foto van je fiets
-
- Forum-lid
@distortion: Mocht je interesse hebben, sluit je aan met deze fiets bij de Jan Janssen rijders Forumrit op 17 september. Meer info in het relevante topic http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... 6&start=90" onclick="window.open(this.href);return false; met name de post van JanjMagic op 20 augustus.distortion schreef:Bloed kruipt waar het niet gaan kan, en omdat het een koopje was:
Een Jan Janssen Tour de France met Mavic velgjes, SM Rolls zadel en RX100 groepje.
Vandaag gekocht.
Carel.
- distortion
- Forum-lid
carel schreef:@distortion: Mocht je interesse hebben, sluit je aan met deze fiets bij de Jan Janssen rijders Forumrit op 17 september. Meer info in het relevante topic http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... 6&start=90" onclick="window.open(this.href);return false; met name de post van JanjMagic op 20 augustus.distortion schreef:Bloed kruipt waar het niet gaan kan, en omdat het een koopje was:
Een Jan Janssen Tour de France met Mavic velgjes, SM Rolls zadel en RX100 groepje.
Vandaag gekocht.
Carel.
Bedankt voor de uitnodiging maar ik ben niet in staat om zaterdag te komen omdat ik moet werken. Werk is best wel obligaat obij mij om wat geld te hebben naast mijn studie en mijn veel te dure hobby te onderhouden. Ik heb wel behoefte om met andere te toeren maar doekoes toch eerst!
Simpelweg omdat het zo is!
Tja, dat is een goeie, het past er inderdaad niet zo mooi bij, maar ben er nog niet helemaal uit wat ik wil en ook nog betaalbaar is ( anders krijg ik echt ruzie met mijn vrouw )..rob74 schreef:mooie fiets!!
Ziet er strak uit zonder dat het patserig wordt. Ga je nog iets met de bidonhouders doen? Ik vind die niet echt passen bij de rest.
Tacx heeft mooie betaalbare houders,,,marcelca schreef:Tja, dat is een goeie, het past er inderdaad niet zo mooi bij, maar ben er nog niet helemaal uit wat ik wil en ook nog betaalbaar is ( anders krijg ik echt ruzie met mijn vrouw )..rob74 schreef:mooie fiets!!
Ziet er strak uit zonder dat het patserig wordt. Ga je nog iets met de bidonhouders doen? Ik vind die niet echt passen bij de rest.
Heb al even rondgeneust, en idd binnekort maar is wat mooiere bidonhouders eropbert01 schreef:Tacx heeft mooie betaalbare houders,,,marcelca schreef:Tja, dat is een goeie, het past er inderdaad niet zo mooi bij, maar ben er nog niet helemaal uit wat ik wil en ook nog betaalbaar is ( anders krijg ik echt ruzie met mijn vrouw )..rob74 schreef:mooie fiets!!