Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
(aannemende dat die een reactie is op mijn commentaar op het Van Dissel interview:)
Hoe iemand (JvD dus) in hetzelfde interview met grote zekerheid kan verkondigen dat "jongeren" de oorzaak zijn van de tweede golf én dat mondkapjes niet echt werken (terwijl over ten minste dat laatste de meningen van experts nogal verdeeld zijn), is onbegrijpelijk voor mij.
Dan ben je in mijn ogen definitief af.
(verder wat Daniel schrijft over polariseren)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- thestudent
- Forum-lid HC
Tja in de mondkapjesdiscussie vind ik t ook niet handig. We hebben nu een groot probleem met het vrijlaten van de keuze voor mondkapjes. Maar hij is wel bij zijn standpunt gebleven.
Of je nu wel of niet een mondkapje op doet. In beide gevallen krijg je nu discussie met een bepaalde groep mensen op straat. En juist de discussie is op dit moment de doodsteek voor t beleid.
Of je nu wel of niet een mondkapje op doet. In beide gevallen krijg je nu discussie met een bepaalde groep mensen op straat. En juist de discussie is op dit moment de doodsteek voor t beleid.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Nee, dit is gewoon domme, narcistische koppigheid. In een situatie waarin steeds nieuwe data en feiten boven water komen en kennis dus heel erg evolueert, is deze halsstarrigheid (over een advies van maanden terug) dom en gevaarlijk. Elke goede wetenschapper zal dat beamen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
@keezxKeezx schreef: ↑03 okt 2020 13:24Dus jij weet het veel beter?daniel1975 schreef: ↑03 okt 2020 12:44 Het enige wat ze willen is extra verspreiden door reizigers voorkomen.
Verder ook met verbazing het verhaal van Van Dissel zitten lezen. Wat een enorm brevet van onvermogen is dat zeg. Niet meer houdbaar op die positie.
Wat vind je van het Zweeds model?
Dat de jongeren de grootste verspreiders zijn kan ik me wel indenken.
De helft heeft het en weet het niet eens, en de andere helft heeft het zo ligt dat ze denken het loopt wel los... die zien daar echt geen gevaar in. Als jij je elk weekend klemzuipt en vol stop met pillen ga nu echt niet wel na denken.
De helft heeft het en weet het niet eens, en de andere helft heeft het zo ligt dat ze denken het loopt wel los... die zien daar echt geen gevaar in. Als jij je elk weekend klemzuipt en vol stop met pillen ga nu echt niet wel na denken.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol, ik ken er 3 van 21 - 22 jr die alledrie positief zijn getest. 1 paar dagen goed ziek, 1 snotterig en 1 helemaal niks.
Twee werken op HBO+ niveau, 1 op de IC. En lopen met een grote boog om pillen en poeder heen.
Als we toch gaan generaliseren kun je net zo goed alle FvD stemmers als dom benoemen.
Twee werken op HBO+ niveau, 1 op de IC. En lopen met een grote boog om pillen en poeder heen.
Als we toch gaan generaliseren kun je net zo goed alle FvD stemmers als dom benoemen.
Less is bore
Omdat we niet alleen een gezondheidscrisis hebben maar ook een economische crisis hebben. Van de gezondsheiddscrisis hebben jongeren weinig last maar van de economische crisis hebben ze wel last: studie/school online volgen in plaats van klassikaal, moelijk aan een vaste baan komen, moeilijker woonruimte vinden, moeilijker om een stage vinden. Zij zijn economisch veel kwetsbaarrder. Daarnaast bouwen we nu een grote schuld op die zij mede terug zullen moeten gaan betalen.
Daarnaast kunnen ze omdat ze weinig klachten hebben en soms nauwelijks merken dat ze besmet zijn vaker het virus doorgeven aan anderen, Dat voorkom je niet door alleen maar niet meer bij oma op bezoek te gaan.
We zijn met de hele maatschappij verantwoordelijk om te proberen het virus onder controle te houden. Jong en oud.