Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Het grote OAKLEY topic

jummeltje
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 29 jan 2009 16:21

jummeltje 29 jul 2011 16:38

@ elvis: lachen dat je bril binnen is. Foto's foto's!:)

Toch vind ik het dan wel heel opmerkelijk dat ze een fout bijna 24 uur op hun site laten staan. Het lijkt mij dat ze dan gewoon de site offline halen.
Ik kan me goed voorstellen dat je als Oakley dealer niet blij met met een dergelijke actie van Oakley als marketing stunt. Dus dan zou het goed kunnen
dat Oakley net heeft gedaan of het een fout was. Mijns inziens duurde het veel te lang voor het probleem was opgelost. Ze waren natuurlijk voor een uur
of 13:00 uur al lang en breed op de hoogte. En om 23:00 uur kon je nog steeds bestellen. En net na 24:00 uur ineens niet meer.
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.

Aplus
Forum-lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 24 jul 2011 22:37

Aplus 29 jul 2011 16:43

Heb gistermiddag rond 17u twee Radars besteld, staat nu nog steeds op "In Process" :(

christiaan25
Forum-lid
Berichten: 319
Lid geworden op: 13 jan 2010 14:39

christiaan25 29 jul 2011 16:49

Deze mail kreeg ik net van oakley, nadat ik gister een radar had besteld:

Dear CHRISTIAAN,

Many thanks for placing your recent Oakley custom order 19053034.

As we are sure you are aware there was a technical issue with the website and due to this we unfortunately are unable to accept your order and have had to cancel it. No funds have been taken from your bank account at this time and we apologise for the inconvenience caused.

The website has had its technical issues resolved so you are more than welcome to place a new order if required.

Please do not reply to this email, as this is an automated email and responses will not be received.

Many thanks,

Oakley Web Customer Care Team
00800 6255 3985

Helaas geen goedkope oakley voor mij :S

Gebruikersavatar
cliors
Forum-lid
Berichten: 659
Lid geworden op: 09 mar 2005 22:16

Gebruikersavatar cliors 29 jul 2011 16:52

net van mijn broer begrepen dat z'n order ook op cancelled staat.
gisteren om 15:40 besteld.....
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010

elvis
Forum-lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 02 aug 2006 18:59

elvis 29 jul 2011 16:54

pfff das jammer zeg, heel jammer, naja gelukkig zijn er een aantal die wel het geluk hebben gehad. Maar dit toont wel aan dat het echt een fout was en dat ze gewoon heel langzaam reageren met reparen.

Aplus
Forum-lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 24 jul 2011 22:37

Aplus 29 jul 2011 17:05

Heb dezelfde mail gehad helaas...

Gebruikersavatar
racedoc
Forum-lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 10 nov 2008 18:04

Gebruikersavatar racedoc 29 jul 2011 17:06

Hier ook...

jummeltje
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 29 jan 2009 16:21

jummeltje 29 jul 2011 17:21

Zeker een technische fout inderdaad. Wel schandalig laat gereageerd door Oakley
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.

elvis
Forum-lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 02 aug 2006 18:59

elvis 29 jul 2011 17:27

ik ben niet zo van de complot theorieen enzo, maar misschien is het Oakley netwerk gehackt door Ray-Ban terroristen die de Oakley markt om zeep wilden helpen en was de Oakley systeembeheerder de insider.

jummeltje
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 29 jan 2009 16:21

jummeltje 29 jul 2011 17:31

hehe, jammer alleen dat Ray ban en Oakley van een en hetzelfde moeder bedrijf zijn ;)
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.

elvis
Forum-lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 02 aug 2006 18:59

elvis 29 jul 2011 17:54

Huh, o naja ik ben blij das duidelijk

jummeltje
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 29 jan 2009 16:21

jummeltje 29 jul 2011 18:19

en terecht! Mooi bril, voor een goeie prijs!
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.

Plaats reactie