Hierbij:jsprbcn schreef:Ik heb je bericht gezien, alleen wacht ik op mijn telefoon om een foto te kunnen maken....
Canyon Acros headset by jsprhrmsn.photography, on Flickr
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Hierbij:jsprbcn schreef:Ik heb je bericht gezien, alleen wacht ik op mijn telefoon om een foto te kunnen maken....
Langere liggende achtervork voor meer stabiliteit misschien?canyon81 schreef:[...]Wat mij wel opviel was de relatief grote ruimte tussen de zitbuis en de achterband, dat had wel een beetje minder gekund.
De grijze versie is volgens mij alleen leverbaar in de ietsje zwaardere SL versie.Deze is alleen geschikt voor mechanische schakeling. Met campa EPS zit je automatisch vast aan de SLX (dus alleen zwart)imarc schreef:Ohw, wat mooi!!! Nu nog een versie in het grijs afgemonteerd met campa (EPS)! Dan kan het best wel eens mijn volgende fiets worden!
Super bedankt voor de foto. Mijn streepje zit op exact dezelfde plek als op jouw foto, dus is goed zo.jsprbcn schreef:Hierbij:jsprbcn schreef:Ik heb je bericht gezien, alleen wacht ik op mijn telefoon om een foto te kunnen maken....
Canyon Acros headset by jsprhrmsn.photography, on Flickr
NuitKor schreef:Ik vind die kleuren van de Ultimate CF SL echt niet te doen..
Moeilijk om van afstand te zeggen maar denk het wel.Frankfiets schreef:Ik heb hem toch besteld. Een grijze Ultimate CF SL 9.0 in een M
Lengte: 182, BBL: 84 Lijkt me de juiste maat (toch)?