Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
-
- Forum-lid
Nou die foto had ik niet willen missen.......
- Enzzo
- Forum-lid HC
Trump heeft corona. Maar dat wisten jullie wrschnlk al.
Laatste nieuws is dat hij is overgebracht naar een militair hospitaal...
I think they’re doing a great job, it’s a beautiful hospital and there are great doctors there. I’ve seen it myself, it’s wonderful!!
Laatste nieuws is dat hij is overgebracht naar een militair hospitaal...
I think they’re doing a great job, it’s a beautiful hospital and there are great doctors there. I’ve seen it myself, it’s wonderful!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Moest nog wel even denken aan de eerste berichtgevingen rondom Boris Johnson. Was eerst ook niets aan het handje, toen uit voorzorg naar het ziekenhuis en dag later naar de IC.
Ik verwacht dat ie nu zijn eerste zakje chloor via het infuus al heeft gehad. Mooi dat een patiënt mee denkt.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
- thestudent
- Forum-lid HC
Met de leeftijd van en levensstijl van Trump kan het dubbeltje beide kanten omvallen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Benieuwd welke impact dit gaat hebben op de verkiezingen. Ik gun hem helaas wel even een serieus ziektebed, want als hij er nu met een klein griepje vanaf komt is dat koren op zijn molen.
Zelden een “beschaafd” land gezien wat zo tot op het bot verdeeld is
En als dit nu echt de 2 beste kandidaten zijn uit een land met 332 mio inwoners geef ik de hoop op.
Zelden een “beschaafd” land gezien wat zo tot op het bot verdeeld is
En als dit nu echt de 2 beste kandidaten zijn uit een land met 332 mio inwoners geef ik de hoop op.
Less is bore
Iemand een ziekbed wensen. Groots.daniel1975 schreef: ↑03 okt 2020 09:02 Ik gun hem helaas wel even een serieus ziektebed, want als hij er nu met een klein griepje vanaf komt is dat koren op zijn molen.
Lockdown op zich is natuurlijk geen stille doder. Maar wat men in rusthuizen en ziekenhuizen geflikt heeft, daar is die mening wel van toepassing.
Maar goed, deze discussie passeerde al meerdere keren hier, dus laten we dat beter rusten. Ik hoop alleen dat beleidsmakers dat goed in gedachten houden mocht de 2de golf even erg worden als de 1ste.
Bij ons in het ziekenhuis hebben ze in ieder geval lessen geleerd uit die eerste 6 maanden. Daarvoor werd ook de mening van het personeel gevraagd.
Hij is aan de zware kant, maar hij rookt niet en drinkt geen alcohol.thestudent schreef: ↑03 okt 2020 08:43 Met de leeftijd van en levensstijl van Trump kan het dubbeltje beide kanten omvallen.
Nooit gedaan ook.
- thestudent
- Forum-lid HC
Laat de grootste risicofactor nou net overgewicht zijn. De rest is vooral leeftijd.
Maar met snelle antilichaam behandeling zullen ze die rode kip er binnen no time wel bovenop helpen.
Maar met snelle antilichaam behandeling zullen ze die rode kip er binnen no time wel bovenop helpen.
Laatst gewijzigd door thestudent op 03 okt 2020 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!