft wel iets weg van de Parlee ESX.
Het doet mij ook wel een beetje denken aan een BMX X6: over-the-top, waardoor hij toch weer iets krijgt.
Het doet mij ook wel een beetje denken aan een BMX X6: over-the-top, waardoor hij toch weer iets krijgt.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
-
- Forum-lid
Vindt hem erg mooi en wil er zeker eens op fietsen als hij volgend jaar bij mijn specialized dealer staat.
Maar zal wel een prijs hebben van een kleine auto
Maar zal wel een prijs hebben van een kleine auto
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Als een wielertoerist met zo'n stuur zou rijden dan had hij volgens de meesten hier een te klein frame gekochttommeke14 schreef:Dat stuur van Cavendish vind ik ook lelijk, Sagan heeft gewoon een normaal stuur.
Als hij de drop niet aankan moet hij dan niet met een ander frame (Roubaix? ) koersen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
Dat gaat mij iets te ver richting een TT fiets.
En het wordt hier in de polder wel extreem zijwind gevoelig.
Ik merk met mijn foil al dat deze met lage wielen 28mm net zo zijwind gevoelig is als mijn oude litening met 46mm wielen. Dat wordt met deze nog veel erger.
En het wordt hier in de polder wel extreem zijwind gevoelig.
Ik merk met mijn foil al dat deze met lage wielen 28mm net zo zijwind gevoelig is als mijn oude litening met 46mm wielen. Dat wordt met deze nog veel erger.
Haha true!Lcsmet schreef:Als een wielertoerist met zo'n stuur zou rijden dan had hij volgens de meesten hier een te klein frame gekochttommeke14 schreef:Dat stuur van Cavendish vind ik ook lelijk, Sagan heeft gewoon een normaal stuur.
Als hij de drop niet aankan moet hij dan niet met een ander frame (Roubaix? ) koersen.