Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Wat heb jij voor het laatst gekocht?

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 5011
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 24 jul 2013 20:11

TumTumTum schreef:Dit weekend komen er wel weer een paar bij, oa de Grebbeberg en de Italiaanseweg.
Kun je amerongse berg er misschien ook nog wel bijpakken :)

Gebruikersavatar
opafiets
Forum-lid
Berichten: 626
Lid geworden op: 13 aug 2008 00:14

Gebruikersavatar opafiets 24 jul 2013 20:59

Dat zijn de mooi haalbare doelen.

Mijn laatste aanwinst; een klemmetje voor om je zadelpen, zodat het zadel minder snel zakt.

Ohja, andere laatste aanwinst, indirekt fietsgerelateerd, een trekhaak achter de auto.
Een fietsdrager had ik nog.
.................

Helen
Forum-lid
Berichten: 323
Lid geworden op: 11 sep 2011 18:28
Locatie: Amsterdam

Helen 26 jul 2013 11:40

TumTumTum schreef:Niet heel ver, daarom is het leuk. De Brienenoordbrug 8-) , want daar woon ik vlakbij en de beklimmingen van de Posbank. Dit weekend komen er wel weer een paar bij, oa de Grebbeberg en de Italiaanseweg. Ik heb nog niet in Limburg gefietst.
Toevallig West-Betuwe toertocht?

superb11
Forum-lid
Berichten: 494
Lid geworden op: 10 jan 2006 22:46

superb11 26 jul 2013 14:47

Vanochtend in de zomeruitverkoop bij Rose in Bocholt een Giro Atmos gescoord voor 85 euro en ook nog een leuk Italiaanse shirt voor 25 euro. Vooral veel kleding in kleine en hele grote maten te krijgen alsmede een redelijk assortiment race en mtb-fietsen.

Gebruikersavatar
RelicBert
Forum-lid
Berichten: 222
Lid geworden op: 01 apr 2012 23:39
Locatie: Apenheul

Gebruikersavatar RelicBert 26 jul 2013 15:38

In de aanbieding: Diadora Speedracer Carbon.

Afbeelding
Avatar gebruiker

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 26 jul 2013 15:43

Helen schreef:
TumTumTum schreef:Niet heel ver, daarom is het leuk. De Brienenoordbrug 8-) , want daar woon ik vlakbij en de beklimmingen van de Posbank. Dit weekend komen er wel weer een paar bij, oa de Grebbeberg en de Italiaanseweg. Ik heb nog niet in Limburg gefietst.
Toevallig West-Betuwe toertocht?
Yep.
Alhoewel ik hoop dat het doorgaat en de mannen het niet af laten weten want het weerbericht is om te huiveren. En in mijn eentje dat hele end door onweer en hagelbuien zie ik niet zitten.
Veni. Vidi. Fietsie.

Helen
Forum-lid
Berichten: 323
Lid geworden op: 11 sep 2011 18:28
Locatie: Amsterdam

Helen 26 jul 2013 15:52

TumTumTum schreef:
Helen schreef:
TumTumTum schreef:Niet heel ver, daarom is het leuk. De Brienenoordbrug 8-) , want daar woon ik vlakbij en de beklimmingen van de Posbank. Dit weekend komen er wel weer een paar bij, oa de Grebbeberg en de Italiaanseweg. Ik heb nog niet in Limburg gefietst.
Toevallig West-Betuwe toertocht?
Yep.
Alhoewel ik hoop dat het doorgaat en de mannen het niet af laten weten want het weerbericht is om te huiveren. En in mijn eentje dat hele end door onweer en hagelbuien zie ik niet zitten.
Dat hoop ik ook, wij gaan vooralsnog met twee mannen en twee vrouwen 185 km fietsen. En ach, het is vast ook wel eens droog en als het regent, het meeste valt er toch naast ;)
Maar zonder gekheid, ik heb ook niet heel veel zin om dat eind door de regen te ploeteren en mijn regenkleding is al getest: aan zolang het regent en direct daarna weer uit. Mocht je 4 (of minder) verzopen katten in een rood Tour for Life shirt zien: grote kans dat wij het zijn.

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 26 jul 2013 15:59

En als je een klein vrouwtje met gele sokken en een geelzwarte Giant weggespoeld onder aan de Grebbeberg ziet liggen dan ben ik dat.:)
Veni. Vidi. Fietsie.

Helen
Forum-lid
Berichten: 323
Lid geworden op: 11 sep 2011 18:28
Locatie: Amsterdam

Helen 26 jul 2013 16:00

TumTumTum schreef:En als je een klein vrouwtje met gele sokken en een geelzwarte Giant weggespoeld onder aan de Grebbeberg ziet liggen dan ben ik dat.:)
OK, als het geel nog herken raap ik je wel op ;) .

Vlietser
Forum-lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:47

Vlietser 29 jul 2013 13:19

Afbeelding

Vanavond even uitproberen.

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 29 jul 2013 21:33

Ze is van mij!
Voor de som van 40 euro. Als je goed kijkt zie je dat zelfs de originele fietspomp er nog bij zit. Ik moest er wel een nieuw binnenbandje in doen om erop naar huis te kunnen fietsen. Maar wat een lekker licht snel fietsje is dat zeg. :)

Ik ga de deskundigen hier nog wel op opknap-advies vragen.

Afbeelding
Veni. Vidi. Fietsie.

Helen
Forum-lid
Berichten: 323
Lid geworden op: 11 sep 2011 18:28
Locatie: Amsterdam

Helen 29 jul 2013 21:36

TumTumTum schreef:Ze is van mij!
Voor de som van 40 euro. Als je goed kijkt zie je dat zelfs de originele fietspomp er nog bij zit. Ik moest er wel een nieuw binnenbandje in doen om erop naar huis te kunnen fietsen. Maar wat een lekker licht snel fietsje is dat zeg. :)

Ik ga de deskundigen hier nog wel op opknap-advies vragen.

Afbeelding
Gefeliciteerd! Toevallig tegenaan gelopen, of had je haar al eerder op het oog?

Plaats reactie