Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Een wit Specialized Romin Evo zadel. Ik heb maar even iets meer uitgegeven (89 euro) aangezien de Oxygen Cyrius (die me goed beviel) m'n nieuwe Assos Uno beschadigde en de Ready For Race echt een gruwelijke uitwerking op m'n achterwerk had.
- boswielrenner
- Forum-lid
Mooi Apexrider!
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- jeroenkuiper
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Vredestein Fortezza Tricomp bandjes. Ze gaan zo mogelijk nog moeilijker om de velg (Easton Vista SL) dan de Conti GP4000S, maar met hulp van de buurman heb ik ze er net omgekregen.
Trein ticket Parijs , wil nl de 100 finish dicht bij mee maken
Morgen om 11.30 vertrek ik vanuit Schiphol met de Thalys
Morgen om 11.30 vertrek ik vanuit Schiphol met de Thalys
Sensa GF 2022
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
- boswielrenner
- Forum-lid
Veel plezier!
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Een tweede paar schoenen, afreizen naar de Ardennen en dan je schoenen vergeten is geen aanrader. Gelukkig was de lokale fietsenmaker bereid om 5 minuten voor sluitingstijd nog een paar schoenen op te zoeken. Wel een maatjecte klein, dus behoorlijk zere voeten gehad, maar wel kunnen fietsen...
Ook bij Walstock? Toevallig zelf van de week ook twee exemplaren besteld. Mijn moeder heeft ze netjes meegenomen in de TGV naar Frankrijk, waardoor ik ze gisteren kon monteren.elefantino schreef:Vredestein Fortezza Tricomp bandjes. Ze gaan zo mogelijk nog moeilijker om de velg (Easton Vista SL) dan de Conti GP4000S, maar met hulp van de buurman heb ik ze er net omgekregen.
Je had beter Elefantino zijn buurman de banden kunnen laten bezorgen, weet je tenminste zeker dat ze om de wielen gaan.havana schreef:Ook bij Walstock? Toevallig zelf van de week ook twee exemplaren besteld. Mijn moeder heeft ze netjes meegenomen in de TGV naar Frankrijk, waardoor ik ze gisteren kon monteren.elefantino schreef:Vredestein Fortezza Tricomp bandjes. Ze gaan zo mogelijk nog moeilijker om de velg (Easton Vista SL) dan de Conti GP4000S, maar met hulp van de buurman heb ik ze er net omgekregen.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid
Bij Walstock inderdaad, plus wat biba's en remblokken. De bandjes bollen goed, scheelt zeker 3 km/u.havana schreef:Ook bij Walstock? Toevallig zelf van de week ook twee exemplaren besteld. Mijn moeder heeft ze netjes meegenomen in de TGV naar Frankrijk, waardoor ik ze gisteren kon monteren.elefantino schreef:Vredestein Fortezza Tricomp bandjes. Ze gaan zo mogelijk nog moeilijker om de velg (Easton Vista SL) dan de Conti GP4000S, maar met hulp van de buurman heb ik ze er net omgekregen.
@Rene: Ik dacht dat Conti GP4000S en Easton Vista SL een vervelende combi was, maar dit was echt verschrikkelijk. Zelfs de bandenknecht bracht geen uitkomst. Ik zal wel niet sterk genoeg zijn, want mijn buurman kreeg ze erom (na een kwartier ploeteren). Hopelijk worden ze lekker soepel van het rijden zodat wisselen bij een lekke band wat vlotter gaat.
- boswielrenner
- Forum-lid