Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 28 aug 2011 22:02

Hoe mooi de fietsen ook zijn je zal ze op dezelfde manier in beweging moeten zetten en houden.
En smaken verschillen ................................ik persoonlijk kan genieten als ik naar mijn karretje kijk. :lol: :lol: :lol: :lol:
cornelli racing cycles Uden

dennis71
Forum-lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 20 feb 2011 14:42

dennis71 29 aug 2011 21:29

Bij deze een foto van mijn fiets. Sinds twee jaar fiets ik hier naar volle tevredenheid op rond.

Afbeelding

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 30 aug 2011 11:46

kevink schreef:Met deze foto's durf ik mijn standaard sensa niet meer te plaatsen.. Poeh, wat een mooie fietsen hier allemaal!
Ieder zijn ding. Ik neem aan dat je blij bent met je fiets? Gewoon een foto plaatsen.
Er blijft altijd wat te dromen. En jouw fiets is jouw realiteit maar iemans anders' droom.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Gebruikersavatar
JohnAiFi
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 jul 2011 20:39
Locatie: Baarn

Gebruikersavatar JohnAiFi 01 sep 2011 19:04

JohnAiFi schreef:
JohnAiFi schreef:Ik was een tijd terug hier ook al op het forum maar ben me inlog gegevens kwijt (jwxbaarn)

Na lichamelijke problemen met hart en tussen de oren mag ik toch weer wat gaan doen van de artsen

Alles verkocht een tijd geleden van fiets kleding tot rollerbank tot en met de fietspomp

Maar nu weer van de week een fiets gekocht en wacht nog op wat spulletjes en dan weer voor weinig een fijne fiets maken, komt nog ander zadel op bidonhouders cranckstel remmen en nog wat kleine dingetjes om hem eigen te maken

FSA triple cranckstel
Cannondale Theta remmen
Selle Italia zadel

Heb ook gelijk een paar mooie oude 36 spaaks wielen eronder gezet voor de massa die er nu op moet gaan zitten


Kan niet wachten om gewoon weer lekker rustig door de polder even een klein uurtje te trappen
Laatst gewijzigd door JohnAiFi op 14 sep 2011 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
"Arno van Boeijen" 15/09/1968 - 02/04/2003

Gebruikersavatar
distortion
Forum-lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 13 aug 2010 16:07

Gebruikersavatar distortion 01 sep 2011 21:31

Bloed kruipt waar het niet gaan kan, en omdat het een koopje was:

Een Jan Janssen Tour de France met Mavic velgjes, SM Rolls zadel en RX100 groepje.

Afbeelding
Vandaag gekocht.
Simpelweg omdat het zo is!

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 01 sep 2011 21:52

Mooie fiets. Proficiat.
Wel apart die witte voorvork onder een witte balhoofdbuis. Zeker ook omdat de rest van het frame helemaal blauw is. Hoewel, achtervorken en zadellug? Goed dat er een witte Rolls, witte kabels en pedalen op zitten.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39508
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 02 sep 2011 10:14

Deze hadden jullie nog tegoed.
Na een verkeerd gekozen uitstapje naar de S-Works weer terug op het oude nest. Dit past mij veel beter.
Helaas niet in perfecte fotokwaliteit, aangezien Picasa de boel niet al te netjes terugschaalt naar 640x480.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Less is bore

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 02 sep 2011 10:57

Mooi stel zo :) Waarom was de S-Works geen goede keuze? Ontbrak de 'emotie'? ;) Picasa is inderdaad evil!

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4989
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 02 sep 2011 11:02

@daniel1975: zo, dat zijn twee plaatjes!

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 02 sep 2011 11:14

distortion schreef:Bloed kruipt waar het niet gaan kan, en omdat het een koopje was:

Een Jan Janssen Tour de France met Mavic velgjes, SM Rolls zadel en RX100 groepje.

Plaatje
Vandaag gekocht.
Leuk. Verrassend hoe lekker zo'n oudje rijdt hè?

Ga je er een fixie of SS van maken of houd je 'm origineel?
Laatst gewijzigd door scepticus op 02 sep 2011 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39508
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 02 sep 2011 11:19

lvgh schreef:Mooi stel zo :) Waarom was de S-Works geen goede keuze? Ontbrak de 'emotie'? ;) Picasa is inderdaad evil!
Moet even een andere plek zoeken, want dit is echt slecht :(

Ik heb het al op meerdere plaatsen omschreven: de hard, te direct, geeft elke kiezel keihard door, nerveus. Waarschijnlijk val ik ook niet lekker in de maatvoering van Speci. M = 54cm, L=56cm, deze Dogma is een 55cm.... Veel te stijf om goed te dalen, voelt soort van onzeker.
Speci maakt een snoeihard frame en probeert dat te compenseren met een dunne zadelpen, maar dat werkt niet voor mij. Een skelter met vaste wielophanging rijdt ook niet ineens fijn als je er een luchtgeveerde stoel opzet. Dit frame lijkt de trillingen zelf wel wat meer te absorberen, rijdt in elk geval comfortabeler (met dezelfde wielen).
Overigens ben ik mij er ter dege van bewust dat het oa. aan mij ligt, want als je Contador de bergen ermee af ziet knallen...
Heeft dus niets met emotie te maken, want ik vind de blauw-witte Sworks echt een mooie fiets en ging er vanuit een topfietsje te kopen.
Less is bore

Gebruikersavatar
distortion
Forum-lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 13 aug 2010 16:07

Gebruikersavatar distortion 03 sep 2011 09:22

scepticus schreef:
distortion schreef:Bloed kruipt waar het niet gaan kan, en omdat het een koopje was:

Een Jan Janssen Tour de France met Mavic velgjes, SM Rolls zadel en RX100 groepje.

Plaatje
Vandaag gekocht.
Leuk. Verrassend hoe lekker zo'n oudje rijdt hè?

Ga je er een fixie of SS van maken of houd je 'm origineel?
Het rijdt verrassend goed en comfortabel. Verder ook geen last van ratels of tikjes. Ik reed overigens op een staal frame voordat ik mijn carbon Prorace aanschafte. Dat was een hele mooie Panasonic PR5000.

Ik ga er een SS'er van maken. :D Ik doe mijn oude fulcrum R7 wielset eronder met een conversie kit voor de krans. Remmen vervang ik voor nieuwe exemplaren met zwarte kap en ik haal het kleine blad weg. In principe gaan er alleen dingen er van af en komt er niet veel bij.
Simpelweg omdat het zo is!

Plaats reactie