Het grote OAKLEY topic
@ THEBOMB, en ja er staat inderdaad dat alles tussen de twee genoemde datums besteld gewoon met gratis ups geleverd wordt. yihaaa iedereen weer blij
Raar, woensdagavond heb ik verschillende brillen gebouwd op de oak site, maar geen afwijking in de prijs gezien daarom bestelde ik bij de sunglassshop in GB. Donderdagochtend toch nog ff gekeken op de oak site en zag toen pas de enorme fout op het Nederlandse deel. Gelijk mijn bestaande order geanulleerd en op de oak site besteld. Heeft dit echt 3 dagen mogen duren ?? ik heb alleen donderdag gezien.
Raar, woensdagavond heb ik verschillende brillen gebouwd op de oak site, maar geen afwijking in de prijs gezien daarom bestelde ik bij de sunglassshop in GB. Donderdagochtend toch nog ff gekeken op de oak site en zag toen pas de enorme fout op het Nederlandse deel. Gelijk mijn bestaande order geanulleerd en op de oak site besteld. Heeft dit echt 3 dagen mogen duren ?? ik heb alleen donderdag gezien.
Laatst gewijzigd door elvis op 30 jul 2011 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Het zou ze sieren. Een bedrijf met die omvang en een vermoedelijke ruime winstmarge kan toch geen andere reactie geven?Aplus schreef:Bericht op de Oakley facebook pagina:
OCP Pricing Error - We confirm that Oakley will honour the custom orders placed between Tues 26th-Fri 29th July, and include free shipping. Our Customer Service team will contact individuals concerned from Mon 1st Aug. We apologise again for the pricing error. We listen to our fans and value your loyalty to our brand. To reiterate we do not delete or censor comments on Facebook, we welcome all consumer feedback
Keurig Oakley, heel erg netjes
Stuur zelf anders een mailtje, die beantwoorden ze wellicht sneller,mj schreef:hoe is bij jullie nu de status van de bestelling? iemand al iets gehoord? Bij mij nog steeds op in process en niks gehoord...
mijn Jawbone is net geleverd aan de deur, mooie dag ervoor, het frame is wat feller van kleur dan ik dacht, maarrrrrr ooozoooo mooi dat Retina Burn, Usa brandweer geel ook wel genoemd
Laatst gewijzigd door elvis op 01 aug 2011 12:52, 2 keer totaal gewijzigd.
elvis schreef:Stuur zelf anders een mailtje, die beantwoorden ze wellicht sneller,mj schreef:hoe is bij jullie nu de status van de bestelling? iemand al iets gehoord? Bij mij nog steeds op in process en niks gehoord...
mijn Jawbone is net geleverd aan de deur, mooie dag ervoor.
Dat is al gebeurd maar nog geen reactie terug gehad, vraag mezelf af of er nog meer zijn bij wie de order op in process staat of hoe lang het duurde voordat hij daar vanaf was.
en ik vraag me af hoe ik nu zie of ik een polarized lens heb gekregen. in mijn Rader heb ik black iri polarized met mijn naam ge-etst, echter de naam staat waar normaal polarized staat. Zijn er nog andere herkenningspunten zonder vergelijkingsmateriaal?
Je zou even wat beeldschermen moeten bekijken met de bril op. (kilometertellers, mobiele telefoon, tv, etc etc)
Polarized lenzen geven nog weleens vlekken op het beeld, of in ieder geval geven ze nog weleens een verandering van het beeld.
Ik heb zo'n display van Oakley zelf waar je mee kunt laten zien wat het verschil tussen polarized en non-polarized is.
Verder lijkt het me, dat als je een oakley polarized hebt besteld, dat ze die ook 'gewoon' geleverd hebben.
Polarized lenzen geven nog weleens vlekken op het beeld, of in ieder geval geven ze nog weleens een verandering van het beeld.
Ik heb zo'n display van Oakley zelf waar je mee kunt laten zien wat het verschil tussen polarized en non-polarized is.
Verder lijkt het me, dat als je een oakley polarized hebt besteld, dat ze die ook 'gewoon' geleverd hebben.
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.
Je zal denk ik even geduld moeten hebben er zijn namelijk nogal wat mensen die ze moeten contacten.mj schreef:hoe is bij jullie nu de status van de bestelling? iemand al iets gehoord? Bij mij nog steeds op in process en niks gehoord...
maar deze info zag ik op de oakley facebook staan:
Quote" i called them earlier and was told all orders will be reinstarted and we will all recieve a call in next day or so. Its not customer services doing it its another department so was told to be patient and they will be in touch! " Unquote
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010