Het grote OAKLEY topic
@ elvis: lachen dat je bril binnen is. Foto's foto's!:)
Toch vind ik het dan wel heel opmerkelijk dat ze een fout bijna 24 uur op hun site laten staan. Het lijkt mij dat ze dan gewoon de site offline halen.
Ik kan me goed voorstellen dat je als Oakley dealer niet blij met met een dergelijke actie van Oakley als marketing stunt. Dus dan zou het goed kunnen
dat Oakley net heeft gedaan of het een fout was. Mijns inziens duurde het veel te lang voor het probleem was opgelost. Ze waren natuurlijk voor een uur
of 13:00 uur al lang en breed op de hoogte. En om 23:00 uur kon je nog steeds bestellen. En net na 24:00 uur ineens niet meer.
Toch vind ik het dan wel heel opmerkelijk dat ze een fout bijna 24 uur op hun site laten staan. Het lijkt mij dat ze dan gewoon de site offline halen.
Ik kan me goed voorstellen dat je als Oakley dealer niet blij met met een dergelijke actie van Oakley als marketing stunt. Dus dan zou het goed kunnen
dat Oakley net heeft gedaan of het een fout was. Mijns inziens duurde het veel te lang voor het probleem was opgelost. Ze waren natuurlijk voor een uur
of 13:00 uur al lang en breed op de hoogte. En om 23:00 uur kon je nog steeds bestellen. En net na 24:00 uur ineens niet meer.
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.
-
- Forum-lid
- Berichten: 317
- Lid geworden op: 13 jan 2010 14:39
Deze mail kreeg ik net van oakley, nadat ik gister een radar had besteld:
Dear CHRISTIAAN,
Many thanks for placing your recent Oakley custom order 19053034.
As we are sure you are aware there was a technical issue with the website and due to this we unfortunately are unable to accept your order and have had to cancel it. No funds have been taken from your bank account at this time and we apologise for the inconvenience caused.
The website has had its technical issues resolved so you are more than welcome to place a new order if required.
Please do not reply to this email, as this is an automated email and responses will not be received.
Many thanks,
Oakley Web Customer Care Team
00800 6255 3985
Helaas geen goedkope oakley voor mij :S
Dear CHRISTIAAN,
Many thanks for placing your recent Oakley custom order 19053034.
As we are sure you are aware there was a technical issue with the website and due to this we unfortunately are unable to accept your order and have had to cancel it. No funds have been taken from your bank account at this time and we apologise for the inconvenience caused.
The website has had its technical issues resolved so you are more than welcome to place a new order if required.
Please do not reply to this email, as this is an automated email and responses will not be received.
Many thanks,
Oakley Web Customer Care Team
00800 6255 3985
Helaas geen goedkope oakley voor mij :S