Specialized
Heb je een fiets van 12.500 dollar, begint het boutje van je topcap nog te roesten ook
Ach, dit is tenminste nog een stoere fiets. Zo'n gekronkelde Pinarello is iets voor 50 plussersdaniel1975 schreef:Whahahaha, benieuwd of alle mensen die altijd tegen de Pinarello prijzen schoppen dit nu wel een nette prijs vinden.
Dit gaat echt helemaal nergens meer over.
waarvoor de fiets zelf slechts in beperkte mate verantwoordelijk is ....sob schreef:Ik vind het wel een mooie prijs,het scheelt tenslotte 5minuten over 40kilometer....
Venge ViAS with CLX 64 wheels: 120 seconds (compared to Tarmac SL4 with lightweight alloy wheels) *Assumed low to moderate winds on flat course
S-Works Turbo tyres: 35 seconds (compared to Continental GP4000SII 23mm)
Evade helmet: 46 seconds (compared to S-works Prevail or Giro Synthe)
S-Works Evade GC Skinsuit: 96 seconds (compared to an average short sleeve jersey and knicks)
S-Works 6 Shoes: up to 35 seconds (compared to current S-works shoes).*Due to rider foot sizes, differing pedalling motions, the airflow over shoes is highly dependant on the rider
Total: 5:32 over 40 kilometers
En in die 120 seconden zitten dan ook nog eens de Roval wielen die misschien rond 60 seconden zullen opbrengen. Dus (ruwweg) 60" winst t.o.v. een Tarmac. Dat zal ten opzichte van de huidige Venge dan nog minder zijn.
- Jaap Telder
- Forum-lid
- Berichten: 1735
- Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12
In de testuitslagen lees ik toch duidelijk dat de Continental GP4000S banden veel minder rolweerstand hebben dan de S-Works Turbo banden. (de 4000SII zijn nog beter)ironmon schreef:waarvoor de fiets zelf slechts in beperkte mate verantwoordelijk is ....sob schreef:Ik vind het wel een mooie prijs,het scheelt tenslotte 5minuten over 40kilometer....
Venge ViAS with CLX 64 wheels: 120 seconds (compared to Tarmac SL4 with lightweight alloy wheels) *Assumed low to moderate winds on flat course
S-Works Turbo tyres: 35 seconds (compared to Continental GP4000SII 23mm)
Evade helmet: 46 seconds (compared to S-works Prevail or Giro Synthe)
S-Works Evade GC Skinsuit: 96 seconds (compared to an average short sleeve jersey and knicks)
S-Works 6 Shoes: up to 35 seconds (compared to current S-works shoes).*Due to rider foot sizes, differing pedalling motions, the airflow over shoes is highly dependant on the rider
Total: 5:32 over 40 kilometers
En in die 120 seconden zitten dan ook nog eens de Roval wielen die misschien rond 60 seconden zullen opbrengen. Dus (ruwweg) 60" winst t.o.v. een Tarmac. Dat zal ten opzichte van de huidige Venge dan nog minder zijn.
Geloof dus niet alles wat de marketingboys je wijsmaken.
http://www.conti.nl/wp-content/uploads/ ... t_crop.pdf
Ik vind het ook een gedrocht, maar het zal wel wennen zijn. Om wat tegengas te geven nog maar even terug naar de gouwe ouwe... Naast mijn Tarmac SL4 nu ook een Venge en die bevalt me meer dan uitstekend. Het lukt me alleen niet goed om de kleur Rocket Red op de foto te zetten, dus dat moet je er even bij denken
- boswielrenner
- Forum-lid
- Berichten: 3042
- Lid geworden op: 29 nov 2004 10:08
prachtig!
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- Japierossi
- Forum-lid
- Berichten: 160
- Lid geworden op: 20 jun 2015 10:58
mooie verzameling!
- IkBenSpecialized
- Forum-lid
- Berichten: 208
- Lid geworden op: 09 sep 2013 20:55
Da's al een oude test uit 2012. De laatste test wees wat anders uit:Jaap Telder schreef: In de testuitslagen lees ik toch duidelijk dat de Continental GP4000S banden veel minder rolweerstand hebben dan de S-Works Turbo banden. (de 4000SII zijn nog beter)
Geloof dus niet alles wat de marketingboys je wijsmaken.
http://www.conti.nl/wp-content/uploads/ ... t_crop.pdf
http://www.specialized.com/nl/nl/news/latest-news/21958